Originally posted by Xhaust
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
No katsotaan miten käy. Ainakin löysin hyvät ohjeet tuohon ilmauskeen.
Rempatessa tämä topicci on kyllä kullan arvoinen.
Seuraava kysymys olisikin, että miten viskotuulettimesta saa irti sen 32mm mutterin? Vasaralla naputettaessa hihna luistaa ja mutteri ei oikein irtoa.:think
Tuo on ilmeisesti vastakierremutteri, ja naputtelin sitä matkustajan puolelle päin.Mercedes-Benz S 500L -03
Comment
-
-
Originally posted by Xhaust View PostNo katsotaan miten käy. Ainakin löysin hyvät ohjeet tuohon ilmauskeen.
Rempatessa tämä topicci on kyllä kullan arvoinen.
Seuraava kysymys olisikin, että miten viskotuulettimesta saa irti sen 32mm mutterin? Vasaralla naputettaessa hihna luistaa ja mutteri ei oikein irtoa.:think
Tuo on ilmeisesti vastakierremutteri, ja naputtelin sitä matkustajan puolelle päin.
kun avain on mutterissa pystyssä niin myötäpäivään aukeaa eli kuskinpuolelle päin..
ihan reippaita iskuja saa antaa useamman että lähtee jos lähtee.. siihen on olemassa myös työkalu että saa pidettyä vesipumppua paikallaan.. ja kootessa vähän kuparitahnaa kierteisiin niin saa seuraavallakin kertaa aukiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View Postmittailin tuossa itekin noita pultteja, niin mulla ainakin pultit oli 30mm, veikkaisin vakioiksi hyvin vahvasti.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Onkohan nämä mistään kotoisin? Optimal on merkki ja paikallinen Autoasi antaa 2v takuun. http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detai...ontrolArm.htmlVikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Originally posted by Uffa View PostOnkohan nämä mistään kotoisin? Optimal on merkki ja paikallinen Autoasi antaa 2v takuun. http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detai...ontrolArm.html
Comment
-
-
Jahas, johan taas bemari myrkyn lykkäs!!Elikkä pyörin takakontissa ja laittelin katoverhoitua takas kiinni. Yht' äkkiä alko kuuluu hurinaa kontin alta, joka sit loppu aika nopiasti. löin kamat kasaan ja huomasin et perä oli ihan ylhäällä. Ajoin pihasta ulos ja pakitin takas, sit kuulu pamahdus ja eka tippu apparin puoli ihan tonttiin ja sit toinenkin puoli...se ilmapussi posahti. Soitto pajalle ja huomenna hinaus sinne. Eivät olleet siellä ikinä kuulleet että noin ois käyny. Eli auto oli ilman virtoja, viime ajosta noin 3h -> sit yht' äkkiä perä ylös ja poks!
Mistäköhän tollanen mahtaapi johtua?? Ja onko kellään hajua mitä tollanen ilmapussi mahtaa maksaa, saiskohan jostain käytettynä?? :think"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostJahas, johan taas bemari myrkyn lykkäs!!Elikkä pyörin takakontissa ja laittelin katoverhoitua takas kiinni. Yht' äkkiä alko kuuluu hurinaa kontin alta, joka sit loppu aika nopiasti. löin kamat kasaan ja huomasin et perä oli ihan ylhäällä. Ajoin pihasta ulos ja pakitin takas, sit kuulu pamahdus ja eka tippu apparin puoli ihan tonttiin ja sit toinenkin puoli...se ilmapussi posahti. Soitto pajalle ja huomenna hinaus sinne. Eivät olleet siellä ikinä kuulleet että noin ois käyny. Eli auto oli ilman virtoja, viime ajosta noin 3h -> sit yht' äkkiä perä ylös ja poks!
Mistäköhän tollanen mahtaapi johtua?? Ja onko kellään hajua mitä tollanen ilmapussi mahtaa maksaa, saiskohan jostain käytettynä?? :think
Miksi pajalle, ne voi vaihtaa itsekin, noin 10 min/pussi sitten kun kontin verhoilut on purettu ja rengas/renkaat on poistettu.
Maksoi schmiedmanilla noin 200 hunttia per pussi ( orggis ( made in mexico))
Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Originally posted by aripaa View PostEihän letkut lähteneet irti ilmajousen yläpäästä?.
Miksi pajalle, ne voi vaihtaa itsekin, noin 10 min/pussi sitten kun kontin verhoilut on purettu ja rengas/renkaat on poistettu.
Maksoi schmiedmanilla noin 200 hunttia per pussi ( orggis ( made in mexico))
Ei viitti lähteen ite kikkailleen, ku ei oo hajuakaan mitä tehdään..Siis ammattimiehelle suoraan, niin saa autonkin joskus ajoon.
Ahaa, onko siellä siis kummallekkin puolelle omat pussit?? Miksi sitten koko perä nuolee maata, eikä vaan toinen puoli?? :think
Ihmetyttää kyl tuo miten se ylipäätänsä tapahtu, ku ei ollu virtoja, ajostakin menny jo aikaa ja sit yht' äkkiä kävi noin!!"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostVakioissa on kierrettä jotain 23-26mm en nyt ulkoa muista tarkkaa mittaa. Bilteman pultit on muutaman mm pidemmät mutta mahtuu hyvin.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Jatke teki TAAS tempun viimeviikolla. Parkkeerasin auton tehtaan parkkiin, olin töissä n.8h. ja lähtiessäni töistä ei auto käynnisty. Täysin toisinto keväältä kun autosta meni kampiakselin tunnistin. Mutta nyt viaksi selviytyi polttoainepumpun sulake, joka oli mennyt halki niin, että sitä ei silmillä nähnyt. Samalla korjaantui auton huono teho, ei ole ollut vääntöä juurikaan ja jne. Sulake vaihtamalla tuli tehotkin takaisin. Ihmeellistä!!!Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostJatke teki TAAS tempun viimeviikolla. Parkkeerasin auton tehtaan parkkiin, olin töissä n.8h. ja lähtiessäni töistä ei auto käynnisty. Täysin toisinto keväältä kun autosta meni kampiakselin tunnistin. Mutta nyt viaksi selviytyi polttoainepumpun sulake, joka oli mennyt halki niin, että sitä ei silmillä nähnyt. Samalla korjaantui auton huono teho, ei ole ollut vääntöä juurikaan ja jne. Sulake vaihtamalla tuli tehotkin takaisin. Ihmeellistä!!!
Ja sitten yks kysymys että millä kannattais nuo ajovalojen lasit oikein kiillottaa? kun ovat aika pahasti harmaantuneet kun ei viittisi uusia ostaa.Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostItselläni on käyny samalla tavalla tuon sulakkeen kanssa että on hajonnut silleen ettei silmillä huomannut mistäköhän tällainen oikein johtuu? :think
Ja sitten yks kysymys että millä kannattais nuo ajovalojen lasit oikein kiillottaa? kun ovat aika pahasti harmaantuneet kun ei viittisi uusia ostaa.
mutta satasella saa uudet..
itse hieroin oman entisen e39 linssit mequairssin scratch X aineella, ja pienimmät naarmut ja jäljet lähti, mutta oli siinä vielä parantamisen varaa. aine maksaa esim hong kongista joku 10e muistaakseni- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by väiski525 View Postajovalot saa "myllyttämällä" hienoon kuntoon. tarkemmat ohjeetkin taitaa löytyä jostain foorumilta, ainakin nimimerkki "sonikk" on sen tehnytE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment