Onko kukaan asentanut powerflexeja poikittaisiin tukitankoihin (eteen) ? Menikö ihan ongelmitta? Omat on n.2mm puoleltansa liian syvät, joten ne prikat ei mahdu sekä tukitangon ja puslan väliin jää rako. Vaikea selittää.
Eli noita poikittaisiin tukitankoihin tulevia powerflexeja piti lyhentää n.2mm/kpl sisäkehältä, sekä metalliholkista n.1mm pois niin sain prikat mahtumaan ja flexit istumaan
Terve. Jos vaihtaa originaalin mediahässäkän tilalle normaalin 1din soittimen, mikä osa tulee soittimen oikealle puolelle. Onko kyseessä koristelevy vai tuhkis. Korimalli e38. Kiitos jo etukäteen!
Terve. Jos vaihtaa originaalin mediahässäkän tilalle normaalin 1din soittimen, mikä osa tulee soittimen oikealle puolelle. Onko kyseessä koristelevy vai tuhkis. Korimalli e38. Kiitos jo etukäteen!
vika mukava eli E38 750 -97
samutin otin avaimen ulos virtalukosta auto jää käyntiin ja kun koitan laittaa avaimen takas lukkoo ei käänny mihinkään
Eli jäi virta asentoon jumiin
Avain virtalukossa joskus pyörinyt rundii ,pitänyt laittaa uudestaan niin toiminut
elikkä onko virtalukon vaihto edessä?
vai onko moiseen joku muu konsti?
Sieltä on mennyt virtalukon patruunasta varkaudenesto pinni poikki. Tähän on käytännössä apuna joko että vaihtaa patruunan tai lukitsee sen kiinni liimalla tahi ruuvilla. Ensin pitää saada vanha patruuna toimimaan oikein, joka hoituu helpoiten kun irrottaa vastapuolelta virtalukon pohjan ja pyörittää siltä puolen pihdeillä.
eli mihin yleensä e38:ssa piilotetaan tarvikehäly/ajonesto/kaukokäynnistys laatikko kun olen yrittänyt sitä etsiä ja johtoja seurailla mutta tuloksetta.... eli vika on autossa moinen että se on mennyt päälle ja ei ole sitä säädintä siihen.... autoon tulee virrat,p-valo näkyy taulussa ja semmosta eli vika on joko auton omassa ajonesto laitteessa tai niinkun epäilen niin siinä tarvikkeessa... ja tämä vika ilmeni niin että ajoin auton kaverin pihaan ja noin tunnin päästä yritin lähtee niin ei startannu, perus naksutukset kuuluu ja startissa ei ollut vikaa kun koitettiin..... ja voiko sen tarvike hälyn vaan repiä helevettiin ilman mitään suurempi koodauksia?
niin ja siis tämä häly oli päällä pitkän aikaa silleen että auto oli ajossa, poltin vaan vilkkujen sulakkeet hälystä ja revin torvesta johdot irti ettei kiinnittänyt niin huomiotaeli se rele vaan naksui ja naksuu edelleen...
eli mihin yleensä e38:ssa piilotetaan tarvikehälu/ajonesto/kaukokäynnistys laatikko kun olen yrittänyt sitä etsiä ja johtoja seurailla mutta tuloksetta.... eli vika on autossa moinen että se on mennyt päälle ja ei ole sitä säädintä siihen.... autoon tulee virrat,p-valo näkyy taulussa ja semmosta eli vika on joko auton omassa ajonesto laitteessa tai niinkun epäilen niin siinä tarvikkeessa... ja tämä vika ilmeni niin että ajoin auton kaverin pihaan ja noin tunnin päästä yritin lähtee niin ei startannu, perus naksutukset kuuluu ja startti pyöri..... ja voiko sen tarvike hälyn vaan repiä helevettiin ilman mitään suurempi koodauksia?
niin ja siis tämä häly oli päällä pitkän aikaa silleen että auto oli ajossa, poltin vaan vilkkujen sulakkeet hälystä ja revin torvesta johdot irti ettei kiinnittänyt niin huomiotaeli se rele vaan naksui ja naksuu edelleen... ja miten tän viestin saa poistettuu tuolta editistä??
niin ja siis tämä häly oli päällä pitkän aikaa silleen että auto oli ajossa, poltin vaan vilkkujen sulakkeet hälystä ja revin torvesta johdot irti ettei kiinnittänyt niin huomiotaeli se rele vaan naksui ja naksuu edelleen... ja miten tän viestin saa poistettuu tuolta editistä??
Offtopic: Eipä oikeastaan mitenkään. Voit jatkossa vaikka kirjoittaa toisen tekstin päälle, että "Tuplat" tai muuta vastaavaa, että menee ihmisten tietoon, että tulipa kirjoitettua kahteen kertaan.
Kysytääs täältä vielä mielipiteitä, että mikä olis paras rengaskoko style 37 vanteille. Eteen 8' ja taakse 9'. 235/50 eteen ja taakse 255/45 ehdotettu mutta mitäs kokoja muut käytelly ?
Kysytääs täältä vielä mielipiteitä, että mikä olis paras rengaskoko style 37 vanteille. Eteen 8' ja taakse 9'. 235/50 eteen ja taakse 255/45 ehdotettu mutta mitäs kokoja muut käytelly ?
No tuo rengaskoko on vakiorengaskoko niin turha siitä on lähteä poikkee....
Kysytääs täältä vielä mielipiteitä, että mikä olis paras rengaskoko style 37 vanteille. Eteen 8' ja taakse 9'. 235/50 eteen ja taakse 255/45 ehdotettu mutta mitäs kokoja muut käytelly ?
Kuten Bouma totesi, niin ainoat oikeat on nuo.
E38:n orkkis Style 37:t on sitten edessä 8" ja takana 9,5". Mutta BMW:n orkkisvanteethan nuokin voi olla, esim E34:sta.
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 53*BMW
onko kellään mitään tietos minkä merkkisiä nuo http://www.kimsu.fi/ olevat tukivarret on? Eli ovatko kestäviä vai ns.muutaman kuukauden ikäisiä?
Hinnat vaan aika edulliset esim. reaktiotanko eteen 79e sis.helan.
onko kellään mitään tietos minkä merkkisiä nuo http://www.kimsu.fi/ olevat tukivarret on? Eli ovatko kestäviä vai ns.muutaman kuukauden ikäisiä?
Hinnat vaan aika edulliset esim. reaktiotanko eteen 79e sis.helan.
Vai että halvat...
Kimsu näkyy ostavan ebayn halvimpia osia ja kauppaavan niitä esim nettivaraosas paljon kalliimmalla.
Jos haluaa laittaa halpisosia ihan vaihtamisen ilosta niin kantsii tilaa suoraan esim saksasta ebayn kautta
vertasin hintoja vaan esim kl-varaosien/merteil hintoihin niin on noin puolet on eroa, siksi kysyin että onko laadusta/kestävyydestä kellään tietoa.
Vai ovatko nuo kl/merteil osatkin yhtä huonolaatuisia kai noita osia joku on laittanut autoon?
Eli jos suomesta on ostamassa niin onko se sitten merkkiliike mistä saa ainoastaan kunnon osia?
Comment