Originally posted by JoSa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän saattaisi olla hajalla kun tuntuu että nuo sisätilat ei oikein lämpene... Autohan on 528i -96. Ilmasuuttimista tulee kuumaa ilmaa vain isoilla kierroksilla... Eli kaupunkiajossa tulee melkein haaleaa ja matka-ajossa sellaista lämmintä.
Kyllähän sieltä nyt pitäis tulla stnan kuumaa ilmaa kokoajan, kun kerta automatiikan säätö on asetettu 32 asteeseen..? Ei auta vaikka otan automatiikan kokonaan pois päältä ja säädän suuttimet ja puhallustehon manuaalisesti.
Tänään vielä huomasin että kaupunkiajossa tulee apparin puolelle tuulilasille kylmempää ilmaa kuin kuskin puolelle, vaikka 32 astetta on säädetty kummallekkin puolelle.
Moottorin lämmöt nousee normaalisti tuonne puoleenväliin, jossa ne sitten pysyykin.
Auttakaas jos joku tietää?Ex E39 528i -96 "Panzerwagen"
Ex E39 535i -96 Cosmosswarz metallic
Nyk. 636 kawasaki
"...nämä KÄET ei oo luotu auton rattiin, vaan moottoripyörän sarviin, saatana."
>>> Bemareiden vikakoodin lukua Seinäjoella, ota yhteyttä! <<<
Comment
-
-
Originally posted by Tsuissi View PostMikähän saattaisi olla hajalla kun tuntuu että nuo sisätilat ei oikein lämpene... Autohan on 528i -96. Ilmasuuttimista tulee kuumaa ilmaa vain isoilla kierroksilla... Eli kaupunkiajossa tulee melkein haaleaa ja matka-ajossa sellaista lämmintä.
Kyllähän sieltä nyt pitäis tulla stnan kuumaa ilmaa kokoajan, kun kerta automatiikan säätö on asetettu 32 asteeseen..? Ei auta vaikka otan automatiikan kokonaan pois päältä ja säädän suuttimet ja puhallustehon manuaalisesti.
Tänään vielä huomasin että kaupunkiajossa tulee apparin puolelle tuulilasille kylmempää ilmaa kuin kuskin puolelle, vaikka 32 astetta on säädetty kummallekkin puolelle.
Moottorin lämmöt nousee normaalisti tuonne puoleenväliin, jossa ne sitten pysyykin.
Auttakaas jos joku tietää?E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by Tsuissi View PostMikähän saattaisi olla hajalla kun tuntuu että nuo sisätilat ei oikein lämpene... Autohan on 528i -96. Ilmasuuttimista tulee kuumaa ilmaa vain isoilla kierroksilla... Eli kaupunkiajossa tulee melkein haaleaa ja matka-ajossa sellaista lämmintä.
Kyllähän sieltä nyt pitäis tulla stnan kuumaa ilmaa kokoajan, kun kerta automatiikan säätö on asetettu 32 asteeseen..? Ei auta vaikka otan automatiikan kokonaan pois päältä ja säädän suuttimet ja puhallustehon manuaalisesti.
Tänään vielä huomasin että kaupunkiajossa tulee apparin puolelle tuulilasille kylmempää ilmaa kuin kuskin puolelle, vaikka 32 astetta on säädetty kummallekkin puolelle.
Moottorin lämmöt nousee normaalisti tuonne puoleenväliin, jossa ne sitten pysyykin.
Auttakaas jos joku tietää?ja tuohon -96 oli vielä se halvempi termostaattikin, kuin uudempiin malleihin.
Lämmöt nousi ennen melkein samaan, kuin nyttenkin, mut auto oli kylmä kuin jääkaappi.Last edited by Jartza 528; 15-02-2011, 15:27.E70 X5 3,0 dA -07
EX- E53 X5 3,0 dA -04 facelift 300++hv/650Nm
EX- E53 X5 3,0 dA -03
EX- Jeep Grand Cherokee 2,7 GRD -02 220 Hv/560Nm
Ex- E39 530 dA Touring -01
Ex- E46 320 dA Touring -00 170 Hv/370 Nm
Ex- Chevy Van 6.2d -89
Ex- A4 Avant 2.4 -99
Ex- E39 528iA -96
ym..
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostKiertovesipumppu/pumput risana.
Originally posted by Jartza 528 View PostMulla oli sama ongelma vastaavassa autossa, vaihdoimma uuden termostaatin reilu viikko sitten ja nyt voi pitää 21,5 asteessa lämpöjä reilun 30 asteen pakkasillakinja tuohon -96 oli vielä se halvempi termostaattikin, kuin uudempiin malleihin.
