Originally posted by PeSe
View Post

Sillon kun viimeksi tuolla m52b25 olin aktiivisesti liikenteessä separaattori viallisena niin muistan vaan ne kylmät aamut kun kierrokset ryntäsi melkein 2000 pahimmillaan heti startissa ja sieluun sattui

Tuosta 528sta minulla ainakin separaattorille menevä letku oli niin kovaksi mennyt että lohkeilisi varmaan paloiksi kun taittaa, samaten kuin oli venakopan tiivistekin...jota purin irti kopasta varmaan puoli tuntia vasaran ja puukon kanssa

Katsoin linkkisi ja jäin miettimään minkä ikäisestä autosta on kyse, onkohan tämä uudempi peli (ja siis erinäköinen järjestelmä) kuin nämä minun harrasteet? :think
Tässä kuva minkänäköiset hilut minulla:
Perhana ei kuva näy millä tuolta realoemista saa kuvalinkin tähän??? http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1487 Tosta linkkiä
Sinun linkissä ainakin eri näköinen separaattori ja lisää letkua.
Itse en imusarjaa irroittanut kun en halunnut vaihtaa tiivisteitä siihen jotka varmaan olisi myös ollut irrotuksen jälkeen vaihtokamaa, mutta täytyy sanoa että suht isot kädet omaavana ei tuo listan helpoimmasta päästä ollut tehdä ilman sitä...onnistuu kyllä kun jaksaa kiroilla ja rystyset verillä niin sanotusti

EDIT: Perhana näkyyhän se kuva nyt edes jotenkin ja linkki on esillä, mikä tuossa realoemis on kun en saa isoon kuvaan suoraa linkkiä nyt näköjään mistään tästä... ehkä huomenna sit mutta vinkatkaa toki ketkä sinne linkkaatte jatkuvasti

Comment