Originally posted by Madduli
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostHelppoo ku heinänteko ja noi sulat on niin halvat, että jos on vielä hyvät, niin ehdottomasti tuolta vaan uudet sulat, saat kahdet sulat yksien rungollisten hinnalla!E28 m30b34 HX55
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostVoitko laittaa linkkiä tuohon, koitin söörtsillä ettiä mutta ei ainakaan omaan silmään osunut?
Viesti 78e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
-
Originally posted by Madduli View PostEi niin, mut siirrän uudesta pelkääjänpenkistä kankaat kuskinpenkkiin
Helpoiten irtonaisen maton toimivuuden selvittää kun kytkee sen apparin penkin liittimeen, laittaa maton penkille ja istuu päälle
Inpalla tutkimaan toimiiko oikein. Jos ei toimi, kuitataan bägivalo, ja matto roskiin.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by zoonas View PostNo tilaatko mulle pari sarjaa, annan pienen korvauksen siitä ?
Aivan varmasti löytyy sieltäkin päin "eBayjaajia".BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by kalevik View PostEli mitä siis teet tunnistinmatolla? myyt? Kun nyt olet uusimassa päällystettä nimenomaan kuskinpenkkiin, jossa tunnistinta ei ole.
Helpoiten irtonaisen maton toimivuuden selvittää kun kytkee sen apparin penkin liittimeen, laittaa maton penkille ja istuu päälle
Inpalla tutkimaan toimiiko oikein. Jos ei toimi, kuitataan bägivalo, ja matto roskiin.E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
-
Webaston avauksesta
Kerkesin vihdoin repiä webaston irti tuosta e39:stä, avasin kannen piirilevyä vastakkaiselta puolelta jossa on ilmeisesti paloilmapuhallin joka pyörii nätisti ja äänettömästi. Tarkoitus olisi päästä palopesään/hehkuun käsiksi joten sanokaahan jo suorilta availenko vääriä paikkojaKuitenkin siis avasin kannen alta yhden torxin ja sieltä "piilosta" toisen (TTC siis kyseessä) mutta ei tuo puhallin kansineen tunnu tulevan käteen. En tosin kovaa raaskinut vääntää koska tuossa ei mitään vikaa ole mutta kiinnostaisikin nyt räpläänkö siis väärää paikkaa ja jos en niin uskaltaako tuon voimalla vaan kammeta ulos?
Jos jollain on heittää linkkiä tuon C-mallin korjaamiseen/aukomiseen niin otan mielellään vastaan.
Itse ongelmista topic löytyy tästä: http://www.btcf.fi/forum/showthread....06#post3196506
Tarkennetaan nyt vielä senverran että hehkua olen vaihtamassa koska inpan kanssakaan en saa hehkua oikein "syttymään". Tiedustelee liekkivahtia tms (muistaakseni lukee jotain flame detector), jonka jälkeen tulee fan interrupt ja menee cooling modeen. Korttivialta kuulosti mutta kortti testattu, olettanen että siinä ei siis ongelmaa ole. Sen harvan kerran (1/30-50) kun olen saanut sen läppärillä päälle niin ainakin glow plug täppä on ollut päällä. Suurimmalla osalla testauksia sitä ei tule ollenkaan.
Jeesatkaahan miestä mäessä!Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostKerkesin vihdoin repiä webaston irti tuosta e39:stä, avasin kannen piirilevyä vastakkaiselta puolelta jossa on ilmeisesti paloilmapuhallin joka pyörii nätisti ja äänettömästi. Tarkoitus olisi päästä palopesään/hehkuun käsiksi joten sanokaahan jo suorilta availenko vääriä paikkojaKuitenkin siis avasin kannen alta yhden torxin ja sieltä "piilosta" toisen (TTC siis kyseessä) mutta ei tuo puhallin kansineen tunnu tulevan käteen. En tosin kovaa raaskinut vääntää koska tuossa ei mitään vikaa ole mutta kiinnostaisikin nyt räpläänkö siis väärää paikkaa ja jos en niin uskaltaako tuon voimalla vaan kammeta ulos?
Jos jollain on heittää linkkiä tuon C-mallin korjaamiseen/aukomiseen niin otan mielellään vastaan.
Itse ongelmista topic löytyy tästä: http://www.btcf.fi/forum/showthread....06#post3196506
Tarkennetaan nyt vielä senverran että hehkua olen vaihtamassa koska inpan kanssakaan en saa hehkua oikein "syttymään". Tiedustelee liekkivahtia tms (muistaakseni lukee jotain flame detector), jonka jälkeen tulee fan interrupt ja menee cooling modeen. Korttivialta kuulosti mutta kortti testattu, olettanen että siinä ei siis ongelmaa ole. Sen harvan kerran (1/30-50) kun olen saanut sen läppärillä päälle niin ainakin glow plug täppä on ollut päällä. Suurimmalla osalla testauksia sitä ei tule ollenkaan.
Jeesatkaahan miestä mäessä!E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
-
Last edited by Jube; 30-12-2013, 21:34.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostVääntäkää nyt joku tyhmälle rautalangasta ja ihan selkeällä Suomen kielellä miten ZF5HP24 öljymäärä tarkastetaan?
Mikä kuvissa näkyvistä propuista on täyttöproppu ja tarkastetaanko öljymäärä auto käynnissä ja 40 asteeen lämpötilassa?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
kysyvä ei eksy
Autossani minulle muutama kummajainen
ja loistavat palstalaiset/heimoveljet monasti osanneet neuvoa , joten kiitos myös edellisistä , pitää muistaa välillä myös kiittää kun esittää paljon kysymyksiä
olen koittanut kaivaa bmwfans.infon kautta ja muista räjäytyskuvista mutta kun ei löydä niin ei löydy .
mikä aparaatti on E39 auton nokalla repsikan puolella puskurin ja sisälokarin välissä oleva muodoltaan muistuttaaa Airamin termospulloa toki jonkin verran pienempi ? mielestäni ääni "sirinä" tulee niiltä tietämin kun auto aamulla kylmä ja ottaa eka vetoja pihassa , sammuu nopeasti ,pikalämmitin ?
ceissi 2 : olen jonkin aikaa ihmetellyt voiko autossa olla automaattinen ajovalojen korkeus-säätö vaikka valot ovat normi polttimoilla eikä xenoneilla ? autossa on kyllä koetaulussa valojen korkeudensäätö , mutta esim epätasaisella pinnalla missä nokka selvästä alas päin esim niin valot hakee itse korkeuden kun auton lyö käyntiin .
mietin että voiko autossa ollut alkujaan xenonit ja että olis menty vaihtamaan normi valot tilalle ? ihmettelen kyllä suuresti miksi joku olisi tehnyt näin , nokka kolari ? kitupiikki edellinen omistaja joka ei halunnut ostella 80-110e polttimoita ? kun katsoo lampun johto nippuja niin niihin on kyllä pyöritelty lätkäteipin näköstä mustaa teippiä huolella , onko ne ton näkösiä tehtaalta lähtösin vai joku pelle peloton leikkiny jotain ?
yes hyvät vuoden vaihteet Bmw jengi ja kiitos tästä vuodesta
Comment
-
Comment