Onko mahdollista single vanos m52 moottoriin vaihtaa vanoksen tiivisteet ilman ajoitus ja lukitustyökaluja? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostMiten tuon varmistaa?'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
kyseessä siis alunperin vm- 98 528i (nykyiseltään alpina b10 3.2 touring) navi mk2 muuttaminen mk4 16:9 malliseksi, minkä laista vaatii? navi toimii, mutta kovin kömpelö. myös tuo päivitys cd soitin malliseen kiinnostaa, autossa paikoillaan 6cd vaihtaja alunperin, onnistuuko aux in/ usb?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Postkyseessä siis alunperin vm- 98 528i (nykyiseltään alpina b10 3.2 touring) navi mk2 muuttaminen mk4 16:9 malliseksi, minkä laista vaatii? navi toimii, mutta kovin kömpelö. myös tuo päivitys cd soitin malliseen kiinnostaa, autossa paikoillaan 6cd vaihtaja alunperin, onnistuuko aux in/ usb?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
528iA -97
EWS antaa koodia "000F" ja auto ei starttaa. Kone pyörii hyvin mutta ei käynnisty. Onko ajonestossa siis vika??-e70 X5 -07 (M57TU2D30) "Space Grey"
-e38 730iA -95 (M60b30) "Orient Blue"
-Plancraft BMW Boat (b130/m10b20-->m60b40)
EX: F11 520d -11 (N47d20c) "Alpin white"
EX: e53 X5 4.4i -00 (M62b44Tu) "Titan Silver"
EX: e39 Touring 530iA -01 M-sport (M54b30) "Titan Silver"
EX: e38 740iA -95 (M60b40) "Aspen Silver"
EX: e39 Touring 528iA -97 (M52b28) "Arctic Silver"
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View PostQuote:
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
------------------------------------------------------------------------------------
EWS -> 0F/3F - Power on reset
43/04 - Toleration of changing code increased, key 4 = ajonesto hylännyt 4. avaimen. jos auto lähtee käyntiin, niin sulla on joku muu avain käytössä
13/16 - Toleration of changing code increased, key 1 = sama kun edellä
PDC -> 10/CE - Converter, rear left = parkkitutkan anturi tai johto poikki äärivasemmalla takana --> ei varmaankaan tutka toimi? Joko ihan mykkä tai sit huutaa jatkuvasti?
muihin en satavarmaa vastausta osaa antaa, ni jätetään vastaamatta.
Shadow virheet 99.9% tapauksista voi jättää omaan arvoonsa, mutta kyllä niiden nollautua pitäis kuitenki, kokeileppas vaikka tänään uusiks nollausta (tai jos inpa on ni sillä pitäs ainaki lähtee)
Ja juu, parttitutkan anturin olinkin jo diagnosoinut rikkinäiseksi, mutta tuo Converter hämäsi. Luulin isommaksi ongelmaksi, joten kiitos selvennyksestä!
Pitää siis Inpalla nollailla kun ei tuolla voinut :osigpic
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostKuinka iso homma on vaihtaa sedaniin kaatuvat selkänojat taakse kun vakiona ei kippaavat, sopiiko suoraan? En sillä kippaustoiminnolla sinänsä mitään tee mutta noissa sport sisustoissa tuppaa melkei aina se olemaan ja sellanen pitäis vaihtaa.
Comment
-
-
Originally posted by TseiPii View PostAuto käyntiin ja kattoa nouseeko auto. Jos nousee niin sitte vaan kuunteleen pihiseekö missää ja varmaan ihan silmämääräisesti näkee kans missä kunnos se ilmajousi yleisesti on.Originally posted by jaykayarel View PostItsellä oli ainakin aikoinaan se vuoto niin pieni, ettei sieltä mitään pihinää kuulunut. Silmämääräisesti molemmat puolet hieman oli hapristuneet ja se "panta" alkanut ruostumaan. Molemmille puolille uudet pussit (hinta n. 100000€ ) ja alkoi perä pitämään.
Okei, uudet pussit tilaukseen, mitä muuta kannattaa samalla tarkistaa / vaihtaa?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNousee se mutta ei pihise missään. Eikä laskua huomaa, vaikka vieressä hetken seuraa. Mutta puolessa tunnissa se on tippunut täysin alas.
Okei, uudet pussit tilaukseen, mitä muuta kannattaa samalla tarkistaa / vaihtaa?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNousee se mutta ei pihise missään. Eikä laskua huomaa, vaikka vieressä hetken seuraa. Mutta puolessa tunnissa se on tippunut täysin alas.
Okei, uudet pussit tilaukseen, mitä muuta kannattaa samalla tarkistaa / vaihtaa?
Kokeile leak finderia tai saippua vettä laittaa liitoksiin ja kato kupliiko.E30 318i -85
E30 320i -87 ex
E36 316i -91 ex
E36 325i -94 ex
E46 325i -03 ex
E46 316i -02 ex
E61 525i -06 ex
E46 320d -03
E70 3.0d - 09
E39 M5 pyhänä
Comment
-
-
Mikälie pyyhkijöitä vaivaa, kun toimii vaan nopeimmalla asennolla ja sillonki saattaa olla 15min toimimatta ja taas jatkuu. Sulakkeet, releen ja vivuston katoin enkä mitään vikaa löytäny. Ite tuota pyyhkijöiden moottoriakin vähä fiksailin mutta ei vaikutusta. Kellään ollu vastaavanlaista? Pitää varmaan tuo moottori purkaa pöydälle. Auto siis -97 525tds touring
Comment
-
-
Originally posted by änd1 View PostMikälie pyyhkijöitä vaivaa, kun toimii vaan nopeimmalla asennolla ja sillonki saattaa olla 15min toimimatta ja taas jatkuu. Sulakkeet, releen ja vivuston katoin enkä mitään vikaa löytäny. Ite tuota pyyhkijöiden moottoriakin vähä fiksailin mutta ei vaikutusta. Kellään ollu vastaavanlaista? Pitää varmaan tuo moottori purkaa pöydälle. Auto siis -97 525tds touringF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment