Originally posted by Ivl
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View PostPuhutaan varmaan samasta. Vaihdoitko tuo osan ja oireiliko auto jotenkin?
Tiedä sit oliko tuon osan vaihdosta mitään hyötyä, kun ei tarkkaan edes selvinnyt milloin oli vikakoodin aiheittanut.
T JukkaBmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Originally posted by Krister View PostPitäisikö E39 Faceliftissä olla taukotuuletus? Joskus vahingossa painoin MAX-asentoa ilman virtoja ja tuuletus meni päälle.. Nyt olen välillä testannut niin ei mitään tapahdu.. Jotain rikki vai en vaan osaa?
Originally posted by WDSResidual heat
The residual heat function makes it possible to use engine heat for heating the interior of the vehicle when the engine is not running.
With the ignition switched off and at an outside temperature of < 15o C, the function can be called up with the residual heat function button in the operating unit for a maximum time of 15 minutes. The system voltage is monitored and switched the function off at < 11.4 V. After being switched off by the undervoltage, the system is not switched on again even if the voltage exceeds 11.4 V once again.
Switch-on conditions for the residual heat function:
Residual heat function button ON
and
outside temperature < 15o C
and
engine temperature once > 70 o C
and
ignition key position terminal R or OFF
and
15 minutes after terminal 15 OFF not yet elapsed
and
system voltage > 11.4 V
Switch-off conditions for the residual heat function:
Residual heat function button OFF
or
Terminal 15 ON
or
system voltage < 11.4V
The residual heat function can be activated in ignition lock position OFF or at terminal R. Various settings are possible dependent on the ignition lock position.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
vian luenta apua olisin tarpeessa
ei kellään löytyis helsingistä vian luentaa tarvittavia laitteit?? itellä löytyy obd2 lukija mut eihän se helvetti tohon sovi ku tossa on toi bemarin oma pyöree diegnostiikka pistoke samal jos joltain löytyis airbag valoon tarvittava nollaus laite niin sekin tulis tarpeeseenD
Comment
-
-
Originally posted by alinopeus View Postmimmonen projekti ois vaihtaa peltiluukun tilalle lasinen? mitä kaikkea joutuu vaihtamaan? autona -97 touringF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by alinopeus View Postmimmonen projekti ois vaihtaa peltiluukun tilalle lasinen? mitä kaikkea joutuu vaihtamaan? autona -97 touring.
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostMikä rengastus autossasi on? Eli, leveys,profiili,tuumat ja muut oleelliset tiedot? Syitä voi olla vaikka, ja kuinka, mutta kannattaa lueskella tuolta linkistä alkaen
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=64155&page=70
Autossa tais olla 225/50/17 hakkapelitta 5 ja vanteina orkkis style66 . Onko tuo 50 sarjan rengas liian korkea ja paljonko nuissa pitäisi ilmanpaineet olla? Täytynee tutkailla nuo takapään helat ja kaikki muutkin puslat, sekä pyöränkulmat näin alkuun.
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostAutossa tais olla 225/50/17 hakkapelitta 5 ja vanteina orkkis style66 . Onko tuo 50 sarjan rengas liian korkea ja paljonko nuissa pitäisi ilmanpaineet olla? Täytynee tutkailla nuo takapään helat ja kaikki muutkin puslat, sekä pyöränkulmat näin alkuun.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostAutossa tais olla 225/50/17 hakkapelitta 5 ja vanteina orkkis style66 . Onko tuo 50 sarjan rengas liian korkea ja paljonko nuissa pitäisi ilmanpaineet olla? Täytynee tutkailla nuo takapään helat ja kaikki muutkin puslat, sekä pyöränkulmat näin alkuun.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment