Originally posted by Rumilus
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Jisv View PostTäältä tulee suositukset h&r:n 35/20 setille. Sigun linkissä joku kuva mistä näkee madalluksen asteen. Eihän tuo matala ole, mutta erittäin mukava.
Comment
-
-
Originally posted by Pekumie View PostTässäpä se ongelma muodostuukin, kun 330d tourinkiin löytyy paljon vähemmän vaihtoehtoja kuin 320d(mikä sulla). Tartteis kokemukset nimenomaan olla 330d touringin omistajilta.
ainakin ite oon ollu kyseisiin jousiin erittäin tyytyväinen, vaikka ne täälläkin on 320d toukan alla
ja mun mielestä tiputti enemmän kuin 35/20 mulla:
Last edited by väiski525; 18-03-2012, 11:22.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostOn, kamat pois eestä alapuolelta, kallista laatikko-kone yhdistelmän takapäätä alaspäin, ja kurki sinne vittumaiseen väliin vaihteiston yläpuolella. Siellä vaikuttavat nämä vivut. ZF vivusto on ainakin mahdollista koota ainakin kahdella eri tavalla joista vain toinen on oikea. Luulisin että kasausvirhe. Toivottavasti eivät ole rikkoneet mitään.Ikinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.
Comment
-
-
Originally posted by Rumilus View PostMyyjä sanoi, että auto on olluyt kytkinremontissa ja siellä on laatikko laitetettu "vääriin" pultinreikiin. Eli hänen mukaansa laatikon saisi kahteen eri asentoon.
Onkohan startille kans kaksi eri koloa ja ohjaustappeja kahteen eri kiinnitykseen jne. jne.
Ei, laatikkoa ei saa kahteen eri asentoon!
Vivustossa häikkää, ei laatikon asennossa.
Comment
-
-
Heetkinen, kohta menee hermot.. Onko mahollista sekottaa valomoduuli niin että joka kolmannella startilla valot sojottaa minne haluavat?
säätäny tässä jo kolme kertaa ajovalot kohilleen ja tänään huomasin et ne sojottaa todella ylös. perjantaina ne sojotti metrin päähän..
Ja toinen kyssäri, kun tuossa dieselis on tuulitunnelin jälkeen läpät jotka on auki/kiinni, niin kuuluko vänkärin puolen läppien osua ilmastoinnin kompuraan?, vai onko tuosta pirssistä vääntyny keula joskus sen verran että mennyt sisään tuo flektin kotelo
Kolmas kyssäri.. Onko meyle hd:n valmis etupään alemman tukivarren takapusla paketti parempi kuin hankkia powerflexiltä kumit ja pistellä semmoset?Last edited by kaikkone; 18-03-2012, 20:49.
Comment
-
-
Edelleen olis tarvetta valotukselle, koitin sitä tosta kepinalta kurkkia mut ilmeisesti joutuu ottamaan vaihevivustoo yms irti?
Originally posted by relic View PostOnko kukaan vaihtanu vaihdekepin alapäässä olevaa "rinkulaa" johon se kepin pallo tulee kiinni? Miten tämän kyseisen osan saa irrotettua? Jos vaikutusta niin 330d 6vaiht manuaali.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostKolmas kyssäri.. Onko meyle hd:n valmis etupään alemman tukivarren takapusla paketti parempi kuin hankkia powerflexiltä kumit ja pistellä semmoset?BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by BMWjunkie View PostOmakohtaista kokemusta ei ole mutta täällä porukka ei ole kovin kehunut noita Meylen settejä, eli ainakin itse laittaisin Powerflexit tai Lemförderit.
Ja taas aktiivisena.. Aiheuttaisiko nuo kyseiset puslat myös sellaisen että auto nappaa paljon herkemmin loskaan kiinni?Last edited by kaikkone; 20-03-2012, 06:05.
Comment
-
-
Pitikö tuo vaihdekepin kehys+nahkapussi irroittaa että pääsee kepin alaosan muovipalloon ruiskimaan synteettistä vaseliniä?
Kokeilin ainoastaan nahkapussia nostaa ylös, mutta tuntuu että se kumitiiviste on aika jämpti niin en päässy sitä kautta ruikkimaan.
Unohtu nimittäin rasvata tuo uuden Z3 -vaihdekepin muovipallo kasauksen yhteydessä :(
Comment
-
-
Nyt viisaammilta kommenttia ja kokemuksia.
Autossani on Bilstein B14 säädettävä alusta. Edestä loppui säätövara kesken.
Saanko apuja Tästä?
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostPitikö tuo vaihdekepin kehys+nahkapussi irroittaa että pääsee kepin alaosan muovipalloon ruiskimaan synteettistä vaseliniä?
Kokeilin ainoastaan nahkapussia nostaa ylös, mutta tuntuu että se kumitiiviste on aika jämpti niin en päässy sitä kautta ruikkimaan.
Unohtu nimittäin rasvata tuo uuden Z3 -vaihdekepin muovipallo kasauksen yhteydessä :(
Alta löytyy kepin ympärillä oleva kumi joka voi olla nihkeesti kiinni mut sivuilta kun painelee niin irtoaa. Ja kyllä sen saa sinne takaisinkin.
Comment
-
-
Eihän näistä loppuun ajetuista ole edes käyttikseksi.
Alkoi pakoputki hakkaamaan runkoon jostain kohdasta, ehkä takaa se ääni tulee.
Kokeillaan josko kaikkien kumien vaihdolla rauhoittuisi.
Putken kannatinkumit löytyy osanumeroiden perusteella kyllä netistä ja koneenkannatinkumit, mutta vaihdelaatikon kannakekumien osanumeroilla ei löydy osia.
Siispä millä osanumerolla löytyy laatikonkannakekumit?
Tuossa alla linkki, jonka takaa löytyy oem osanumero mutta sillä ei löydy tulosta esim. schmiedmannilta tai speed-autoteilestä.
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Comment