Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by manzneri View PostMutta siis, sielä mötikän sisällähän on sitten jotain elektroniikkaa? Onko kukaan tutkinut mitä sielä on ja sitäkö ei voi sitten kotikonstein korjata?
Varmasti valettu kivasti epoksiin ja auki ei saa kuin vasaralla.
Comment
-
-
Kunnossa on, puhaltimen hiilet oli kulunu kokonaan!
Soittelin kaikki paikat läpi et sais auton seuraavaks päiväks ajoon, mut missään ei ollut puhallinta hyllyssä. Joten irroitin kaverin kanssa puhaltimesta siivet(helppo homma 10min työtä) ja ajateltiin että haetaan nyt mätänetistä uus moottori ja laitetaan siihen siivet. Motonetin tiskillä huomattiin että uudessa moottorissa on siivet mukana vaikkei siinä pitänyt olla
Sulake nro. 20 kannattaa nyt ens alkuun katsoa, itsellä oli taannoin kosketus ongelmia kyseisen sulakkeen kanssa ja koko puhallin ei toiminut kuvaitsemallasi tavalla . mutta eiköhän se siili sulla oo menny.
-MM
Originally posted by manzneri View PostItselläni omasta e36 328 coupesta lakkasi tänään puhallin toimimasta kaikissa asennoissa. Automaatti-ilmastoinnillinen versio.
Kaikki valot paneelissa toimivat jne, mutta ei puhalla. Taino, sen verran puhaltaa että 10min tyhjäkäynnin jälkeen ikkunalle tuli pienet kurkistusreiät, mutta käytännössä puhallin siis ei toimi.
Jos saat asian ratkaistua niin raportoihan tänne! Tietää mitä osia tarttee itte sitten tilailla...e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual''
E91 320d M-sport -07 Le mans blau
SOLD
F36 418d M-Sport -15 Sapphire black
E91 320d -06 Sapphire black
Comment
-
-
Tukivarsien hinnat lähtee jopa vajaasta viidestäkympistä, ei kannata lähteä prässäilemään. Irrotus muuten aika simppeli homma, mutta oikeanpuoleisessa on yksi pultti aika ikävässä paikassa, johon auttaa moottorinkannakkeen avaaminen ja motin nostaminen muutamalla sentillä.
Suosittelen samalla varautumaan uusilla puslilla, sillä vanhat eivät välttämättä ehjänä lähde irti vanhasta tukivarresta. Lisäksi nämä toivat ajettavuuden aivan uudelle tasolle ainakin aikaisimpiin 300k ajettuihin verrattuna.
Puslien vaihdossa tosin prässi helpottaisi aika paljon, mutta pusla+runkohan mahtuu irrotuksen jälkeen vaikka taskuun ja käyt jossain lainaamassa prässiä. Jos prässiä ei vain satu olemaan tarjolla, ainakin Shieldmannilla on tarjolla myös uusia puslia valmiina uudessa rungossa.
Itse pyöräytin autoni alle vajaa viikko sitten tällaiset joihin olen kyllä ollut tyytyväinen, eikä ole kuin vitosen kalliimmat kuin tavalliset.///M5 -91 Sebringgrau Metallic
540i -00 Cosmosschwarz Metallic
330i -00 Cosmosschwarz Metallic
320i -97 Cosmosschwarz Metallic
320i -95 Cosmosschwarz Metallic
Ex: 3kpl e30, 7kpl e36, 3kpl e34, 3kpl e39, 1kpl e46
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostOk, eli Motonetistä uusi tukivarsi. Pari tappia irti ja uusi tilalle?
Kuulostaa kyllä miellyttävämmältä kun lähteä mitään ilman prässivehkeitä tekemään.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment