61 astetta. Jee. Egr kaks kuukautta vanha. Päätermari varmaan 10 kk, laatikon termari ehken 9kk vanha.
Bingo vitun termostaatin paskat.
Täällä meni just helmikuus vaihettu päätermari vaihtoo. Egr pelaa... Toistaseks vaihtotermaris luki isolla made in italy.. Alkaa mennä tuo vaihtamine aika nopeesti jo rutiinilla
Egr vuoden vanha, päätermari ehkä 10kk, laatikon termari 8kk. Lämmöt nousee vähä yli 80 vielä, ootellaanpa kovempia pakkasia... jossei nyt paljoa alle 80 tipu nii ei jaksa ruveta ressaa. Korkeintaa egr termarin vois vaihtaa jos iskee oikein tekemisen puute
tänään just vaihtelin egr ja päätermostaatin + jäähdytinnesteet huuhtelemalla. Ennen vaihtoa lämmöt oli n.70 astetta. Termarien vaihdon jälkeen lämmöt nousi 93asteeseen. Toiv. Ei iha heti hajoa termostaatit viel vesipumppu vaihtoon kun hieman välystä tuntus olevan.
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Täällä meni just helmikuus vaihettu päätermari vaihtoo. Egr pelaa... Toistaseks vaihtotermaris luki isolla made in italy.. Alkaa mennä tuo vaihtamine aika nopeesti jo rutiinilla
Minäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minulta
minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana
Minäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minulta
minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana
Vittumainen vaihtaa, ei kiinnostas yhtään.
Mikset käy paikallisesta tarvikeliikkeestä oem-termareita. Ois helpompi käydä valittamassa ja vaihtamassa
EGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..
EGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..
Aika monta kerta tänne olen maininnut, että testatkaa nuo termarit ennen vaihtoa, niin ei tarvitse arpoa mikä niistä on rikki jos niistä nyt joku on risa.
Aja pidempi lenkki. Mulla oli lämpö 77astetta n.10 km matkalla egr ja päätermarin vaihdon jälkeen. Pidemmällä lenkillä lämmöt oli 88-94 -3asteen pakkasella.
Tänään lähdin tolpasta aamulla töihin ja 25km jälkeen lämmöt nousi juuri ja juuri 88C. Pakkasta oli n.-6C.
Kai tuon nyt pitäisi kavuta hieman nopeammin sinne päälle 90C lopulta?
Itsellä ei koskaan lämpene yli 89 astetta, mutta kuulostaahan tuo vähän pitkältä matkalta ennen kuin tuo lämpö saavutetaan.
Onko syylarin edessä se kaihdinsysteemi?
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Itsellä ei koskaan lämpene yli 89 astetta, mutta kuulostaahan tuo vähän pitkältä matkalta ennen kuin tuo lämpö saavutetaan.
Onko syylarin edessä se kaihdinsysteemi?
kyllä kaihtimet löytyy.. Tiedä sitten toimiiko..
Joo tuo hitaus ihmetyttää kanssa.. Ja olihan tuo nyt aamulla tolpassakin että että..
Comment