Originally posted by touring39
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Saarikoski View Postajatuksena laittaa e60:n ilmojen lämmetessä 3m hiilikuituteippi kattoon eli pitäis saada vesikourut, antenmni ja tuulilasin ylälista ainakin irti, tietoa miten nämä irtoaa...???E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Mersuissa laatikoissa on joku solenoidi joka rupeaa takeltelemaan ja aiheuttaa nykimistä. Liittyy turbiinin lukkiutumiseen...
Laatikkohan on eri tekele mutta eikö vika voisi olla saman suuntainen?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by rakkuj View PostE61 530:n läppien poistolle ja termostaatin vaihdolle?
Kopioitiin nyt tänne yleisestä keskustelusta.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostMersuissa laatikoissa on joku solenoidi joka rupeaa takeltelemaan ja aiheuttaa nykimistä. Liittyy turbiinin lukkiutumiseen...
Laatikkohan on eri tekele mutta eikö vika voisi olla saman suuntainen?
Kylmällä koneella ja tyhjäkäynnillä edelleen tapahtuu välillä kierrosten pomppimista (30-50rpm pomppuja), mutta häviää lämmettyä. Lämpöisenä kierrokset pysyy tasalukemissa, mutta itse huomaan pientä vaihtelua tyhjäkäynnissä lähinnä äänen/värinän pienenä muutoksena, käyntiääni lämpöisenä siisti ja hiljainen. Huollossa tutkivat ja mitään ei löytynyt analyyseissä. Ajattelin viedä sitten laakkoselle valohoitoon jos pahenee...E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostTyö 240 €.
Itse noita olen muutamia tehnyt (ja samalla paljon muutakin),
joku 300,- jää hintaa osineen... läpät + päätermarinvaihto.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Postjep, Päätermarihan maksaa jotain 60,-
Itse noita olen muutamia tehnyt (ja samalla paljon muutakin),
joku 300,- jää hintaa osineen... läpät + päätermarinvaihto.
Sulla nyt onkin kädet joilla tekee mitä vain
mulla pysyy vain näppiksellä kohtuullisesti välillä tässäkn pomppii ja harhailee ...E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Mikähän lienee vialla, kun e60 vm 07 520da ei ota max-ilmastointinäppöimen painallusta? Eli se keskimmäinen nappi oikealla puolen konsolia, valoa ei siihen saa millään. Tuokin mopo rupeaa yli 30km matkalla käydä tukalan kuumaksi jos ei ko. nappulaa ssa aktivoitua.. mitään ilmoituksia ei ole tullut, huomasin vian viikko sitten.
Comment
-
Comment