Originally posted by Mlatvala
View Post
E61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Egr vuoden vanha, päätermari ehkä 10kk, laatikon termari 8kk. Lämmöt nousee vähä yli 80 vielä, ootellaanpa kovempia pakkasia... jossei nyt paljoa alle 80 tipu nii ei jaksa ruveta ressaa. Korkeintaa egr termarin vois vaihtaa jos iskee oikein tekemisen puute
ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
tänään just vaihtelin egr ja päätermostaatin + jäähdytinnesteet huuhtelemalla. Ennen vaihtoa lämmöt oli n.70 astetta. Termarien vaihdon jälkeen lämmöt nousi 93asteeseen. Toiv. Ei iha heti hajoa termostaatit
viel vesipumppu vaihtoon kun hieman välystä tuntus olevan.
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Vaikka siitä: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/...hange-t107244/Originally posted by Kosta87 View PostOnkos egr termariin ja toiseen termariin jotain selostusta tai kuvia avuksi vaihtohommaan jo olemassa?
Tai
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
Minäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minultaOriginally posted by Prison View PostTäällä meni just helmikuus vaihettu päätermari vaihtoo. Egr pelaa... Toistaseks
vaihtotermaris luki isolla made in italy.. Alkaa mennä tuo vaihtamine aika nopeesti jo rutiinilla
minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana

Vittumainen vaihtaa, ei kiinnostas yhtään.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Tilanne olis sellainen että tuossa ajelin juuri 10km matkan ja auto käynnissä sen jälkeen n.5min ja salavalikko näytti lämpötilaa 58c..
Ei vissiin ihan normaalia? Egr termari vaihdettu vuosi sitten. Siitäkö kannattaa nyt sit lähteä että vaihtaa sen?
Comment
-
Tuntuu että itse lähtisin vaihtamaan päätermaria jos sitä ei ole vaihdettu. :think Mutta tää nyt on tällaista hakuammunta mutua...Originally posted by Kosta87 View PostTilanne olis sellainen että tuossa ajelin juuri 10km matkan ja auto käynnissä sen jälkeen n.5min ja salavalikko näytti lämpötilaa 58c..
Ei vissiin ihan normaalia? Egr termari vaihdettu vuosi sitten. Siitäkö kannattaa nyt sit lähteä että vaihtaa sen?
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
Mikset käy paikallisesta tarvikeliikkeestä oem-termareita. Ois helpompi käydä valittamassa ja vaihtamassaOriginally posted by Mlatvala View PostMinäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minulta
minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana

Vittumainen vaihtaa, ei kiinnostas yhtään.
Vaihtotyötähän tuo ei helpota tietenkään yhtään
F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
Aika monta kerta tänne olen maininnut, että testatkaa nuo termarit ennen vaihtoa, niin ei tarvitse arpoa mikä niistä on rikki jos niistä nyt joku on risa.Originally posted by Kosta87 View PostEGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..
Letkupihdeillä letkuja luttuun ja baanalle.F11 530 xD LCI
Comment
-
Aja pidempi lenkki. Mulla oli lämpö 77astetta n.10 km matkalla egr ja päätermarin vaihdon jälkeen. Pidemmällä lenkillä lämmöt oli 88-94 -3asteen pakkasella.Originally posted by Kosta87 View PostEGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
Itsellä ei koskaan lämpene yli 89 astetta, mutta kuulostaahan tuo vähän pitkältä matkalta ennen kuin tuo lämpö saavutetaan.Originally posted by Kosta87 View PostTänään lähdin tolpasta aamulla töihin ja 25km jälkeen lämmöt nousi juuri ja juuri 88C. Pakkasta oli n.-6C.
Kai tuon nyt pitäisi kavuta hieman nopeammin sinne päälle 90C lopulta?
Onko syylarin edessä se kaihdinsysteemi?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
kyllä kaihtimet löytyy.. Tiedä sitten toimiiko..Originally posted by jaki View PostItsellä ei koskaan lämpene yli 89 astetta, mutta kuulostaahan tuo vähän pitkältä matkalta ennen kuin tuo lämpö saavutetaan.
Onko syylarin edessä se kaihdinsysteemi?
Joo tuo hitaus ihmetyttää kanssa.. Ja olihan tuo nyt aamulla tolpassakin että että..
Comment
Comment