Nostinkoneistot oviin ja napit ja johtosarjan korinpuolelle. Etuovissa on valmiit johdot nostinoottoreille, mutta takaoviin pitää vaihtaa johtosarjat jos sinne haluaa sähkölasit.
Myös sähkölasien releen tarvitsee jos haluaa että lasit toimii ovi auki ilman virtoja.
niin korinpuolen johtosarjoja ei ole valmiiksi vaikka kyseessä olisi M535i?
Käsittääkseni jo jopa 518 malliin on saanut lisävarusteena absit ja vakiona ne ovat olleet 535 malleissa mitä soomeen on tuotu mutta _ei_ kaikkialla maailmassa.
Jos tuot absittoman 535 suomeen niin pitää jälkiasentaa absit?
Käsittääkseni jo jopa 518 malliin on saanut lisävarusteena absit ja vakiona ne ovat olleet 535 malleissa mitä soomeen on tuotu mutta _ei_ kaikkialla maailmassa.
Jos tuot absittoman 535 suomeen niin pitää jälkiasentaa absit?
ihan hyvin voi pitää paikkaansa, en kiellä. olen ainakin nähnyt joskus 525 abseilla.
kyllä pitäisi asentaa. mutta kyllähän täällä on paljon, 535 ilman abs liikenteessä että taitaa olla ihan vaan leima paikasta ja omastatunnosta kiinni.
vaikka ei sitä kuuluis leimamiehen hylkäävän absittomuuden takia ku se on jossain muussa EU maassa hyväksytty mutta suomessa on omat kuviot.
Kyllähän mä ton tiesin... Mutta tarkotin että mun kopassa, joka on vuodelta 82 ei ole abseja vakiona, ettei niitä silloin siihen tarvitsisi.
Koska ABS jarrut on ollut lisävaruste, niin eivät voi niitä vaatia.
Saa nyt ainakin ton 528sin tehot plus 20% vertailupohjaksi jokatapauksessa.
Tällä pitäis nyt sit muutoskatsastaa m30b34+ ahdin.
Mikähän vois olla kun sigun kakskasi (m10b18 kaasari) ei meinaa lähtee käyntii millään ja sitten kun lähtee pitää kierroksia olla 3000-4000 muutaman minuutin että pysyy käynnissä, eli sitten kun kone vähän lämpiää niin käy pienilläkin. Ja vielä se että kun autolla ajaa noin 200km niin menee vähän sekasin ja pitää etsiä ajoitus ja seokset uusiksi että toimii:think
Kyllähän mä ton tiesin... Mutta tarkotin että mun kopassa, joka on vuodelta 82 ei ole abseja vakiona, ettei niitä silloin siihen tarvitsisi.
Koska ABS jarrut on ollut lisävaruste, niin eivät voi niitä vaatia.
Saa nyt ainakin ton 528sin tehot plus 20% vertailupohjaksi jokatapauksessa.
Tällä pitäis nyt sit muutoskatsastaa m30b34+ ahdin.
.
meinaatko että pystyy vertaamaan 184hv+20% sillä perusteella koska valmistusvuonna auto on ollut mallisarjan tehokkain ?
kyllähän se riittäisi 220hv. eli tohon 3.5 moottoriin, mutta meneeköhän se nyt kuitenkaan noin että vertaa valmistusvuoteen eikä koko mallisarjaan.
hyvä jos saat niin ei sen väliä...
äkkiä ajateltuna helpoin tie onneen on ettei koskaan muutoskatsasta ko 3.5 sinne.. kun muutosprosentti tulis ainoastaan moottorista rekisteriotteeseen. niin ei tarvitsisi välittää koko abseista.
tosin näinhän ei saa tehdä.
joka tapauksessa ahtamalla tehot menee yli vertaamalla 535 niin onko sen mitään väliä kun jokatapauksessa on voimaa liikaa mitä ote ilmottaa ? ei se tee siitä pienempää syntiä että otteessa on 3.5l..
mun pikainen ajatukseni vain. :think
E28 528i -82 m30b34
E46 330CI
Chevrolet K3500 6.5TD
Kiinnostaa vielä vaparin osalta ilman muutoskatsastusta sallitut:
- K-jetro motroon?
- Ilmansuodatin, imusarja ja nokka-akseli?
- Perä, vauhtipyörä?
- Kampura, veivit ja männät?
Noilla tekisi jo paljon 1983/528i:stä ilman turboja.
Päällepäinhän ei näy jos kone on 3,5 l ja viilausta...
Uusiessa pikkuhiljaa parantelee.
PS. Ja nyt ei kiinnosta "kukkahattuasenne", aiemmin sai vaihtaa / uusia ilmansuodattimen ja nokka-akselin, keventää vauhtipyörän ja asentaa säästävämmän polttoaineensyötön...
Ja siis nythän puhutaan BMW E28:sta v. 1983 - 1987.
meinaatko että pystyy vertaamaan 184hv+20% sillä perusteella koska valmistusvuonna auto on ollut mallisarjan tehokkain ?
kyllähän se riittäisi 220hv. eli tohon 3.5 moottoriin, mutta meneeköhän se nyt kuitenkaan noin että vertaa valmistusvuoteen eikä koko mallisarjaan.
hyvä jos saat niin ei sen väliä...
äkkiä ajateltuna helpoin tie onneen on ettei koskaan muutoskatsasta ko 3.5 sinne.. kun muutosprosentti tulis ainoastaan moottorista rekisteriotteeseen. niin ei tarvitsisi välittää koko abseista.
tosin näinhän ei saa tehdä.
joka tapauksessa ahtamalla tehot menee yli vertaamalla 535 niin onko sen mitään väliä kun jokatapauksessa on voimaa liikaa mitä ote ilmottaa ? ei se tee siitä pienempää syntiä että otteessa on 3.5l..
mun pikainen ajatukseni vain. :think
+20% saa tehot nousta tekemättä alustalle mitään, näin mulle katsastusasemalla sanottiin. Ja saahan sen dynolapun näyttää "oikein" ahtimellakin, pientä kikkailuahan se on, mut onpahan otteessa. Ettei sitten tuu mitään pahempia sanktioita jos töpeksii liikenteessä.
No meen huomenna kyselemään vielä toiselta konttorilta kun sitä mieltä olette että ei saisi verrata.
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
+20% saa tehot nousta tekemättä alustalle mitään, näin mulle katsastusasemalla sanottiin. Ja saahan sen dynolapun näyttää "oikein" ahtimellakin, pientä kikkailuahan se on, mut onpahan otteessa. Ettei sitten tuu mitään pahempia sanktioita jos töpeksii liikenteessä.
No meen huomenna kyselemään vielä toiselta konttorilta kun sitä mieltä olette että ei saisi verrata.
ok. hyvä homma jos sulle katsuri niin sanoi. vääntöä tästä hommasta on varmasti ennenkin ollut ja paljon. mun mielestä mallisarjan tehokkaimmasta +20%. mutta aika pitkälti yksilökohtasia juttuja, kaikki on kiinni melkein katsastusmiehestä.
rupea tekemään niin kyllä se siitä sitten lutviintuu. kyllä sen joku leimaa. oma asias leimaatko 2.8/3.5. ei ulkonäöllisesti eroa. mistä leimamies sen erottaisi.
E28 528i -82 m30b34
E46 330CI
Chevrolet K3500 6.5TD
Comment