Originally posted by Sisäänajettu
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On siellä läpät ja niiden kunto selviää kun ottaa imusarjan irti. Poistamista en itse suosittele ja lähtökohtaisesti niiden voi olettaa toimivan, ellei imusarja ole todella likainen. Siihenkin auttaa perusteellinen puhdistus.
-
Onko näissä B47 koneissa siis imusarjan läppiä ? Jos on niin onko nuo kuinka helppoa poistaa? Mistä näkee onko tuo vahingoittunut ? Eikö nuo tuppaa pahimmillaan sulamaan, läpät siis, jos egr ei kunnolla toimi ? Jos on läpät vahingoittunut niin voiko vaan ottaa pois ja koodata pois ?
Ja löytyykö jostain ohjeita EGR:än poistoon B47 koneissa, N47 koneiden egr poistosta kyllä löytyy... Jos tuo ei kampanjaan yms. mene...Last edited by Sisäänajettu; 14-09-2019, 19:53.
Leave a comment:
-
Voiko sumuvaloihin laittaa tehokkaat ledit vai tykkääkö auto kyttyrää?
Leave a comment:
-
Mikähän lampunkanta näissä ojavaloissa on?Originally posted by Juspa View PostNyt kun tuota pimeällä kokeilin, niin kyllä, valaiseehan se kulman ja tuo siis turvallisuusmielessä paljon hyvää. En ole siis ennen tuota funktiota huomannut, vaan ajatellut, että nämä valot on jokin olematon juttu
Saavat siis ehdottomasti olla! Toki valkoisempana olisivat paremmat, ulkonäöllisesti ja ehkä jopa valaisultaan.
Leave a comment:
-
Vääristää paljon muutakin ja on omiaan luomaan illuusion, että jokin öljy-yhtiö olisi tuotteidensa osalta ylivertainen, koska sillä ja Vain Sillä on jonkin autonvalmistajan myöntämä hyväksyntä.Originally posted by Laku View PostMielestäni tuo vääristää (hinta)kilpailua.
Toisaalta kabineteissa on tehty vaikka minkälaisia saunasopimuksia jo maailman sivu.
Leave a comment:
-
Jep ja juuri näin. Onneksi ei ole vain parin yhtiön varassa. Mielestäni tuo vääristää (hinta)kilpailua.Originally posted by JaniLap View PostSelvyyden vuoksi tällä hetkellä osoittelen itse sormella Shellin ja osaltaan myös BMW:n suuntaan. Castrol ja muut BMW-autoihin sopivia öljytuotteita myyvät yhtiöt ovat asiassa seurannaiskärsijöitä, sillä autonvalmistajan luokituksen poistuminen merkitsee väistämättä niiden asiakasmäärien ja tuotteiden myynnin vähenemistä. Öljyosaaminen ja tuotekehitys ei ole, eikä tule jatkossakaan olemaan yhden tai kahden yhtiön varassa.
Leave a comment:
-
Selvyyden vuoksi tällä hetkellä osoittelen itse sormella Shellin ja osaltaan myös BMW:n suuntaan. Castrol ja muut BMW-autoihin sopivia öljytuotteita myyvät yhtiöt ovat asiassa seurannaiskärsijöitä, sillä autonvalmistajan luokituksen poistuminen merkitsee väistämättä niiden asiakasmäärien ja tuotteiden myynnin vähenemistä. Öljyosaaminen ja tuotekehitys ei ole, eikä tule jatkossakaan olemaan yhden tai kahden yhtiön varassa.Originally posted by Laku View PostEikös tuosta voi nyt syyttää vain ja ainoastaan BMW:tä? Vai Shelliä myös? Tuskin Castrollilla on intressiä tähän.
Leave a comment:
-
Ihan omaa arvailua, mutta Shell on todennäköisesti sanellut varsin tiukat ehdot, koska heille asialla on erityinen intressi lisätä omien tuotteidensa menekkiä. Todellisuus voi olla toisenlainen, mutta oma veikkaus on tämä.Originally posted by 314da View PostOutoa hommaa tuo kyllä on.
Minkähänlainen kilpailutus siellä on oikein ollut?
Leave a comment:
-
Outoa hommaa tuo kyllä on.Originally posted by JaniLap View PostSanalla sanoen töykeän epäkunnioittava sopimustilanteen seurausvaikutus - molempien osapuolten kohdalla.
Mobilin öljyistähän on myös häipynyt noita BMW luokituksia, esim ESP 5w30 öljystä.
Minkähänlainen kilpailutus siellä on oikein ollut?
Leave a comment:
Leave a comment: