No jo on ollut kiire, kun ei ole "ehditty" muutamaa pulttia avamaan, jotka ei yleensä ole edes tiukassa ja sopiva avain löytyy jokaiselta Todennäköisesti enemmän aikaa mennyt rälläkän etsimiseen, laikan ostamiseen, jatkojohdon vetelyyn ja leikkaamiseen, mutta kukin taplalalaa tavalanssa.
168:in vetareita olisi hallilla, mutta se nyt ei auta tähän hätään.
Jep oli tosiaan ja itse olisinkin homman halunnut hoitaa normaalilla tyylillä, mutta kun ei itse pystynyt asiaan erityisemmin vaikuttamaan niin kävi näin
ensiauto E30 Bmw 318i -89 sitä seuranneet bemarit e36 318tds touring, e34 525tds touring, e36 325tdsa touring Nykyiset E30325TD -88 touring powered by mb diesel, E39 525d touring +770tkm "käyttis"
Vehkeenä -97 318ia touring, ja etujarrut pitäisi laittaa uusiksi.
Siinä on nyt tavalliset (ei jäähdytetyt), joten tuli mieleen jos siihen laittais yksintein jäähdytetyt. Vaatii tietysti uudet satulat, mutta meinasin laittaa ne jokatapauksessa uusiksi kun vanhat jumittaa.
Eli, käykö suoraan samoille paikoille kuin vanhatkin, kun haen uudet jäähdytettyjen levyt, satulat ja palat?
Vai tarviiko lisäksi jotain muuta osaa?
Tutkin tuota aiemmin mainitsemaani pientä nykimistä tarkemmin. Eli siis ykkösellä kytkintä luistattaessa jossain tietyssä kohtaa autosta kuuluu sellainen "täkätys" ja autoo tärisee tuon suht nopean täkätyksen tahtiin. Kun kaasua painaa enemmän ja vauhti kiihtyy niin tuo lakkaa. Jotenkin tuo ääni tuntuisi kuuluvan auton eupäästä, mutta en sitä kovin tarkasti ole päässyt kuuntelemaan.
Takatukivarren etummaista puslaa joku täällä veikkasi, mutta yritin tihrustaa auton alle kun sitä helutettiin einkä äkkiseltään mitään isompaa väljyyttä nähnyt, mutta toki siellä voi silti hyvinkin jotain olla. Ei muuten ajaessa mitään ihmeempiä huomaa, kääntyessä (loivastikin, jos samalla kiihdyttää) kuuluvaa hankausta lukuunottamatta.
Coupessa apukuskinpuolen takajalkotila märkänä. Voiko vesi päästä samanpuolen takanaolevasta tunkkilätkän paikasta läpi? Puuttuu nimittäin sieltä se kumihärveli.
Coupessa apukuskinpuolen takajalkotila märkänä. Voiko vesi päästä samanpuolen takanaolevasta tunkkilätkän paikasta läpi? Puuttuu nimittäin sieltä se kumihärveli.
Ei pääse tunkin paikasta vesi lattialle, itsellä coupesta matto irti eikä ole mahdollista millään.
Vehkeenä -97 318ia touring, ja etujarrut pitäisi laittaa uusiksi.
Siinä on nyt tavalliset (ei jäähdytetyt), joten tuli mieleen jos siihen laittais yksintein jäähdytetyt. Vaatii tietysti uudet satulat, mutta meinasin laittaa ne jokatapauksessa uusiksi kun vanhat jumittaa.
Eli, käykö suoraan samoille paikoille kuin vanhatkin, kun haen uudet jäähdytettyjen levyt, satulat ja palat?
Vai tarviiko lisäksi jotain muuta osaa?
Vaihdoin tuossa juuri öljyt ja havaitsin seuraavanlaisen ongelman. Auton käynnissä jos ottaa öljytikun tai korkin pois niin moottorin käynti muuttuu rajusti, ravistaa pirusti ja kuulostaa erittäin raskaalta. Ennen tuota ei ole kyllä tehnyt ja ei tämä kyllä terveeltä kuullosta. Jos öljytikku ja korkki on paikallaan, niin auto toimii kyllä muuten aivan moitteettomasti. Osaakos joku viisas hieman valaista?
Vaihdoin tuossa juuri öljyt ja havaitsin seuraavanlaisen ongelman. Auton käynnissä jos ottaa öljytikun tai korkin pois niin moottorin käynti muuttuu rajusti, ravistaa pirusti ja kuulostaa erittäin raskaalta. Ennen tuota ei ole kyllä tehnyt ja ei tämä kyllä terveeltä kuullosta. Jos öljytikku ja korkki on paikallaan, niin auto toimii kyllä muuten aivan moitteettomasti. Osaakos joku viisas hieman valaista?
Kuuluu tehdä noin.
Aiheutat imuvuodon kun otat tikun tai korkin pois.
epäilin tuossa hetken imm toimintaa, kylmällä koneella kun nyppäs johdon irti notkahti käynti todella vähän ja palautui normaaliksi, sama paikalle laitoissa. ei huomannu periaatteessa mitään eroa kun kaasutteli, olipahan johto paikalla tai ei. lämpimällä koneella(m50b25 vanos) kuitenkin sammui kun otti johdon irti. kokeilin vain kerran, mutta taitaa tuo imm jotain singaalia antaa kun noin kävi, mutta onko normaalia?
Comment