Originally posted by jake2710
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x 325i käyntihäiriöt? N53
Collapse
X
-
Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
-
-
Originally posted by jake2710 View PostÄäni edelleen suuttimille, jos se oli sun auto mihin ne oli 100tkm sitten vaihdettu. Olettaen että kaikki tarpeellinen on jo tarkastettu.
Jos ongelma olisi suuttimessa, niin luulisi sen mekaanisen ongelman silloin siirtyvän sylinteriltä toiselle, jos ongelmallinen suutin laitetaan toiseen sylinteriin.Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
Comment
-
-
Originally posted by Ruostepalo View PostMutta ihan yleisen logiikan nimissä: Miten ongelma voisi olla suuttimessa, jos "ongelma suutin" on siirretty toiselle sylinterille, mutta ongelma ei siirtynyt sen mukana toiselle sylinterille, vai jäi edelleen samalle sylinterille päälle? :think
Jos ongelma olisi suuttimessa, niin luulisi sen mekaanisen ongelman silloin siirtyvän sylinteriltä toiselle, jos ongelmallinen suutin laitetaan toiseen sylinteriin.Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
Comment
-
-
Originally posted by Ruostepalo View PostMutta ihan yleisen logiikan nimissä: Miten ongelma voisi olla suuttimessa, jos "ongelma suutin" on siirretty toiselle sylinterille, mutta ongelma ei siirtynyt sen mukana toiselle sylinterille, vai jäi edelleen samalle sylinterille päälle? :think
Jos ongelma olisi suuttimessa, niin luulisi sen mekaanisen ongelman silloin siirtyvän sylinteriltä toiselle, jos ongelmallinen suutin laitetaan toiseen sylinteriin.
Comment
-
-
Kannattaiskohan kohtapuoliin ottaa auto pois pajalta, kun selvästikkään eivät vikaa löydä. Taitais halvemmaksi tulla ostaa parin sadan väliaikainen auto ja miettiä mahdollisia vian aiheuttajia ihan ilmaseksi tovi. Eiköhän ecun korjaukseen / testaukseen löydy pajoja Euroopasta jos sille alkaa tuntua olevan tarvetta. Lambdatki voisi kykeä pois ja katsoa vaikutuksia ennen uusien ostoa. Ilmeisesti sinulla oli ihan paperilla puristukset mittauksista? Onko muuten maffi oem tuote vai tarvike?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Ruostepalo View PostJäähdytysnesteen tasot eivät ole huvenneet, sekä se on normaalin väristä. Öljykin normaalin väristä, eikä öljynsyönti ole muuttunut. Pakokaasut eivät ole sinistä tai muutenkaan pistä silmään. Lämmöt myös olleet optimaaliset, eikä lämmöt ole päässeet kohoamaan lähellekkään "kriittisiä" tasoja koskaan omassa ajossa. Mitäs muita oireita tuollaisella voi olla? Luulisi, että nesteet/öljyt kuluisi, tai sekottuisivat, tai jotain? Öljyä tuskin vuotaa palotilaan, koska pakokaasu ei ole muuttunut väriltään tai mitään, sitten taas luulisi jäähdytysnesteen kuluvan edes vähän poikkeavasti, jos sitä pääsisi vuotamaan? :think
Originally posted by olaNo sitten tuli analyysi. 5-sylinterin suutin kanavassa on halkeama joka polttaa suuttimen tiivisterenkaan ja siten rikkoo myös sitä suutinta koko ajan. Tuomio oli että uusi kansi Saksasta tilaukseen ja muutama viikko menee.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostKannattaiskohan kohtapuoliin ottaa auto pois pajalta, kun selvästikkään eivät vikaa löydä. Taitais halvemmaksi tulla ostaa parin sadan väliaikainen auto ja miettiä mahdollisia vian aiheuttajia ihan ilmaseksi tovi. Eiköhän ecun korjaukseen / testaukseen löydy pajoja Euroopasta jos sille alkaa tuntua olevan tarvetta. Lambdatki voisi kykeä pois ja katsoa vaikutuksia ennen uusien ostoa. Ilmeisesti sinulla oli ihan paperilla puristukset mittauksista? Onko muuten maffi oem tuote vai tarvike?Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostMikäs keissi tämä oli? Ketjun aloittajan autoa ronklasin itse joskus ja siksi on tullut luettua tätä ketjua ja oli jäänyt tämä mieleen...
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...98&postcount=5
Kaikenlaiset kauhukuvat jo täyttäneet mielen tässä. Kohta sieltä varmaan oikeasti löytyy joku sellainen vika, jonka korjaaminen maksaa 50% auton kokonaishinnasta.Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
Comment
-
-
Originally posted by Ruostepalo View PostKyllä kovin vakuuttelivat huollosta, että puristukset testattu, eikä kannessa olisi mitään vikaa. Kauhistuttaa vaan, kun tuokin operaatio maksaa 6000€ (?). Itsellä ei enää mitkään virhevastuut ole voimassa, joten omasta lompakosta lähtee kaikki kulut. Kohta vaan parempi tuikata koko auto tuleen, jättää polttomoottoreilla liikkuvat autot historiaan ja alkaa kulkemaan pyörällä vissiin.
Kaikenlaiset kauhukuvat jo täyttäneet mielen tässä. Kohta sieltä varmaan oikeasti löytyy joku sellainen vika, jonka korjaaminen maksaa 50% auton kokonaishinnasta.Audi A4 B7 vm. -08 2.0TFSI quattro S-line avant
ex: E93 325i M-Sport vm. -08
ex: Audi A4 B7 vm. -05 2.0TFSI quattro S-line
ex: Honda Civic vm. -07 1.8ivtec
ex: VW Golf V 1.6 vm. -05
ex: Fiat Marea HLX vm. -01
Comment
-
-
Joko se olis aika tuoda tännesigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostMikäs keissi tämä oli? Ketjun aloittajan autoa ronklasin itse joskus ja siksi on tullut luettua tätä ketjua ja oli jäänyt tämä mieleen...
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...98&postcount=5
päinvastoin luulisi huononevan :thinksDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostJoko se olis aika tuoda tänne
entä mitenkä lambda anturi vaikuttaa täälläkin käy hyvin noin 10-15sek kunnes alkaa täristämäänsDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
-
Mulla on ollut samanlaisia ongelmia, tulppia, suuttimia, puolia on tullut vaihdeltua nyt oon tullut sellaiseen päätelmään että ecu on ongelman aiheuttaja. Vikakoodi on 30ba. Tietääkö kukaan msd80 ecun korjaajaa?http://www.ecutesting.com/catalogue/...eemk93632.html
Tyyliin tälläistä...
Comment
-
-
Jännä jos ecuissa olis laajasti vikoja. Luulis ennemmin että softassa olis jotain, mutta tämä tuntuis kyllä aika uskottavalta ongelman aiheuttajalta :thinkE61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Comment