Originally posted by emmiz
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hmm, muutaman kerran nyt jäännyt keltainen öljynpainevalo palamaan kun moottorin sammuttaa. Palaa ehkä viisi sekunttia ainoana valona mittaristossa, vaikka avaimet pois virtalukosta ja ovetkin ehtii laittaa kiinni. Ajon aikana ei mitään ongelmia, samoin käynnistyksen yhteydessä palaa normaalisti keltaisena ja punaisena. Öljyä tikun mukaan aika lähellä alamerkkiä. Pitäisiköhän tästä vetää jotain johtopäätöksiä ja jos, niin minkälaisia?Diesel, fuel of satin man
Comment
-
-
Systerin E46 316i 2005 88tkm oireilee seuraavasti:
- kesken lumenputsauksen alkoi käymään julmetun huonosti ja puski musta katkua putkesta
- sama toistui parin käynnistyksen jälkeen
- öljyn pinta kadonnut, tikku ei kastu!!!
- Inpection II tehty 5tkm sitten BMW:llä
Asentotunnistumia epäillään, mutta mihin hemmettiin tuo öljy on hävinnyt??? Koodeja päästään lukemaan vasta seuraavana arkena BMW:llä. Ehdotuksia/kokemuksia?
Edit: -15C... huohotinletku???Last edited by JNIJNI; 23-12-2012, 15:46.G21 LCI 330e xDrive 2022
E93 M3
Comment
-
-
Millasissa luvuissa pidätte tuota lämmönsäätöä jos haluatte selvitä näin talvikeleillä autossa? Itse hankin juuri auton ja vanha kolmeysi tuli kyllä kuumaksi sillä 23-24 mutta tässä e46 on se 30 mitä pidän ja siltikään ei tule kuuma missään vaiheessa..
Ei varmaan ole ihan normaalia.. :thinkF15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostMillasissa luvuissa pidätte tuota lämmönsäätöä jos haluatte selvitä näin talvikeleillä autossa? Itse hankin juuri auton ja vanha kolmeysi tuli kyllä kuumaksi sillä 23-24 mutta tässä e46 on se 30 mitä pidän ja siltikään ei tule kuuma missään vaiheessa..
Ei varmaan ole ihan normaalia.. :thinkNyt sitten -20..-25 pakkasten tullessa päätin kokeilla säätää isommalle (+28) ja kabiiniin rupesi pukkaamaan ihan oikeasti kuumaa ilmaa. Käden kun laittoin ritelikön eteen, niin alkoi jopa polttamaan kättä
Saanee varmaan olla tuommonen isompi asteluku jos haluaa äkkiä kabiinin lämpimäksi mutta tosiaan pienemmilläkin asteilla on saatu lämmintä
BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostMillasissa luvuissa pidätte tuota lämmönsäätöä jos haluatte selvitä näin talvikeleillä autossa? Itse hankin juuri auton ja vanha kolmeysi tuli kyllä kuumaksi sillä 23-24 mutta tässä e46 on se 30 mitä pidän ja siltikään ei tule kuuma missään vaiheessa..
Ei varmaan ole ihan normaalia.. :thinkJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Ei varmaan ole ihan normaalia.. :think
Edit: 330d -04, pidän lämppäriä 19-20 asteessa.
Comment
-
Comment