Originally posted by t0ivan3n
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
-
-
Originally posted by t0ivan3n View PostKyllähän pitäisi antureista mainita ihan omalla vikakoodilla. Ei ole inpalle luettu(vielä) vaan boschin testerillä.
Englanniksi Fault, outlet valve, rear right.
Kova epäilys on, että vika on edelleen boksissa! Aamulla oli pakkasta niin absit toimi aivan normaalisti. Jostain löysin tietoa aiemmalla kerralla, että nuo ongelmat tulee esiin vasta, kun se boksi konehuoneessa lämpenee "X" verran. Vikaahan sieltä boksista löytyi nyt toisellakin kerralla ja sitä olisi pitänyt tinailla yms. Ehjähän se pitäisi nyt olla, mutta jos on käynnyt korjaalla joku pieni moka.. Mahdollisesta sellainenkin:think
Mutta juu tuohan viittaisi selkeästi boksivikaan jos vielä lämpökin siihen liittyy, ja etenkin jos siinä oli myös vikaa toisella kerrallakin niin voisi olettaa että ei aivan kaikki ole nappiin mennyt "tinauksissa"
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostJuu totta, nykyään vaan on kaikenmaailman yleishalpislukijaa joita sitten tulkitaan sinnepäin ja osa vioistakin muuttuu kielen käännöksessäMutta juu tuohan viittaisi selkeästi boksivikaan jos vielä lämpökin siihen liittyy, ja etenkin jos siinä oli myös vikaa toisella kerrallakin niin voisi olettaa että ei aivan kaikki ole nappiin mennyt "tinauksissa"
Tänään taas ABSit toimi reilun kymmenen kilsan ajan, jonka jälkeen pidempi aika liikennevaloissa ja valot syttyi taas palamaan! Lämpenee siinä ajassa sen verran. Vielä, kun kerkeäisi boksin viemään ja pyytää vielä KERRAN tutkimaan sitä :thinkE39 530i M-sport Individual - Carbonschwarz-metallic
EX E36 328i "M-Sport"
Comment
-
-
Originally posted by MGUarto View PostEli termostaatti vaihtoonko jos lämmöt puolessavälissä ja heti kun laittaa lämppärin puhaltamaan kaikkialta kuumaa niin koneen lämmöt alkaa laskee?
Mulla teki noin ku oli termari rikki. Kevään ajoin pahvi nokalla ja nytten syksynä uusin termostaatin,vesipumpun ja egr termarin. Orkkis osilla..
Viskon, egr venttiilin, koneen suojamuovit joutu ottamaan pois.
Samoin ahtoputken että sain lohkon tyhjennyspropun auki kun vaihdoin nesteet. Se proppu on sielä turbon takana pakosarjan alapuolella. Ainakin 530ds.
Comment
-
-
Autona e39 m52b28 moottorilla.
Kylmänä käynnistäessä nostaa kierrokset lähes aina 2000 paikkeille. Voisiko olla nokan anturi? Imuvuodon mahdollisuutta aloin vielä etsimään, niin näistä ilmeisesti usein halkeilee kuvan mukainen letku nro 14. Kyseistä letkua autosta ei kuitenkaan löydy, letkun lähdön paikka nro 13 on vaan tulpattu. Mikähän idea tällä on, pitäisikö olla käytössä vai onko kaikissa malleissa edes tuota letkua?E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by PeSe View PostAutona e39 m52b28 moottorilla.
Kylmänä käynnistäessä nostaa kierrokset lähes aina 2000 paikkeille. Voisiko olla nokan anturi? Imuvuodon mahdollisuutta aloin vielä etsimään, niin näistä ilmeisesti usein halkeilee kuvan mukainen letku nro 14. Kyseistä letkua autosta ei kuitenkaan löydy, letkun lähdön paikka nro 13 on vaan tulpattu. Mikähän idea tällä on, pitäisikö olla käytössä vai onko kaikissa malleissa edes tuota letkua?
Auto 9/98-> valmistettu?
Tuossa uudemmassa eri lailla letkut ja mm. huohotus, en muista onko tyhjäkäyntiluisti missä (mihin tuo letku menee).
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostOnko moottori sittenkin m52b28tu ?
Auto 9/98-> valmistettu?
Tuossa uudemmassa eri lailla letkut ja mm. huohotus, en muista onko tyhjäkäyntiluisti missä (mihin tuo letku menee).E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by t0ivan3n View PostTuo kyllä on totta, tuo Boschi kanssa suomeksi. Ei koskaan pitäisi käännellä noita vikakoodeja suomeksi, kun niistä tulee täyttä pask**. Numerollahan ne pitää aina googlen kautta etsiä.
Tänään taas ABSit toimi reilun kymmenen kilsan ajan, jonka jälkeen pidempi aika liikennevaloissa ja valot syttyi taas palamaan! Lämpenee siinä ajassa sen verran. Vielä, kun kerkeäisi boksin viemään ja pyytää vielä KERRAN tutkimaan sitä :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Jaa-a paha mennä sanomaan. Tuossa varressa 10 ei ole säätöä. Varressa nro 6 on säätö. Tämän takia menen aina auton alle inssin kanssa, niin tietää mitä osaa se tarkoittaa. Tunkkaa nurkka ylös ja katso kummassa varressa on välystä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostUskoisin kuitenkin katsurin tarkoittaneen osa num.6. Siinä tuo ulompi (pallo)nivel yleensä väljistyy. Muutenkin melko heppoinen "keppi" 500 sarjalaiseen.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJaa-a paha mennä sanomaan. Tuossa varressa 10 ei ole säätöä. Varressa nro 6 on säätö. Tämän takia menen aina auton alle inssin kanssa, niin tietää mitä osaa se tarkoittaa. Tunkkaa nurkka ylös ja katso kummassa varressa on välystä.E61 525xda -08
Comment
-
Comment