Pääasiassa ymmärsit. Ei YHTÄÄN jännitettä=selkeä lambdavika, jos yli 0,1V jatkuvasti niin ei niin selvä vaan vika voi olla muualla.
Ja sitten kun tuon kokoisia(=pieniä) jännitteitä mitataan niin virheiden riski mittauksissa kasvaa. Esim sopiva määrä kosteutta liittimessä pinnien välissä saa tuolla alapäässä aivan virheelliset tulokset.
Sulanut zirkoni lambda voi antaa vuodon takia vaikka 5V jännitettä mustaan johtoon, eli jos jännite on selkeästi enemmän kuin 1V niin anturi uusiksi.
Valkeiden ja harmaan välissä pitäisi olla vastusta, jos ei ole niin lämmityspiiri(t) ovat rikki ja lambda toimii oikein vain sen hetken kun pakokaasu pitää sen toiminta lämpöisenä.
Ja sitten kun mitataan pieniä vaihtuvia jännitteitä niin olisi syytä olla analoginen mittari tai oskilloskooppi. Eihän nuo halvat paskat digimittarit edes kerkeä mittaamaan nopeasti vaihtuvaa jännitettä.
7,5A sulake, ottaakohan jostain piuha peltiin kiinni, kun pelkääjänpuolen valon takaa yhdestä johdosta puuttuu kuminen suojus siitä liittimen päältä kun muissa taas on..? Ei siihen kyllä uskalla 10A sulakettakaan pahemmin laittaa.
Minkäslaisia kytkimiä teillä on noissa m20 turbo vehkeissä? tai m20:n vauhtipyörissä? Tehoja tulee + - 500hv, mutta ei oikeen vielä löytyny hyviä settejä?
7,5A sulake, ottaakohan jostain piuha peltiin kiinni, kun pelkääjänpuolen valon takaa yhdestä johdosta puuttuu kuminen suojus siitä liittimen päältä kun muissa taas on..? Ei siihen kyllä uskalla 10A sulakettakaan pahemmin laittaa.
Niin kylläpä se polttaa sen 10A sulakkeenkin, vaikka ei se nyt vielä mikään kovin jämäkkä sekään ole. Muutama hassu pikkulamppu niin jokin on oikosessa jos sulake palaa. Tuossa ehkä kattoisin kellon takaa (jos kello erillään radion vieressä) ettei ole piuhat paljaana tai edellisen omistajan johtovirityksiä. Samoin että takaluukun valon piuhasta ei ole päällykset hävinneet. En kyllä tuosta kuvauksesta saanut selvää että mistä lampusta puhut?
7,5A sulake, ottaakohan jostain piuha peltiin kiinni, kun pelkääjänpuolen valon takaa yhdestä johdosta puuttuu kuminen suojus siitä liittimen päältä kun muissa taas on..? Ei siihen kyllä uskalla 10A sulakettakaan pahemmin laittaa.
Pistäppä suojausta siihen johtoon.. Mullakin kun lamppujen (siis ihan ajovalojen kanssa väkersin) niin osu muistaakseni parkin plussa maihin niin jännä kyllä poltti tuon 21 sulakkeen
Moikka, tuli tällänen onkelma kaasuläppää "kasatessa" että mihin vit**** tämä pieni ilmeisesti alipaineletku kuuluu? En muista yhtään, eikä mistään löydy oikein kuviakaan. Muistaakseni jätin sen vielä johonkin toisesta päästä kiinni, mutta oli nyt irronnut. Kyseessä siis e30 318iS..
Moikka, tuli tällänen onkelma kaasuläppää "kasatessa" että mihin vit**** tämä pieni ilmeisesti alipaineletku kuuluu? En muista yhtään, eikä mistään löydy oikein kuviakaan. Muistaakseni jätin sen vielä johonkin toisesta päästä kiinni, mutta oli nyt irronnut. Kyseessä siis e30 318iS..
Toinen pää bensanpaineensäätimelle.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
mahtaakos noissa prefaceliftin ja faceliftin,ikkunoita kiertävissä kromi-listoissa olla jotain eroa. ku tarvis prefaceliftiin uudet että voiko ottaa uudemmasta?
Tahtoo tuo m20 vähän rallatella. Tyhjäkäynnillä ei hirveän pahasti ja tuntuu välillä esim ylämäessä sopivalla kaasulla ettei säkättäs juuri ollenkaan. Mutta välillä sitten hieman pahemminkin.
Uskaltaako noita venttiilivälyksiä säätää vitosen pienemmiksi kuin ohjearvot siinä toivossa että tuo hiljenisi ees hieman? Nyt ei valuutta riitä uusimaan nokkaa/keinuja.
mahtaakos noissa prefaceliftin ja faceliftin,ikkunoita kiertävissä kromi-listoissa olla jotain eroa. ku tarvis prefaceliftiin uudet että voiko ottaa uudemmasta?
nii ja kyse 2-ovisesta
Voi ottaa uudemmasta, oven lasin alalistan kiinnitysnippelit saattaa olla erilaisia mutta itse lista on sama. Homma selviää kun rupeat tekemään.
Kellään kokemusta schmiedmannin "Tarvike, mutta OE-laatua" lambdoista? Vai menenkö suosiolla Kirsikan marmorilta hakemaan 70€ kalliimman palikan? (opiskelijalle suuri summa rahaa)
Comment