Originally posted by JermuS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Clavurion View PostÖljynvaihto voi jo paljastaa, jos mukana on metallimujua. Muuten vaatii varmaan takakannen irrotuksen.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View PostMikähän öljy sinne sitte sopis parhaiten?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEsim: Mobil Gearlube VS 600 tai Castrol SAF-XO, tilavuus taisi olla 1,1 litraa.palataanpa taas mikäli tarvetta vielä ilmenee..
-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View PostMikähän vika tohon nyt tuli?tänään teki kaks kertaa niin et hiljasesta vauhista vetäs takapyörät hetkeks lukkoon, ihan yhtäkkiä! Ja tämän jälkeen kuulu semmonen töks töks ääni..
Aikasemmin oon huomannu et ku kaasun löysää ylös on kuulunut semmonen metallinen kilahdus. Ja tämä on minusta kuulunu keskeltä autoa, melkeenpä kuskin penkin alta. Onko muilla ollu mitään vastaavaa? Peräkö sieltä on nyt antautumassa?en vielä kerenny nosturille tutkiin et näkyykö päällepäin mitään...
niin ja auto on siis -99 530dA mittarissa n. 308tkm
teoriassa se sama vakionopeusnivel voisi jumittaa ja aiheuttaa sen jumituksen, mutta omat kokemukset (talvella täysin samat oireet kun sulla) sanoo että sun perä on rikki, luultavasti välipyöräakselin sokka poikki, ja se akseli hakkaa pinjoniin. Ota se perä suosiolla irti, ja se takakansi auki, sitten näkee paremmin.
tuolla oma tarina http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240656
Noita automaatin periä luultavasti löytyy purkaamoilta, hinnasta en tiiä, laakkoselta se uus perä on 1700e, omaani tuli purkuautosta muutamalla satasella.Last edited by jeepster; 01-05-2012, 19:35.
Comment
-
-
Originally posted by Fastpiksu View PostEi mahoton, sedanissa vaati vähän sorminäppäryyttä saada uusi pumppu paikalleen.
Takapenkin alta vänkärin puolelta kolmella ruuvilla oveva pelti pois, sitten se sähköliitin ja polttoaineputket irti, taltalla ja vasaralla naputella siihen rinkulaan aukipäin niin se löysää.
Sitten vaan pumpun kyljestä painaa lipareita ja nykästä ulos, samalla tulee polttoainemittarin kohokin.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by pope_ View PostTietäisikö joku millä perävälityksillä e39 m5:sta on saanut?
Tuolahan se kerrotaan.
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostHuomattavasti järkevämpää on laittaa kaksi isoa ruuvimeisseliä ristiin jä kääntää kaulus niillä auki.Osaa ootellessa menee Maanantaihin asennus paikalleen
"Mikä kadulla voitetaan,se käräjillä hävitään"
Ex €39 525tds touring glasiergrun metallic (pakettiauto)
Nyk Volvo XC70 D5 AWD - 04 ( pakettiauto)
Comment
-
-
Mikä mahtaa olla kun auto käy välillä tyhjäkäyntiä huonosti ja joskus saattaa sammua hiljennettäessä lähes pysähdyksiin. Välillä toimii hienosti mutta välillä alkaa temppuilemaan. Auto on e39 535 vm.98 automaatti. Voisiko olla tulpat? Tulpat kyllä vaihdettu alle 10 000km sitten.
Kiitos etukäteen!Last edited by Mymmeli; 02-05-2012, 19:42.
Comment
-
-
Originally posted by MentalNight View PostMistähän mahollisesti mahtais ottaa '97 sedan e39:n alkuperäinen umpio kosteutta ja mitä tuolle ois tehtävissä? Silikoonia?
Jos jotain merkitystä umpioon niin on alkuperäset xenonit.
Vinkkejä tyhmälle?Originally posted by buksin-1 View PostTarkista ensin ne tutit ovatko puhtaat.Originally posted by MentalNight View PostTutit puhtaat ja ehjät. :think Voiko johtua lämpimänä auton huono käyntiinlähtö viallisesta polttonestehöyryjen regenerointiventtiilistä vai mikähän helvetti r:llä alkava se olikin? Sellaista vikakoodia näytti. Autona siis yhä tuo sigun e39Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Comment
-
-
Kävi sellaittis, kun talveksi olen laittanut vanhan ilmastoinnin flektin, ja vaihdoin nyt siihen toimivan flektin. Mutta liittimestä ei tule virtaa. Sulakkeet tarkastettu ja silti ei tule, eli johto ilmeisesti poikki jostain suunnilta ja ei ole kiinnostusta alkaa etsimään vikakohtaa.
Eli kertokaas alan miehet, että mistä voisin ottaa virran siihen sähköflektiin? Ei se haittaa vaikka pyörisi siellä pikkuteholla kokoaika. Eli sellaisesta tarvitsisi ryöstää virta, mihin tulee virta auton ollessa käynnissä, tai virta-avain 2 asennossa. Mikähän olisi sellainen kohde? :thinkBMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by MentalNight View PostSamat ongelmat yhä, ja lisäksi onko porukka laittanu xenonia pitkiin valoihin? Ei mene hb3 polttimo millään paikoilleen, tuntuu että lujempaa jos painaa niin tulee umpio pihalle, koska polttimon kanta halogeeni hb3:sta hieman suurempi.. mitä tuolle voi tehdä?
Ilman tiivisteen vaihtoa polttimon asennus vaikutti aika toivottomalta.i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Juize View PostMulla oli xenon satsin HB3 polttimoissa oleva kumitiiviste aika reilusti paksumpi verrattuna normi polttimoon. Vaihdoin tiivisteet alkuperäisistä xenon polttimoihin niin polttimot meni aika nätisti paikoilleen.
Ilman tiivisteen vaihtoa polttimon asennus vaikutti aika toivottomalta.Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Comment
-
Comment