Tuon kiinnikkeen tilalla toimii sopivan levyinen nippuside.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Kiitoksia avusta. Lähteekö tuo pahvi ihan vaikka muovilastalla väliin taivuttelemalla irti?
Kyllä lähtee juuri sellaisella. Jotku noista kiinnikkeistä on välillä tiukemmin kiinni kuin toiset, mutta yksi kerrallaan kannattaa kammeta irti siitä kiinnikkeen kohdalta.
Ensi pitää ottaa ruuvit oven kahvan ja ilmanvaihtokanavan kohdalta. Lisäksi ovivalo, ym kytkinpaneelit irti myös jo alussa, muovilastalla vääntämällä lähtee nekin. Ja kun nuo ja kiinnikkeet on irti niin saa varmaan ovenkahvan työnnettyä pahvin sisäpuolelle. Kun kaikki on irti niin ylöspäin nostamalla, ehkä pienessä kulmassa lähtee pahvi irti. Muutama piuha on sen jälkeen vielä pahvin takapuolella kiinni.
YouTubesta löytyy videoita. Veikkaan että e39 door panel removal haulla löytyy.
Osaako kukaan antaa vinkkiä, että mikä mahtaa olla vikana kun tuo 530i:n m54b30 antaa vähänväliä misfireä ja sytyttää vikavalon (mikä kyllä yleensä sammuu)? Mulla taitaa yleensä herjata 5 sylinteriä.
Tätä ilmenee lähes aina, kun säät muuttuu kosteaksi taikka vielä kylmäksi siihen päälle...ja silloin kun auton laittaa käyntiin/jättää tyhjäkäynnille :think
Puolat on suht uusia kaikki ja imusysteemit uusittu.
Ulkomaalaisia foorumeja selailin ja ilmeisesti en ole yksin tämän "vaivan" kanssa Silloin vikaa ei esiinny, jos lähtee suht nopeesti ajamaan.
Kyllä lähtee juuri sellaisella. Jotku noista kiinnikkeistä on välillä tiukemmin kiinni kuin toiset, mutta yksi kerrallaan kannattaa kammeta irti siitä kiinnikkeen kohdalta.
Kiitos neuvosta. Semmoista vielä kyselisin että osaako kukaan neuvoa miten pääsisi helpoiten touringin takakontin kajareiden johtoihin käsiksi, olisi tarkotus vetää vahvarille niiltä signaalit? Autossa ei ole dsp:tä.
Onko näissä joku selkeesti tiedossa oleva vika, kun välillä käynnistäessä kääntää ajovalot päälle niin mankka lakkaa kuulumasta ja hätävilkut menee päälle itsestään? Korjaantuu kun käynnistää auton uudelleen niin mankka lähtee pelittämään normaalisti, ja hätävilkut ihan katkaisimesta.
Onko näissä joku selkeesti tiedossa oleva vika, kun välillä käynnistäessä kääntää ajovalot päälle niin mankka lakkaa kuulumasta ja hätävilkut menee päälle itsestään? Korjaantuu kun käynnistää auton uudelleen niin mankka lähtee pelittämään normaalisti, ja hätävilkut ihan katkaisimesta.
Osaako kukaan antaa vinkkiä, että mikä mahtaa olla vikana kun tuo 530i:n m54b30 antaa vähänväliä misfireä ja sytyttää vikavalon (mikä kyllä yleensä sammuu)? Mulla taitaa yleensä herjata 5 sylinteriä.
Tätä ilmenee lähes aina, kun säät muuttuu kosteaksi taikka vielä kylmäksi siihen päälle...ja silloin kun auton laittaa käyntiin/jättää tyhjäkäynnille :think
Puolat on suht uusia kaikki ja imusysteemit uusittu.
Ulkomaalaisia foorumeja selailin ja ilmeisesti en ole yksin tämän "vaivan" kanssa Silloin vikaa ei esiinny, jos lähtee suht nopeesti ajamaan.
o/ kohtalotoveri ilmoittautuu. Seuraavaksi ajattelin purkaa ja putsailla tyhjäkäyntiventtiilin, kun itsellä vika ilmenee tällä hetkellä oikeastaan ainoastaan, jos auton täräyttää tulille ja jättää hetkeksikään tyhjäkäynnille.
Comment