528i antoi koodia nokka-akselin tunnistimesta ja maffista. Vaihdoin molemmat (hellan n-a anturi ja delphi maf) ja sen jälkeen heitin pienen lenkin, kaikki toimi OK. Seuraavan kerran lähdin ajamaam kolmosella/nelosella kulkien pintakaasulla/moottorijarrulla niin nyki järkyttävästi ja kytkin alas painettaessa katosi. Ei siis ongelmaa yli 2000 kierroksilla mentäessä.
Vikakoodiksi antoi nokka-akselin tunnistimen. Voiko olla vanha koodi vielä siellä kun viimeksi nollattiin nokka-akselin ja maffinvkoodit ja ajoin n. 50km kotiin ja autolla ei sen jälkeen ajettu. Noh kuitenkin se nollattiin ja nyt paloi acs valo, tämä kuitenkin katosi seuraavalla käynnistyksellä jolloin toimi hyvin.
Nyt ei enää anna mistään vikakoodia, toki ei varmasti heti tule kun autolla ei ole ajettu montaa km nollauksen jälkeen.
Auto toimi ilman moisia oireita ennen tunnistimien yms vaihtoa.. Auto seisonut 2vko ennen osien vaihtoa. Sytytys puolella jltain häikkää?
Mikä tässä mahtaa olla syynä taas, ideoita otetaan vastaan
Vikakoodiksi antoi nokka-akselin tunnistimen. Voiko olla vanha koodi vielä siellä kun viimeksi nollattiin nokka-akselin ja maffinvkoodit ja ajoin n. 50km kotiin ja autolla ei sen jälkeen ajettu. Noh kuitenkin se nollattiin ja nyt paloi acs valo, tämä kuitenkin katosi seuraavalla käynnistyksellä jolloin toimi hyvin.
Nyt ei enää anna mistään vikakoodia, toki ei varmasti heti tule kun autolla ei ole ajettu montaa km nollauksen jälkeen.
Auto toimi ilman moisia oireita ennen tunnistimien yms vaihtoa.. Auto seisonut 2vko ennen osien vaihtoa. Sytytys puolella jltain häikkää?
Mikä tässä mahtaa olla syynä taas, ideoita otetaan vastaan
Comment