Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Homer View PostJokusen sivun kun kattelet taaksepäin tätä topiccia niin löytys kuvia ja tietoa tähän asiaan.Kun itse päivittelin joku aika sitten saman ongelman kanssa.Ja tutussa korjaamossa vaihdatin venakopan tiivisteet ni maksoi osineen töineen 275e kyseinen urakka.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKiitoksia neuvoista! Meni jotenkin ohi nuo kommentit muutama sivu aikaisemmin. Tarvikkeet eivät taida niin hirveästi maksaa, jos kerran vaihdettuna maksoi tuon 275€? Itse ajattelin vaihtaa nuo tiivisteet, kun ei tuo näytä olevan mitään ydinfysiikkaa, ainakin aiemman ohjeen perusteella.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEi oo tosiaan mitenkään erityisen vaikea toimenpide... Vänkärinpuolen venakoppa oli vähän ahtaampi saada pois ja takaisin, mutta seki helpotti ku tunkilla nosti vähän moottori.Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Originally posted by aripaa View PostMinä en ainakaan tarvinnut tunkkia, kysessä tosin e39, eikös 7-satasissa ole isommat tilat moottorissa?.
On siinä hiukan ahdasta apparinpuolella, mutta kyllä se sieltä ujuttamalla tulee ilman isompaa ropleemaa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostKuin myös, en lähtis juuri tunkkailemaan, miettiny moottorin tukikumeja siinä vaiheessa? Öh öh..
On siinä hiukan ahdasta apparinpuolella, mutta kyllä se sieltä ujuttamalla tulee ilman isompaa ropleemaa.
Originally posted by aripaa View PostMinä en ainakaan tarvinnut tunkkia, kysessä tosin e39, eikös 7-satasissa ole isommat tilat moottorissa?.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEh, no ehkä nyt järki sanoo ettei sitä koneen korvakkoa solmuun tunkata... Kyllä se tosiaan taiteilemalla menee ilmanki, mutta hitusen tunkilla keventämällä helpommin. Eikä se korvakko siitä itseensä ota.
Tuntui ainakin helpommin menevän noin...Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostKorvakko ei, ei varmasti joo alumiinia kun on. Puhuin edelleen niistä tukikumeista, ylöspäin konetta tunkatessa kohdistat varsin kovan vedon niihin, suuntaan joihin niitä ei ole suunniteltu.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostEikös järki sano senkin, että tukikumin mutteri irroitetaan ennen moottorin nostamista? Kuinka tuubassa sä oikein oot?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Löytyisikö tietoa, kuinka koodaan NCS expertillä vilkut toimimaan siten, että kun avaan lukituksen, niin vilkut välähtäisivät. En ole itse alkanut arpomaan tuota NCS:n käyttöä, joten mielelläni kuulisin jotain ohjeita ensiksi.
Olisiko myös jotain muuta mielenkiintoista, mitä tuolla NCS:llä voisi ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä E38:ssa? Tiedän kyllä, että monia asioita voi muuttaa, mutta onko jotain hyödyllisiä ominaisuuksia piilotettuna tuonne, mitä ei ole ehkä aktivoitu?
Comment
-
-
nonii, nyt sitte alko kuulumaa jotain sirinää/helinää...
eli kun kiihdyttää puolella kaasulla tai kovempaa niin kuuluu varsinkin 1 ja 2 vaihteilla ja vaihdoissa sirinää/helinää. ensiksi ajattelin laatikkoa mutta vaihtaa todella nätisti ja on huollettu ja öljyjä vaihdeltu. voiko rikki mennyt katti pitää moista ääntä? piippukierroksilla puuhuu hiukan eli 5500rpm jälkeen aika puhditon vaihtoon asti? itse epäilen(toivon) katteja, mutta onko muilla ollut koskaan samaisia oireita? auto siis -96 vuoden 750 ei steppilootalla....G11 740e
Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d
Comment
-
-
Originally posted by joni88 View Postnonii, nyt sitte alko kuulumaa jotain sirinää/helinää...
eli kun kiihdyttää puolella kaasulla tai kovempaa niin kuuluu varsinkin 1 ja 2 vaihteilla ja vaihdoissa sirinää/helinää. ensiksi ajattelin laatikkoa mutta vaihtaa todella nätisti ja on huollettu ja öljyjä vaihdeltu. voiko rikki mennyt katti pitää moista ääntä? piippukierroksilla puuhuu hiukan eli 5500rpm jälkeen aika puhditon vaihtoon asti? itse epäilen(toivon) katteja, mutta onko muilla ollut koskaan samaisia oireita? auto siis -96 vuoden 750 ei steppilootalla....
Halvimmalla saat uudet ja toimivat katit Määttälä Ky:stä. Sieltä itse ostin katit ja toimii edelleen, eikä maksanut kuin n. 330€ + työt, jotka itse tein.
Comment
-
-
Onko kellään kokemusta e38 740i m60 koneeseen jälkikäteen asennetusta lohkolämppäristä?:think liikkeestä kyselin niin ei kuulemma ole saatavilla ainakaan defalta jotain säteilylämmitintä löytyisi, mutta myyjän itsensäkin mielestä tehottomia? vai? kokemuksia?hintoja? neuvoja?-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostOnko kellään kokemusta e38 740i m60 koneeseen jälkikäteen asennetusta lohkolämppäristä?:think liikkeestä kyselin niin ei kuulemma ole saatavilla ainakaan defalta jotain säteilylämmitintä löytyisi, mutta myyjän itsensäkin mielestä tehottomia? vai? kokemuksia?hintoja? neuvoja?
Parempi varmaankin kun ei mitään mutta hintaa sillekkin tulee, samaan hintaan hommailee webaston osat vaikka käytettynä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostOnko kellään kokemusta e38 740i m60 koneeseen jälkikäteen asennetusta lohkolämppäristä?:think liikkeestä kyselin niin ei kuulemma ole saatavilla ainakaan defalta jotain säteilylämmitintä löytyisi, mutta myyjän itsensäkin mielestä tehottomia? vai? kokemuksia?hintoja? neuvoja?
Huom kaikki lämpö mitä koneelle pakkasessa ennen käynnistystä saadaan on vain positiivista.
Säteilijöillä joutuu lämmittämään vähän kauemmin kuin normi lohkolla mutta pelaa.
Jos joku myyjä väittää tehottomaksi niin sillä ei ole käytännön kokemusta.
Nyt jo kolmannessa autossa noi.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Comment