EN kyllä löytäny mistään avainta joten joutuu varmaan väkivaltaa käyttämällä irrottaan pultit. Täytyy jostain hankkia uudet pultit ja pitää avain visusti tallessa
Jos on orkkis lukkopultit, niihin avainosan saa merkkiliikkeestä ilman väkivaltaa
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Kontti on iso mutta aukko on se haaste eli paljolti vaunuista kiinni. Sellaiset pienillä pyörillä varustetut, pieneen kasaan menevät uppoavat todennäköisimmin. Hartanit meni heittämällä, muista ei ole kokemuksia.
No itsellä ei sillai kokemusta onko nuo omat gesslainit pienet mut ei pitäis olla isoimmasta päästäkään.Malli oli muistaakseni future.Kai se on sit vaam testattava jos koeajolla onnistuisi.Hartanitkaan ei kai kumminkaan pienimmästä päästä?E90 oli kans kompula tilaltaan suht reilu mut läpi pieni ja ei mennyt vaunut mitenkään päin sisään..
Mulla on munuaisissa ja alhaalla, tosin tuohan on bensakoneella joten ei lasketa
Kuulemma alhaallakaan ei ois, jos ois tehtaalta liukunu M-sportina.
Olen ymmärtänyt, että jos autossa on aktiiviohjaus, lauhduttimen edessä oleva läppäkoneisto ei mahdu mukaan. Nelivedon kanssa taas aktiiviohjaus ei mahdu mukaan. X5:ssä on kuitenkin tilaa aktiiviohjaukselle.
Minulla on ollut kolmessa bemarissa viidestä termostaatin vaihto. Ainoat, missä vikaa ei ole ollut, ovat olleet alle 2 v. vanhoja. Autot lienevät optimoitu lyhyeen 2-3 v. vaihtoväliin, minkä ne kestävät miellyttävinä ajaa ilman huoltoja.
No itsellä ei sillai kokemusta onko nuo omat gesslainit pienet mut ei pitäis olla isoimmasta päästäkään.Malli oli muistaakseni future.Kai se on sit vaam testattava jos koeajolla onnistuisi.Hartanitkaan ei kai kumminkaan pienimmästä päästä?E90 oli kans kompula tilaltaan suht reilu mut läpi pieni ja ei mennyt vaunut mitenkään päin sisään..
Nuo Hartanin Toplinet jotka meilläkin oli, taitavat olla niitä kaikkein pienimmän tilan ottavia. Melkeimpä se kannattaa käydä kokeilla sovittamassa koeajolla tai jos joku kanssafoorumilainen asustelee nurkilla niin voinee kokeilla sovittaa luukkuun.
F11 520dA (N47N) -13
ex E60 530dA (M57N2D30) M-Sport -06
ex E39 530dAT (M57) M-Sport Individual-03
Onkos muilla ollut kokemuksia vaihteistoöljyn vuotamisesta? Näkys aika reilusti tiputtelevan jostain..Huomenna nosturille tutkimaan ja aivan varmasti mun tuurilla löytyy jotain todella kallista korjattavaa
Onkos muilla ollut kokemuksia vaihteistoöljyn vuotamisesta? Näkys aika reilusti tiputtelevan jostain..Huomenna nosturille tutkimaan ja aivan varmasti mun tuurilla löytyy jotain todella kallista korjattavaa
vuotaa melko varmasti oikealta puolen laatikon takaosasta sähköpistokkeen holkin juuresta.
eli vaihdat samalla siihen lootaan öljyt esim. täältä
Melko varmaan vaihdelaatikon kyljessä oleva sähköpistokkeen läpivienti sielä ihistää. Pistoke löytyy oikealta puolelta laatikon takaosasta ja on sitten vittumainen vaihtaa. Siinä on hieman tavaraa tiellä, että siitä joutuu purkamaan hieman, että sen saa vaihdettua ja tietty öljyt ulos ennenkuin sen voi vaihtaa.
Siihen on saatavilla ZF:n varaosanumerolla uusi öljypohja ja pultit siihen öljypohjaan sekä se läpivientiholkki.
E: e46touring ehti näemmä paremmilla ohjeilla ensin
Mullon ollu molemmissa E60:ssä AO, toinen diesel ja toinen bensa ja molemmista löytyy keulasta se suoja syylärin edestä. Eli eipä taida löytyä vieläkään selitystä sille, mistä malleista ja versio komboista läpät löytyy. Jotenki van tuntuu oudolta tuo satunnainen suojien olemassa olo.
Olen ymmärtänyt, että jos autossa on aktiiviohjaus, lauhduttimen edessä oleva läppäkoneisto ei mahdu mukaan. Nelivedon kanssa taas aktiiviohjaus ei mahdu mukaan. X5:ssä on kuitenkin tilaa aktiiviohjaukselle.
Kuinka vaikea homma on itse vaihtaa levyt ja palat joka nurkkaan? Onko mitään ylivoimasta tälläselle perusjantterille? Ja olisko kellään suosituksia mitkä levyt ja palat? Autona -04 E60
Kuinka vaikea homma on itse vaihtaa levyt ja palat joka nurkkaan? Onko mitään ylivoimasta tälläselle perusjantterille? Ja olisko kellään suosituksia mitkä levyt ja palat? Autona -04 E60
Tuomas
ei se vaikeeta oo, jos saat käyttöön autonosturin. ja kannattaa zimmermanit laittaa, lähes saman hintaset mitä alkuperäset, ja ulkonäkö autosa paranee paljon.
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
ei se vaikeeta oo, jos saat käyttöön autonosturin. ja kannattaa zimmermanit laittaa, lähes saman hintaset mitä alkuperäset, ja ulkonäkö autosa paranee paljon.
Ok. nosturia nyt ei käytössä ole. Tarviiko kulumisanturia vaihtaa uuteen jos vanha ei viä piippaa??
Comment