Originally posted by sleepertuning
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Ostin tänään käytetyn luistin, ja siinäkään ei mene aukko kokonaan kiinni koneen ollessa kuuma. Imusarjan päässä (auton oikealla puolella) on säätöruuvi, josta säädetään ilmeisesti joutokäyntiseos tai ainakin kierrokset. JOS luisti menisi kokonaan kiinni, ei tällä ruuvilla olisi mitään merkitystä ainakaan koneen ollessa kuuma, koska ilma kulkee molempien (sekä luistin, että säätöruuvin) kautta kaasuläpän ohi.
Ja tämä ostettu luisti menee kiinni ainakin kuumana sopivasti mielestäni, koska joutokäyntiä voi säätää kuumana 450rpm ja siitä ylöspäin. Entisellä luistilla minimi joutokäynti oli kuumana 1000rpm.
Kuka osaisi varmistaa asian?
Kiitos "spiidi10" hyvästä palikasta! Toivottavasti toimii oikein myös kylmänä, mitä en kyllä epäile...kopkopkop.
 Ainakin pikkulohkoissa...
 Konttorillakin inssi kehu niin maan pirusti.
	
Comment