Riittääkö akun kengän irti käyttäminen nollaamaan jarrupalojen kulumisen merkkivalon? Nyt on uudet levyt+palat+anturit edessä ja takana, täytys saada vielä valo sammumaan.
Riittääkö akun kengän irti käyttäminen nollaamaan jarrupalojen kulumisen merkkivalon? Nyt on uudet levyt+palat+anturit edessä ja takana, täytys saada vielä valo sammumaan.
Eikös se nollaannu kun pitää virtoja päällä xx sekuntia, oisko ollu puoli minuuttia tms? Edellyttäen siis että uudet kulumisanturit on laitettu
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
m54b25 jätti tänään emännän ja pojun tien varteen 200km matkasta vajaa 5 kilometriä ennen kotia.
Moottori oli yhtäkkiä vaan alkanut ryytymään eikä ottanut kierroksia ja lopulta sammunut. Uudelleen käyntiin ja saanut nilkutettua taas vähän matkaa eteenpäin, tämä pari kertaa toistaen kunnes hyytynyt lopullisesti.
Kävin heittämässä mamman ja pojun sitten toisella autolla kotia kesken työpäivän. Autohan ei saanut selvästikään bensaa kun sitä startata koitin. Köhi ja puhisi vaan. Ainuttakaan vikakoodia ei tullut.
Bensavalo ei palanut ja range näytti noin 120km.
Auto oli 2-3 tuntia tien varressa ja kävin hakemassa töiden jälkeen huolto asemalta 4 litraa kanisterissa bensaa. Bensat tankkiin ja auto starttasi ja kävi ihan normaalisti. Saatin ajettua auto koti pihalle ilman mitään ongelmia.
Jotenkiin vaan tuntuu että ei se vika tuosta bensasta johtunut vaan joku anturi temppuilee ja rupesi toimimaan kun jäähtyi.:think Mites viimesiään vetelevä bensapumppu oireilee ja antaako vikakoodia?
m54b25 jätti tänään emännän ja pojun tien varteen 200km matkasta vajaa 5 kilometriä ennen kotia.
Moottori oli yhtäkkiä vaan alkanut ryytymään eikä ottanut kierroksia ja lopulta sammunut. Uudelleen käyntiin ja saanut nilkutettua taas vähän matkaa eteenpäin, tämä pari kertaa toistaen kunnes hyytynyt lopullisesti.
Kävin heittämässä mamman ja pojun sitten toisella autolla kotia kesken työpäivän. Autohan ei saanut selvästikään bensaa kun sitä startata koitin. Köhi ja puhisi vaan. Ainuttakaan vikakoodia ei tullut.
Bensavalo ei palanut ja range näytti noin 120km.
Auto oli 2-3 tuntia tien varressa ja kävin hakemassa töiden jälkeen huolto asemalta 4 litraa kanisterissa bensaa. Bensat tankkiin ja auto starttasi ja kävi ihan normaalisti. Saatin ajettua auto koti pihalle ilman mitään ongelmia.
Jotenkiin vaan tuntuu että ei se vika tuosta bensasta johtunut vaan joku anturi temppuilee ja rupesi toimimaan kun jäähtyi.:think Mites viimesiään vetelevä bensapumppu oireilee ja antaako vikakoodia?
Polttoaine pumpusta ei tule vikakoodia, ja saattaa oireilla juuri kuvailemallasi tavalla ennen kun menee lopullisesti rikki (saattaa toimia kun on välillä jäähtynyt)
Itse mittaisin PA- paineita ja yrittäisin saada "vian päälle" ja katsoa miten ne sillon käyttäytyy,
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Polttoaine pumpusta ei tule vikakoodia, ja saattaa oireilla juuri kuvailemallasi tavalla ennen kun menee lopullisesti rikki (saattaa toimia kun on välillä jäähtynyt)
Itse mittaisin PA- paineita ja yrittäisin saada "vian päälle" ja katsoa miten ne sillon käyttäytyy,
Mihin tuossa mosassa saa painemittarin helpoiten kytkettyä?
Mihin tuossa mosassa saa painemittarin helpoiten kytkettyä?
Suutintukin päässä on venttiili josta varmaan saisi paineet katsottua? (Tämä ei siis varmaa tietoa. En ole itse mitannut.) Joskus vaan huomasin kyseisen venttiilin.
Mistä tunnistaa kumpi automaattilaatikko on e46 zf ja gm? Tyyppikilvessä esim jotain numeroa/kirjainta joka kertois sen tai mistä sen saa helpoiten selville kun on autokaupoille menossa? Ja kuinka suuret erot niiden kestävyydellä oikeesti on?
^^Samaa kysyisin itsekkin, jos ei mahdollisuutta lähteä konttaan auton alle, milloin laatikko vaihtunut 330d. Auto mitä katsellut niiin lastutettu, tarttis tietää kumman tekele että tietää porsiiko se kuin helpolla
E: Taitaa olla gm:n. Ajossa kun vaihtaa D:ltä manuaaliasentoon ja pykältää isoimman vaihteen silmään niin mittaristossa näkyy m5. zf laatikko oli 6 lovinen ?
Comment