miten helposti olette saanut kutoskoneesta vaihdelaatikon irti,lähinnä mietin niitä yläpuolen kiinnitys pultteja,miten sinne pääsee käsiksi?? huomenna kyseinen projekti edessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mehtojarvi View Postmiten helposti olette saanut kutoskoneesta vaihdelaatikon irti,lähinnä mietin niitä yläpuolen kiinnitys pultteja,miten sinne pääsee käsiksi?? huomenna kyseinen projekti edessä.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostApurungon löysäys 1cm antaa jo kivasti tilaa + lootan takakannakkeen poisto.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostPitäisi saada leima taas Penariin, mutta Jomin säädettävää ei ole muutoskatsastettu eikä siihen ole enään mitään TUVI lappuja. Meneeköhän läpi vai pitääkö nuo laput jostain saada? Ja paljonko se maavara piti olla sumareihin?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostPitäisi saada leima taas Penariin, mutta Jomin säädettävää ei ole muutoskatsastettu eikä siihen ole enään mitään TUVI lappuja. Meneeköhän läpi vai pitääkö nuo laput jostain saada? Ja paljonko se maavara piti olla sumareihin?Originally posted by Haju69 View PostSehän riippuu katsurista. Olikohan ~20cm hujakoilla se korko.. En muista varmaksi. Jos epäilyttää niin ota sumarit pois katsastuksen ajaksi.
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostMites tuo E36 alustan muutoskatsastus nyt menikään, kun ainakaan omaan -96 ei tarvinnut TUV -lappuja, miten -95? Katsuri kyllä alkuun väitti että tarvitsee, mutta pyynnöstäni kävi sitten viisaammilta kysymässä ja joku hieno pykälä sanoi että ei tarvitse...
Comment
-
-
Originally posted by Petri View PostMites tuo E36 alustan muutoskatsastus nyt menikään, kun ainakaan omaan -96 ei tarvinnut TUV -lappuja, miten -95? Katsuri kyllä alkuun väitti että tarvitsee, mutta pyynnöstäni kävi sitten viisaammilta kysymässä ja joku hieno pykälä sanoi että ei tarvitse...Originally posted by kuoppala View Postei tarvi e36 tuv lappuja -96 juuri muutoskatsastettu ja asia trafin tietopalvelusta katsurin toimesta tarkistettu, jos sumarit jännittää niin polttimo pois ja teippi päälle
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostHei! Onko kellään ollut vastaavanlaista vikaa että kun kaasuttaa niin kierrokset jäävät hieman päälle mutta laskevat aika pian. Isommilla kierroksilla jää leijumaan vähän kauemmaksi aikaaa. Vaijereita ja palautus jousia kaasuläpän tuntumasta rasvailtu, imuvuotoja etitty bräkleenillä ja ilmamassamittaria hiukan putsailtu mutta ei vaikutusta. Mitähän kanttis katsella? Auto on siis e36 325 vanoksellaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostAlkaa pikkuhiljaa usko loppumaan. Eilen tuli vaihdettua imusarjan tiivisteet ja tyhjäkäyntiventtiili. Rötäykset ja sammuilu loppui , auto vetää todella hienosti mutta nyt kierrokset jäävät astetta pahemmin päälle ja aikaisemmin eivät kylmällä koneella jääneet päälle.. Mitähän kattois?
Comment
-
Comment