Tässä taas yks potilas n53
Täydellisen Laakkosen huollon jälkeen yks potilas lisää.
Kysyivät vielä tehdäänkö laajempi huolto että menee taas 30tkm ennen seuraavaa.
Pohjosen reissun, n. 1200km jälkeen hokasin että kylmänä täristää melko rankasti.
Laakkosen eka setti oli vaihtaa 2kpl puolia. Vikakoodeja Misfire 4 ja 5 näytti testeri. Kotia mennessä kävi ok. Aamulla ei niinkään ja moottorin vikavalot sytty. Auto hinurilla takas Laakkoselle.
Viikon arpomisen jälkeen kommentti: ehkä suutinvikaa, kaikki suuttimet vaihtoon, ka 2ke. 4kpl vanhoja suuttimia oli sarjaa 3 ja 2kpl oli sarjaa 9.
Tuumasin että loppu arpominen, katsotaan jatko muualla.
Tutkittiin sen verran että 6 pytyssä misfireä ja armoton bensan katku kun pukkasi pakoputken täydeltä tulemaan.
Nestepinnat ok, ei ole vajennut.
Nyt vaihdettu 3kpl 11 sarjan suuttimia 4,5,6 sylintereihin. Pitää seurata miten käy. Äkkiseltään vähän 3h seisomisen jälkeen - 5asteen pakkasessa, aavistuksen tuntu penkissä täristys. Muutaman minuutin jälkeen hävis.
Ei ihan viimesen päälle luottavainen olo että tuliko vielä kuntoon.
Pajalla oli boschin ohjelma, sai se sillä adaptaatiot sisään, eikä enää näytä vikakoodeja. Onko ideaa käyttää vielä jossain tarkemmassa vikaluvussa.
Mitähän seuraavaksi jos jatkuu...
Täydellisen Laakkosen huollon jälkeen yks potilas lisää.
Kysyivät vielä tehdäänkö laajempi huolto että menee taas 30tkm ennen seuraavaa.
Pohjosen reissun, n. 1200km jälkeen hokasin että kylmänä täristää melko rankasti.
Laakkosen eka setti oli vaihtaa 2kpl puolia. Vikakoodeja Misfire 4 ja 5 näytti testeri. Kotia mennessä kävi ok. Aamulla ei niinkään ja moottorin vikavalot sytty. Auto hinurilla takas Laakkoselle.
Viikon arpomisen jälkeen kommentti: ehkä suutinvikaa, kaikki suuttimet vaihtoon, ka 2ke. 4kpl vanhoja suuttimia oli sarjaa 3 ja 2kpl oli sarjaa 9.
Tuumasin että loppu arpominen, katsotaan jatko muualla.
Tutkittiin sen verran että 6 pytyssä misfireä ja armoton bensan katku kun pukkasi pakoputken täydeltä tulemaan.
Nestepinnat ok, ei ole vajennut.
Nyt vaihdettu 3kpl 11 sarjan suuttimia 4,5,6 sylintereihin. Pitää seurata miten käy. Äkkiseltään vähän 3h seisomisen jälkeen - 5asteen pakkasessa, aavistuksen tuntu penkissä täristys. Muutaman minuutin jälkeen hävis.
Ei ihan viimesen päälle luottavainen olo että tuliko vielä kuntoon.
Pajalla oli boschin ohjelma, sai se sillä adaptaatiot sisään, eikä enää näytä vikakoodeja. Onko ideaa käyttää vielä jossain tarkemmassa vikaluvussa.
Mitähän seuraavaksi jos jatkuu...
Comment