Olisin hommaamassa omaan e91 320dA:han uutta akkua ja tuollaien Bosch S6 AGM akun meinasin hommata. Akku on tosiaan 95Ah ja autossa oleva akku on 80Ah. Eli siis tuo pitäisi vissiin ohjelmoida uudestaan, mutta toimiiko tuo uusi akku ollenkaa ennen kun auto käy piuhassa. On vaan kuulemma niin paljon jonoa tuossa liikkeessä että menisi ensi viikon loppuun ennen kun saan auton sinne.
Onko E92:ssa erilaiset sport-penkit kuin E90/E91:ssä? Lähinnä tarkoitan niskatukea jonka kallistusta pystyi E92:ssa säätämään mutta ei noissa muissa. Vai onko tuo lisävaruste tai kuuluu sähköpenkkeihin?
Muistaakseni omissi e91n perus jakkaroissa pystyy säätämään niskatukea eri asentoon.Olisiko siinä ollu joku nappi mitä painaa samalla ja siten tuki liikkuu?
Muistaakseni omissi e91n perus jakkaroissa pystyy säätämään niskatukea eri asentoon.Olisiko siinä ollu joku nappi mitä painaa samalla ja siten tuki liikkuu?
Tutkin nettiä ja noihin on kai tullut aktiiviset niskatuet 2008 vuoden aikana/lopussa ja sellaisissa ei enää olekaan kallistuksen säätöä (joten niskatuki jää liian kauas). En tullut katsoneeksi miten uusia ne E90/E91:t oli joiden sporttipenkkien niskatukia yritin kallista. Nyt kun netistä katsoin, niin toinen näyttäisi olevan 2010-mallinen, mutta eipä tuo niskatuki kovinkaan aktiiviselta näytä. E92 oli 2007 vuodelta. Peruspenkeistä en tiedä.
Tuossa kuva siitä 2010-mallisesta sporttipenkistä(?) jossa niskatuki ei käänny, joten mikä kummajainen tuo sitten on? Niskatuen muotokin on täysin erilainen kuin E92:ssa.
.
Katkaiseeko e90 itsestään jostakin kaikki virrat pois jos ajaa kolarin ja airbagit laukeaa? Bagit on lauennut ja auto on ihan mykkä eikä ota virtaa vastaan.
Tämä selvisi eli paukkupanos ampuu plus navan pois paikaltaan.
Sitten seuraava ongelma:
Miten ratti lähtee irti? Normaali ratti ilman nappeja. Ratin takana on ne kaksi reikää josta pitäisi työntää ruuvimeisselit ratin sisään ja jotenkin vääntää airbag irti? Vaan ei lähde ei sitten millään.
Ratin takana on ne kaksi reikää josta pitäisi työntää ruuvimeisselit ratin sisään ja jotenkin vääntää airbag irti? Vaan ei lähde ei sitten millään.
Unohda vääntämiset.Painat vaan niin jousi vapautuu.Voi olla aikaa vievää homma kun ensimmäisen kerran tekee.Itsellä meni varmaan n.25 min ensimmäisen kerran kun sain bagin irti,mutta nyt menee jo yhdellä painalluksella.
Tutkin nettiä ja noihin on kai tullut aktiiviset niskatuet 2008 vuoden aikana/lopussa ja sellaisissa ei enää olekaan kallistuksen säätöä (joten niskatuki jää liian kauas). En tullut katsoneeksi miten uusia ne E90/E91:t oli joiden sporttipenkkien niskatukia yritin kallista. Nyt kun netistä katsoin, niin toinen näyttäisi olevan 2010-mallinen, mutta eipä tuo niskatuki kovinkaan aktiiviselta näytä. E92 oli 2007 vuodelta. Peruspenkeistä en tiedä.
Tuossa kuva siitä 2010-mallisesta sporttipenkistä(?) jossa niskatuki ei käänny, joten mikä kummajainen tuo sitten on? Niskatuen muotokin on täysin erilainen kuin E92:ssa.
.
Juu,testailin eilen omaani ja ei ne ollutkaan niin kuin muistelin.Ei kallistu eteen päin, eikä olekkaan nappia niin kuin takana niskatuissa..:(E46ci oli muistaakseni kyllä säätyvää mallia?
Juu,testailin eilen omaani ja ei ne ollutkaan niin kuin muistelin.Ei kallistu eteen päin, eikä olekkaan nappia niin kuin takana niskatuissa..:(E46ci oli muistaakseni kyllä säätyvää mallia?
Eli E90 ja E92 sportpenkkien välillä on tuo niskatuen ero?
Itsellä sigun pirssi ja niskatuki kallistuu eteenpäin kunnolla.
Comment