Löytyy öljypohjan kuvasta: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search...56/11131731178 osa nro. 7.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mikron View Poste39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostLöytyy öljypohjan kuvasta: https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search...56/11131731178 osa nro. 7.
Comment
-
-
Originally posted by Hartzi View PostJoo täsmälleen noin. Ei se mullakaa koskaa täysin häviä, mut vanhalla asfaltilla pedanttista korvaa suorastaan särkee Mulla on aika reilusti vaihdettu alustan osia eteen, niin vähän ihmeissäni olen, että mistä voi enää kuulua :thinkG30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
E39 seissyt viime talven yli (10kk) ja ajettuna (Turku miittinki ja kaikki ok -ed. seisonta aika/lähtö/matka/kotio/seisonta 10kk..) jätetty pressun alle häpeämään kesää 2018.
kesäkuu -18 Käynnistetty: (..jotta nostaa öljyt yms. ei ajettu) n. 15min, kaikki ok.
Toinen käynnistys, tyhjäkäynti...kaikki ok, nostaa lämmöt melkein punaiselle noin 15min myöhemmin.
Huomataan jäähdyttäjän (kulkusuuntaan nähden) oikea alalaita, alavesiletkun vierestä vasemmalta valuneen "ehkä noin" ruokalusikallisen verran jäähdytin nestettä (valunut noro pohjapanssarille, ei pysty määrittämään tarkkaa nestemäärää) ..sammutus. Muutoin kaikki ok.
Seuraavat käynnistämiset samaa rataa, noin 10min tyhjäkäynnin jälkeen nostaa lämmöt punaiselle. (..jäähdytin neste "olevinaan" häviää paisarista jonnekkin kuin olisi vuoto tiivisteessä, mutta kaikki nestemäärät kuitenkin on tallessa, eikä laske allensa)
Tätä tapahtumaa ennen kaikki moottorissa olevat laitteet ovat toimineet kuten pitää ja ovat olleet vaihdettuja 1-2v aiemmin kuten; vesipumppu/hihnat...jne ja auto ollut ajossa vain kesäisin.Last edited by opTA; 07-07-2018, 23:47.
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostE39 seissyt viime talven yli (10kk) ja ajettuna (Turku miittinki ja kaikki ok -ed. seisonta aika/lähtö/matka/kotio/seisonta 10kk..) jätetty pressun alle häpeämään kesää 2018.
kesäkuu -18 Käynnistetty: (..jotta nostaa öljyt yms. ei ajettu) n. 15min, kaikki ok.
Toinen käynnistys, tyhjäkäynti...kaikki ok, nostaa lämmöt melkein punaiselle noin 15min myöhemmin.
Huomataan jäähdyttäjän (kulkusuuntaan nähden) oikea alalaita, alavesiletkun vierestä vasemmalta valuneen "ehkä noin" ruokalusikallisen verran jäähdytin nestettä (valunut noro pohjapanssarille, ei pysty määrittämään tarkkaa nestemäärää) ..sammutus. Muutoin kaikki ok.
Seuraavat käynnistämiset samaa rataa, noin 10min tyhjäkäynnin jälkeen nostaa lämmöt punaiselle. (..jäähdytin neste "olevinaan" häviää paisarista jonnekkin kuin olisi vuoto tiivisteessä, mutta kaikki nestemäärät kuitenkin on tallessa, eikä laske allensa)
Tätä tapahtumaa ennen kaikki moottorissa olevat laitteet ovat toimineet kuten pitää ja ovat olleet vaihdettuja 1-2v aiemmin kuten; vesipumppu/hihnat...jne ja auto ollut ajossa vain kesäisin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
6Originally posted by HTK12 View PostKun nostaa tyhjäkäynnillä lämpöjä, niin veikataan viskoa.
Pitänee käydä tutkimassa.
Edit: ..ääh. Ajatuspieruja ja osia sekoitettu toisiinsa. Jäähdyttäjän edessä olevaa tuuletinta mietin... mut tais olla ilmastointiin liittyvä.Last edited by opTA; 10-07-2018, 20:51.
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostJåå-å, voi olla. Huomioitu myös ettei visko herännyt pyörimään kertaakaan. Oisko vika liittimessä, hapettumaa tms. tuskin seistessä hajonnutkaan?
Pitänee käydä tutkimassa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHalpa tasapää ruuvimeisseili ja pieni propaani sytytin, jolla kuumentaa kärjen, sitten painetaan se kuuma kärki siihen katkenneeseen ilmausruuviin, jolloin muodostuu ura. Odotat, että meisseli vähän jäähtyy ja käännät pätkän pois.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by TombbaZZ View Poste39 toukkaan pitäs vaihtaa takakelkan isot puslat, laitanko vakiot vai punaset strongflexit? Onko jengil paljo kokemuksia noista punasista strongflexeistä? Ja jos kymenlaakson alueelta joltain löytys irrotus työkalua niin voi nakkaa viestiä
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostOmaani vaihoin punaset strongflexit nii voin sanoa ainaki, että rengasäänet kuuluu vähä paremmin hyttiin ja tien epätasaisuudet tuntuu paremmin. Ajokäytöksen muutoksesta en pysty sanomaan, sillä auton saatuani edelliset oli jo niin huonossa kunnossa ettei voi verrata.
Comment
-
-
Originally posted by TombbaZZ View PostOkei.. Itellä sen verran riekaleina jo että jäätävä tutina 110km/h vauhdissa. Eipä se rengasmelu niin haittaa kunhan tutina lähtisi..:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostSe ~3000km kun on tässä euroopan turneella ajeltu eri teillä ja kuunneltu tuota humputusta. Niin oon tullu siihen tuloksee ettei siihen auta alustan osien vaihdot eikä jarru rempat. Se on ominaisuus kun tulee renkaista. Omaa on just molemmat rempat tehty.E39 540iA -01
Comment
-
Comment