Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View Post318i:ssä harvemmin on ABS:iä vakiona ja jos auto on sedan, jossa lisävarusteena hankittu ABS:t, niin esim 318i:ssä on silloin pikkutolpat
Itse olen aina luullut että kun autossa on ABS, niin sillon olisi myös isot tolpat..:thinkBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostJoo eipä abs:iä kyl juurikaan pikkukoneisissa näy.
Itse olen aina luullut että kun autossa on ABS, niin sillon olisi myös isot tolpat..:think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostLaitat vaan paikalleen ja sen langan tarkoitus on vaan pitää haarukka paikoillaan asennuksen ajan. Eli jos se haarukka on vinossa niin vedät sitä työsylinterin aukkoon päin niin paljon kuin saat ja käännät kohdalleen. Varmista nyt ensin kuitenkin ottamalla työsylinteri ensin pois ja katsomalla aukosta että onko työsylinterin tapin vastine keskellä...
Ei siis huoli vaihteita auton ollessa käynnissä.
Comment
-
-
Missä vaiheessa prefaceliftin keula on vaihtunut erinäköiseksi?
Tallista löytyy siis tälläinen:
Vähän huono kuva kun ei ole puskuriakaan kiinni mutta en löytänyt netistäkään parempaa. Rullannut tehtaalta 9/84.
Joku randomi kuva netistä mutta itsellä oli aikoinaan 4/85 valmistettu auto jossa oli tälläinen keula. Sumarin aukot siis erilaiset ja etujarrujen jäähdytys "tunnelit" puuttuvat.
Bmwfans antaa kuitenkin molemmille autoille samalla osanumerolla pellin. Käykö nämä ristiin eli olisiko voinut joku laittaa eri pellin keulille? Miten muuten käykö samat sumarit molempiinkin koska näyttää sen verran erinäköiseltä nuo aukot?
Comment
-
-
Originally posted by Sam Hill View PostMissä vaiheessa prefaceliftin keula on vaihtunut erinäköiseksi?
Joku randomi kuva netistä mutta itsellä oli aikoinaan 4/85 valmistettu auto jossa oli tälläinen keula. Sumarin aukot siis erilaiset ja etujarrujen jäähdytys "tunnelit" puuttuvat.
Bmwfans antaa kuitenkin molemmille autoille samalla osanumerolla pellin. Käykö nämä ristiin eli olisiko voinut joku laittaa eri pellin keulille? Miten muuten käykö samat sumarit molempiinkin koska näyttää sen verran erinäköiseltä nuo aukot?
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostE30 320i
Asenneltiin pieni OBC. OBC toimii hienosti mutta asennuksen jälkeen mittaristo vittuillee. Kierroslukumittari näyttää ajossa hetken oikein ja sitten laskee. Tyhjäkäynnillä toimii hyvin mutta kun antaa kierroksia yrittää hieman nousta mutta laskee hetken päästä nolliin.
Mistäs tämä nyt johtuu?
Mittaristo otettiin vielä kertaalleen irti ja varmistettiin että kaikki on kiinni. Akkuakin pidettiin n. 5min irti mutta ei vaikutusta.
Muuten kaikki toimii mittaristosta kuten pitääkin.
Mitään mittaristolle ei tässä välissä tehty. Nähtävästi korjasi itse itsensä.Originally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKoko sama 228mm, mutta B25:n asetelma hieman tuhdimpi. Molemmat toki sopii fyysisesti ristiin.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVaihtuu 8->9/85 eli -86 ja -87 mallisissa on tuo uudempi ns. junakeula mistä puuttuu jarrujen jäähd. aukot. Tai ainakin olen luullut että -85 on vielä vanhemmalla pellillä ja onkin, tuo uudempi kun on bolt-on osa vanhemman tilalle ja sumarit on samat mutta kiinnityskehikot erilaiset, eli olisiko tuo pelti vaihdettu jossakin vaiheessa :thinkRespect your elders
Comment
-
Comment