F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Yksi asiakas kävi ostaan M550d:n, ensin oli ostamassa M5:sta saman ikäistä mutta päätyi kuitenkin dieseliin. Hän kysyi molemmista tarjouksen vakuutuksista ja M5:een oli halvemmat kuini M550d...
-
Jaha, kiitti vinkistä. Yllättävän edullista. Fennia taitaa olla BMW ystävällisin ainakin täälläpäin (pk seutu). M5 nämä kaikki taas arvatenkin omassa sarjassaan mutta eipä siihen(kään) riitä pennosetOriginally posted by MajorDrake View PostVakuutus n. 300€ kalliimpi / vuosi. Huoltokuluissa ei ole merkittäviä eroja,
eikä ajoneuvoveroissa.
Leave a comment:
-
Vakuutus n. 300€ kalliimpi / vuosi. Huoltokuluissa ei ole merkittäviä eroja,Originally posted by laur77 View Post
Tietty miksei suoraan M550D ja siihen softaus. Tosin niissä hinnat / verot kyllä meikäläiselle ihan liian korkeella... huollot, vakuutukset, yms. varmaan myös pykälää kovemmat jälleen :think
eikä ajoneuvoveroissa.
Leave a comment:
-
Joo kyllä sen sais tehdä sitten asiaan perehtynyt henkilö, laakkoselle tietenkin turha viedä tuon takiaOriginally posted by Coutsi View PostIte näitä viritellään, täytyy varmaan ahtimille keksiä vähän avarrusta, ettei pelkkänä lämmittimenä toimi. Ohjelmointi sitten todennäköisesti Motorbitillä.
Nopeella vilaisulla M550D:n pumppu maksaa ronskin tonnin eBayssa (mikäli oli oikea versio), mutta kaikkineen menee varmaan rahaa jonkusen verran. Plus sitten ongelmat joita varmaankin odotettavissa, ellei vikakoodien muodossa niin varmaan jo perästä ja laatikosta alkaa palaa kynttilä molemmista päistä.
Tietty miksei suoraan M550D ja siihen softaus. Tosin niissä hinnat / verot kyllä meikäläiselle ihan liian korkeella... huollot, vakuutukset, yms. varmaan myös pykälää kovemmat jälleen :think
Leave a comment:
-
Paljonko töineen mahtaa kustantaa pumpun, välijäähyn vaihto? Softaus menee toki uusiks. 450hv alkaa jo tuntumaan kiukkuiselta, uskoisin
Entäs turbojen vaihto tuohon kohtaan? Varmaan aika ratkaisevasti saa lisää riemua.
Taitaa alkaa väännöt hipomaan tonnia kohta, laatikko taas tiukilla. Vai onko sinne pruukattu laittaa jo vahvistuksia?
Leave a comment:
-
Mistä meinaat hommata tuon M550d:n pumpun?Originally posted by Coutsi View PostMenee nyt tuo vakio pumppu vaihtoon ja M550d tilalle. Racediesel puhui jostakin sovitteesta tulolinjaan, voisiko joku selventää tarkemmin mihin/mikä, eikö kuitenkin tulopuoli ole letkuliitännällä? Pumppu vielä matkalla, joten tässä vain koitan valmistella etukäteen asentelua.
Leave a comment:
-
moi
313hv malliin itse pumppu menee paikoilleen suit sait sekä korkeapainelinjat,mutta 299hv malleissa toinen pumpulta lähtevistä korkeapainelinjoista ei käy ja siihen joutuu tekemään sellaisen palikan jossa saa pumpun pään ja kiskon pään putket yhdistettyä.
sen 450hv sieltä tulee jos on välijäähdytin sekä cat/dpf delete. polttoaine loppuu siinä kohdassa.
T:Pasi
0405432808
Leave a comment:
-
jos sulla on 535d, 313hp malli niin siihen menee se 550,n pumppu vissiin "heittämällä". Jos on 299hp malli, niin se onkin sitten vähän monimutkaisempi juttu. En tarkkaan tiedä mitä vaatii ja kuinka hankala homma se on, mutta jätin sen juuri siksi itselle toteuttamatta.
-Hannu-
Leave a comment:
-
Menee nyt tuo vakio pumppu vaihtoon ja M550d tilalle. Racediesel puhui jostakin sovitteesta tulolinjaan, voisiko joku selventää tarkemmin mihin/mikä, eikö kuitenkin tulopuoli ole letkuliitännällä? Pumppu vielä matkalla, joten tässä vain koitan valmistella etukäteen asentelua.
Leave a comment:
-
Ohjelmointi pk-seutu
Suosittelisiko joku mistä löytyisi pk-seudulta hyvä/kohtuuhintainen ohjelma 535dat -11 (299hp versio) koppiin?
Jotain 350hp ja 700Nm olis kiva, ei kaikkea irti laitteesta vaan mutkattomuutta ajoon.
Leave a comment:
-
Pahoittelut, olen tainnut tuossa ensimmäisessä postauksessa muistella E61 hevosvoimia. Vääntölukemat ovat kuitenkin F11:ssä suuremmat.Originally posted by HannuE60 View PostTuolla kun aikaisemmin kyselin mitä 535d eriversioista olette saaneet,
Sinun lukemat oli silloin 417hv?? Ja nyt 39x, oletko virittänyt lisää? :think
-Hannu-
Hyvä, että joku on näissä tarkkana
. Minulle ei näissä lukemissa ole niin paljon merkitystä, että jaksaisin mieleen painaa...
Edit: Tuota lukujen merkitysettömyyttä kuvaa se, että ilmoitinkin 39X, koska en edes muista eikä kiinnosta tarkka hv-lukema.
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostMulla tuli 313 hv:sta 417 hv.Originally posted by Laku View PostSigun F11 313hv alunperin ja ohjelmoinnilla 39x hv ja 827Nm
.
Kulutukseen ehkä aavistuksen alentava vaikutus, vaikea sanoa.
Kerta vuoteen.
Tuolla kun aikaisemmin kyselin mitä 535d eriversioista olette saaneet,
Sinun lukemat oli silloin 417hv?? Ja nyt 39x, oletko virittänyt lisää? :think
-Hannu-
Leave a comment:
-
Sigun F11 313hv alunperin ja ohjelmoinnilla 39x hv ja 827NmOriginally posted by Palomies View PostOnko arvon foorumilaisilla kokemuksia F10 535D 313hv tehon lisäämisestä?
Paljon on luvattu ja mikä on todellinen lukema?
Vaikutus kulutukseen ja voimasiirron käyttäytymiseen?
Miten toimitte huoltojen suhteen, öljyt ja suodatin kerta vuoteen vaihtoon vai ajotietokoneen mukaisesti?
.
Kulutukseen ehkä aavistuksen alentava vaikutus, vaikea sanoa.
Kerta vuoteen.
Leave a comment:
Leave a comment: