Juuh elikkäs tilanne tämän näköinen kun parkkipaikalla pääs sattumaan pikku rysäytys.
Umpio sojottaa puoliks ulkona ja nyt ei konepelti aukia ollenkaan.
Elikkä jumittaako toi umpio jotenki sitä konepeltiä vai missä lienee probleema?
Vinkkejä tarvitaan!
Oisko kellään tietoa missä mahtaisi olla vika, autossa sähkösäätöinen ratinsäätö. Ongelmana on, että kesken ajon ja myös parkissa ratti nousee itsestään yläasentoon. Viiksestä säätämällä takaisin alas sopivaan kohtaan ratti nousee taas hetken kuluttua ylös omia aikojaan :think on kokeiltu peruskikat akun kentä irti, sulake ehjä jne..
Tällä hetkellä sulake irti ( nro 13) jonka takana myös kuskin penkin sähköt. Onko tälle jossain joku ohjainpoksi mitä temppuilee?
Juuri tuon sojottavan umpion viereisestä munuaisesta pomppaa se konepellin avaus kahva esiin. Pyydä kaveria nykimään sisältä avauskahvaa ja itse sormilla kalastelee sitä avaus vipua ulkona. Voi olla ,että se on jumissa ?
Oisko kellään tietoa missä mahtaisi olla vika, autossa sähkösäätöinen ratinsäätö. Ongelmana on, että kesken ajon ja myös parkissa ratti nousee itsestään yläasentoon. Viiksestä säätämällä takaisin alas sopivaan kohtaan ratti nousee taas hetken kuluttua ylös omia aikojaan :think on kokeiltu peruskikat akun kentä irti, sulake ehjä jne..
Tällä hetkellä sulake irti ( nro 13) jonka takana myös kuskin penkin sähköt. Onko tälle jossain joku ohjainpoksi mitä temppuilee?
Kuuluuko sen nousta ylös automaattisesti kun auton sammuttaa?
Näyttääkö INPA jotain virhekoodeja siihen liittyen?
Moottoria M54 nostettiin hivenen jotta saatiin öljypohja hitsattua. Nyt kuuluu rempan jälkeen ylimääräistä kahinaa vasemmalta edestä hiljaisissa nopeuksissa. Peittyy muihin ääniin kun nostaa nopeutta? Veikkauksia mistä ääni tulee?
Moottoria M54 nostettiin hivenen jotta saatiin öljypohja hitsattua. Nyt kuuluu rempan jälkeen ylimääräistä kahinaa vasemmalta edestä hiljaisissa nopeuksissa. Peittyy muihin ääniin kun nostaa nopeutta? Veikkauksia mistä ääni tulee?
Oliko visko-puhaltimen tunneli irti kiinnikkeistä ja nostettu hiukan ylös kun moottoria nostettiin? Jos ei, niin puhallinhan ottaa siihen kiinni ja voi vioittua. Ja jos oli irti, niin laitettiinko se kunnolla paikalleen ja kaikki alaosan vesiletkut kiinnikkeisiin?
Onhan tämä nyt oikea piuha+adapteri? Tuli vähän aikaa sitte hommattua eka e39 (-96 528i man) ja erinäisiä pikku vikoja riittää. Tieten jos jostaki lähempääki löytyy järkevään hintaan nii voi vinkata!
https://www.ebay.com/itm/Ediabas-INP...QAAOSwJd1b8tHU
Onhan tämä nyt oikea piuha+adapteri? Tuli vähän aikaa sitte hommattua eka e39 (-96 528i man) ja erinäisiä pikku vikoja riittää. Tieten jos jostaki lähempääki löytyy järkevään hintaan nii voi vinkata!
Olikos niin että noissa halvemmissa oli koodit vain saksaksi?
Täältä tilaamalla saa ainakin englanninkielisen ohjelmiston ja takuulla toimii myös:
Muurahainen ei ollu vaikutusta vaikka vaohdoin lambdojen puolia, samalla puolella eli apumiehen puolella arvot paljon korkeemmat edelleen, ja välillä mustat palkit on 800-900 kohdilla 1 ja 2 pytyssä. enään ei kauheesti ole vaihtoehtoja kun suuttimet vaihtaa, se vaan ihmetyttää että toi taloudellisuus mittari jää tyhjäkäynnillä tonne melkein kymppiin ja välillä on ylikin ja sitten alle kympin, sitten se heilahtaa melkein pohjaan ja sieltä laskee nollille sitten.
Mitä ne lambdat mahtaa näyttää? Eli millä alueella seilaa jännite kun vaikka inpalla katsoo?
Edit. Helpoimmalla pääset ja ei tarvii kymmentä sivua arvailla, kun lämpimän moottorin laitat rallattelemaan tyhjäkäynnille==> piuha/inpa kiinni ja siitä otat videokuvaa jokaiselta inpan "analog"-lehdeltä (vaikka kuvaat joku 5-10sek per lehti/sivu) ja laitat näytille. Testo ois parempi, mutta näkee tuossa inpassakin ihan tarpeeksi.
Comment