Lämmöt nousi ennen melkein samaan, kuin nyttenkin, mut auto oli kylmä kuin jääkaappi.Ex E39 528i -96 "Panzerwagen"
Ex E39 535i -96 Cosmosswarz metallic
Nyk. 636 kawasaki
"...nämä KÄET ei oo luotu auton rattiin, vaan moottoripyörän sarviin, saatana."
>>> Bemareiden vikakoodin lukua Seinäjoella, ota yhteyttä! <<<
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostKiitti, kurkkaan ihan eka tuon akun kunnon kun katsoin että laturissa ollessa itsestään kadotti varausta :think
Otin jo penkin pois, mutta vastaan tuli muovi ja molemmille puolille menee piuhat pienestä reiästä. Auonko siis vaan sen (väkisin) vänkärin puolelta vai?
HUOM! jos tankki on täynnä bensaa, korkin avaamisen jälkeen bensat pulppuaa tankista ja valuu auton alle, sillä korkki ei sijaitse bensatankin korkeimmassa kohdassa vaan hieman alempana.
Itselläni oli jokunen vuosi sitten ongelmia nimenomaan bensapumpun johtojen kanssa, kun toinen abikoliittimistä ryömi toistuvasti irti pumpusta ja pysätytti matkanteon yleensä keskelle motaria. Ilmeisesti tuli pumppukin ensin turhaan vaihdettua merkkiliikkeen toimesta ja vika hävisi lopullisesti vasta kun itse vaihdoin anturiosan (eli korkki, missä pumppu on kiinni) ja varmistin vielä johtoliitoksen nippusiteellä.BMW Z3 2.8 E36/7 -00 M52B28TU
HNF XD2 Urban s-pedelec
Ex: BMW 116i E87 -08 N43B16
Ex: BMW 523iA E39 -99 M52B25TU
Ex: BMW 525i E34 -89 M20B25
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostAkku voi näyttää yleismittarilla täydeltä, mutta kestääkö rasitusta?
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostKaveri pyysi kysyä että : Saako 99vm 530d moottoriin loki lämppäriä?
Paikoillaan on säteiliä (PASKA) jA tietty webasto ei pelaa.....
Mites Hehkun vaihto? Kuulemma nekään ei pelaa?
Auttakaas miestä mäessä, sillä minä sen kuitenki joudun korjaamaan
-Tommi-
Comment
-
-
Originally posted by Tommi M View PostLetkulämppärin Calixin saa mutta lohkolämppäriä ei löydy...
-Tommi-
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post530i -02, Defa lohkolämmitin vastus Motonetista. Tuleeko se öljypohjaan vai lohkoon? Myyjä ei tiennyt...
Comment
-
-
Haun perusteella en nyt löytänyt vastausta kysymykseen,että pystyykö ilmastoinnin (ja lämmönsäätö-)paneelin vaihtamaan "manuaalisesta" automaattiseen? vai onko jotain suurempia eroja,jonka takia ei onnistu?
tarkoitan siis manuaalisella tätä 3 "rullan" järjestelmää,ja automaattisella diginäyttöistä.
lisäksi,minkähän hintainen on uusi paisuntasäiliö?
auto siis 525 farkku,03.
Comment
-
-
Originally posted by jetze View PostHaun perusteella en nyt löytänyt vastausta kysymykseen,että pystyykö ilmastoinnin (ja lämmönsäätö-)paneelin vaihtamaan "manuaalisesta" automaattiseen? vai onko jotain suurempia eroja,jonka takia ei onnistu?
tarkoitan siis manuaalisella tätä 3 "rullan" järjestelmää,ja automaattisella diginäyttöistä.
Comment
-
-
Originally posted by Tsuissi View PostMikähän saattaisi olla hajalla kun tuntuu että nuo sisätilat ei oikein lämpene... Autohan on 528i -96. Ilmasuuttimista tulee kuumaa ilmaa vain isoilla kierroksilla... Eli kaupunkiajossa tulee melkein haaleaa ja matka-ajossa sellaista lämmintä.
Kyllähän sieltä nyt pitäis tulla stnan kuumaa ilmaa kokoajan, kun kerta automatiikan säätö on asetettu 32 asteeseen..? Ei auta vaikka otan automatiikan kokonaan pois päältä ja säädän suuttimet ja puhallustehon manuaalisesti.
Tänään vielä huomasin että kaupunkiajossa tulee apparin puolelle tuulilasille kylmempää ilmaa kuin kuskin puolelle, vaikka 32 astetta on säädetty kummallekkin puolelle.
Moottorin lämmöt nousee normaalisti tuonne puoleenväliin, jossa ne sitten pysyykin.
Auttakaas jos joku tietää?
Comment
-
Comment