Kannattaa sitten katsoa, ettei ole sielläkin ABS-kehä turvonnut ja osuu anturiin ja siksi hajoaa anturi. Itsellä kyllä laadukkaammaat tarvikkeet (esim. TRW) toiminut ihan ok myös. Toki ne ei ole ihan ilmaisia nekään.
E
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E60 530da vm04 abs ja luistonestonvalo palaa, autocom antaa koodia 5e24 pyörännopeusanturi, yleinen. Mikähän anturi tuo on vai pitääkö vaihtaa kaikki
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 523i View Post
Tämä vika tuli lopulta korjattua vaihtamalla halppis anturi vielä kerran uuteen. Ei kannata luottaa aina noihin inpan koodeihin.
Huomasin tän vähän myöhässä, ois ollu hyvä kertoa tarina jo aiemmin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 523i View PostE60 - 05 ilmoittaa inpalla 9e3b koodia eikä pysäköintitutka toimi. Vilkuttaa vaan sitä lediä painikkeessa. Vaihdoin vasemman taka tutkan 2 kertaa koska aiemmin oli vikakoodi siitä. Live datan mukaan ne etäisyydet on kaikissa sama 250 muistaakseni ja volgate 11. Eli pitäisi toimia?
Ja aluksi oli tosiaan ensin 9E2B koodi. Se hävisi anturin vaihtamalla
Leave a comment:
-
-
Sinne töötin raudan nurkille pääsee matkustajan puolen sisälokasuojan kulma irrottamalla. Sitä kautta olen johdot myös korjannut, jos ollut vika siinä korin puolen johdoissa eikä itse puskurin johtosarjassa.
E
Leave a comment:
-
-
Originally posted by LEPARDI View Post
Itte ostin kaksi käytettyä boxia ja molemmat mykkiä. Uudella boxilla alkoi anturit tikittämään korvakuulolla ja sitten piti ncs expertillä koodata se että alkoi ruudulla näkymään liikettä. Onko etupuskurin alta katsottu ettei johdot ole hankautuneet poikki töötin rautaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 523i View PostVaihdoin -05 e60:iib Pdc ohjainboksin ja silti tuo sama vika 9e3b pysyy. Käsittääkseni boksia ei tarvii koodata tms?
Leave a comment:
-
-
Vaihdoin -05 e60:iib Pdc ohjainboksin ja silti tuo sama vika 9e3b pysyy. Käsittääkseni boksia ei tarvii koodata tms?
Leave a comment:
-
-
Mites tuon N47 autom. vaihdelaatikon sopivuudet menee, onko tietoa?. Sopiiko esim. N47D20C, N47D20A:n kanssa. Ainakin osanrot on eri.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by furi View PostViikko alkoikin nätisti. Eilen ajeltu normaalisti, ei ongelmia. Tänä aamuna ajoneuvo ehti olla puoli tuntia johdon päässä lämmityksessä, jonka jälkeen yskivä käynnistys ja savutusta reilusti. Tyhjäkäynnillä runsasta vaaleaa savua, tiellä tasakaasulla sinertävää savutusta, ja kaasulla sitten iso pölly. Vedot tallella, kulkee edelleen reippaasti, ei merkkivaloja/vikakoodeja.
Mistä lähteä diagnosoimaan? Turbon tiivisteet?
edit. 520d LCI, N47D20A, ajettu 313tkm, jakopää tehty 250tkm kohdalla
Leave a comment:
-
Leave a comment: