Originally posted by Gedd
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos tosiaan tuo inpa löytyy on sillä helppo seurata myös lambdaa live datasta.
Näkee toimiiko lähellekkään kuten pitäisi.
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostKyllä ne seilaa kuten kuuluukin mutta tuo ikkuna päivittyy niin hitaasti että vaikea sanoa ovatko hidastuneet ja onko arvot kuinka lähellä totuutta :think Ja kun runttaa kaasua antaa aluksi mustan bensapilven putkesta, eli lambdat luulevat varmaan koneen käyvän laihalla ja ruttua menee liikaa? Hivenen kylmällä koneella tai ilman maffia ei tee tuotakaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostVoin ennen 18:00 ottaa kuvan, jos ei sulla sen kanssa kova kiire ole.
Oma laitos on sen verran modattu että aiheuttaa päänvaivaa löytää johtosarjasta liitintä, vaikka jo vuosi sitten mielestäni tämän asian kertaalleen jo selvitin... ei vaan enää pysty muistamaan.
Edit:
Pitää melkein nettiä uskoa ja todeta sen olevan pyöreä, noin 10-12mm halkaisijaltaan, todennäköisesti joku pölytiivis liitin, vielä kun sen konehuoneesta jostain löytäisi.
Last edited by Zoui; 09-05-2015, 21:40.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEi todellakaan ole kiire, eli kiittää jo etukäteen.
Oma laitos on sen verran modattu että aiheuttaa päänvaivaa löytää johtosarjasta liitintä, vaikka jo vuosi sitten mielestäni tämän asian kertaalleen jo selvitin... ei vaan enää pysty muistamaan.
Edit:
Pitää melkein nettiä uskoa ja todeta sen olevan pyöreä, noin 10-12mm halkaisijaltaan, todennäköisesti joku pölytiivis liitin, vielä kun sen konehuoneesta jostain löytäisi.
ABS-pumpulta alaspäin lähtisin siis etsimään.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostMeinas vallan unohtua
ABS-pumpulta alaspäin lähtisin siis etsimään.
Mittaamalla tuosta tuli nelisen volttia, mikä on kaiketi normaalia kun järjestelmä on tyhjä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Mr.Speed
Mun toukka alkoi itsestään vetään jotain hellaflush-showta :think Mikähän mahtaa olla vikana kun laskee säkeistä paineet kun on parkissa? Yön aikana oli mennyt ihan kenttään.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMun toukka alkoi itsestään vetään jotain hellaflush-showta :think Mikähän mahtaa olla vikana kun laskee säkeistä paineet kun on parkissa? Yön aikana oli mennyt ihan kenttään.
Jostainhan se ilma tulee ulos. Ei muuta kuin tutkimaan mistä vuotaa.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Muurahainen View PostPalje puhki, putket vuotaa tms.
Jostainhan se ilma tulee ulos. Ei muuta kuin tutkimaan mistä vuotaa.
Sen verran sitä tutkin, että kun auton laittaa käyntiin, ja nimenomaan käyntiin niin nostaa kuskin puolen takanurkan ylös normikorkeuteen. Vähän aikaa suhisee, suhina lakkaa ja perä pysyy paikallaan. Luultavasti vuotaa hiljalleen edelleen, mutta niin hiljaa ettei suhinoita kuulu. Sitten kohta suhisee taas kuuluvasti ja perä painuu ihan linttaan. Laitoin auton uudestaan käyntiin niin että perä nousi taas normi korkeuteen. Sammutin auton ja aloin tunkkaamaan perämurikasta ilmaan, niin mitä korkeammalle perää nostin niin sitä voimakkaammin suhisi ilmat pihalle.
Voisi siis olettaa että jousipussi on jostain kohtaa puhki. Onko tuon jousen vaihtaminen kuinka hankala homma jos itse vaihtaa? Vai soitanko suosiolla korjaamolle?
Edit. Eipä tuo ollut kuin vartin homma kun tuon palkeen otti irti. Rikki se oli
Last edited by Guest; 12-05-2015, 21:07.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostEdit. Eipä tuo ollut kuin vartin homma kun tuon palkeen otti irti. Rikki se oliCurrent:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by luikas View PostMitä pitää purkaa että saa irti ? jos tulee itelleki eteen kun näitä tuntuu porukalla menevän
Helevetin heleppo homma, ja kun varsin koitin lukea alfamerin korjausoppaasta, josko siinä olisi jotain mainintaa ko.hommasta, niin opuksessa suositeltiin viemään auto tässä tapauksessa suorilta asiantuntevaan korjaamoon. Joopa joo Kun se säkki on joka tapauksessa tyhjä kun sen ottaa irti, tai laittaa paikoilleen, ei pitäis olla mitään ongelmia verraten jos mietitään normi kierrejousten kanssa taistelua. Kannattaa olla asiasta sitten ihan varma että jousessa ei ole painetta kun sitä pneumatiikkaliitintä lähtee irroittelemaan, ettei tule vahinkoa!.
Edit. Jos meinaa itse vaihtaa, niin kannattaa olla äärimmäisen tarkkana sen säkin liittimen irroituksessa, sitä muovisokkaa ei saa tilattua erikseen. Tulee ainoastaan uuden letkuhässäkän mukana.Last edited by Guest; 13-05-2015, 10:24.
Comment
Comment