Originally posted by kaol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E38 ohjausvälys
Noviisina kyselisin kokeneemmilta 7-satasten omistajilta paria juttua. Hankin hiljakkoin 740 Ia -95 jolla nyt ajettu about 246 tkm
Ohjauksessa on välystä. Onks mahdollista kiristää ohjausniveltä/simpukkaa vai meneekä vaihtoon? Vaihdatin just raidetangon päät sekä keskimmäisen raidetangon joka lienee tässä mallissa kuluvaa tavaraa
Samoin ohjaus vetelee välillä vaikka puslien pitäis olla kunnossa.
Tässä nyt ens alkuun. Katotaan lisää kun tulee mieleen--
740 iA -95
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJuu missään tapauksessa en halua lootan rikkoutuvan, kun ainakin tällä hetkellä se toimii täysin moitteetta. Öljyt vain pitäisi saada vaihdettua, että toiminta jatkuu moitteettomana jatkossakin.
Originally posted by HottiSetä View PostOhjauksessa on välystä. Onks mahdollista kiristää ohjausniveltä/simpukkaa vai meneekä vaihtoon? Vaihdatin just raidetangon päät sekä keskimmäisen raidetangon joka lienee tässä mallissa kuluvaa tavaraaLast edited by Zoui; 28-11-2009, 13:38.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostHyvin on oma seiska hoidettu ihan metron toimesta lielahdessa, tai ei ainakaan omalle kohdalle ole osunut sieltä mitään huonoa puolta.
Comment
-
-
Jossakin automaattilaatikoiden omassa topicissa oli paljon keskustelua noista paikoista, missä työ tehdään kunnolla ja missä vähemmän kunnolla. Jossakin Helsingin suunnalla taisi olla joku paja missä useampi foorumilainen on autoaan käyttänyt ja työ on hoidettu hyvin ja kohtuulliseen rahaan. Löytyy Searchia käyttämällä.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMitä olen kuullut, niin merkkihuolto ei vaihda kuin ne öljyt, mitkä tulee laatikosta ulos ja ei tee sitäkään, jos ei erikseen pyydä. Tarkoitus olisi vaihtaa ne öljyt kunnolla, eli tuolla huuhtelu-menetelmällä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJuu ei ne varmaan erikseen pyytämättä rupea laatikkoon öljyjä vaihtamaan, vai mitä meinasit? No enivei, ihan hyvin on hommat tuolla pelannut, huuhtelemalla ja huuhtelematta.
Tuon Lielahden Metroauton olen kyllä nykyään jättänyt omaan arvoonsa, kun siellä asiointi oli aina niin hemmetin kallista. Jokunen aika sitten kyllä kävin siellä, kun tarvitsin yhteen kaverin ooppeliin sen radion suojakoodin ja sitä vartoillessani, tuli siihen viereiselle tiskille joku pappa autoaan hakemaan ja hänen autonsa normaali öljynvaihtohuolto maksoi 250e. Nykyään on tullut itse huollettua kaikki kalusto, kun välineet ja tilatkin löytyy, niin on tuossa tullut säästettyä pitkä penni. Toisaalta kaikki työ on omalla vastuulla, mutta onhan tuo auton rassaaminen tiettyyn rajaan asti mukavaa. Niin ja öljynvaihto orkkisosilla maksaa itse tehtynä 100e ja Metroautossa (pikahuolto) 240e. Että näin...
Comment
-
-
E38 Keskuslukitus
Jees eli tuossa mun koslassa on sellainen ominaisuus kun lähden ajamaan niin kaikki ovet menee lukkoon.
Nousen autosta niin oven kahvaa pitää kaksi kertaa vetää jotta aukea lukosta.
Myyjä sanoi että monissa on turvallisuus syistä tuollainen lukitus.
Taisi vielä olla niin että jos auto on ovet kiinni niin laittaa ovet lukkoon jonkin ajan kuluttua.
Itse en tuota toimintoa arvosta,saako tuon toiminnan normaaliksi jotenkinF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJees eli tuossa mun koslassa on sellainen ominaisuus kun lähden ajamaan niin kaikki ovet menee lukkoon.
Taisi vielä olla niin että jos auto on ovet kiinni niin laittaa ovet lukkoon jonkin ajan kuluttua.
Itse en tuota toimintoa arvosta,saako tuon toiminnan normaaliksi jotenkinChrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJees eli tuossa mun koslassa on sellainen ominaisuus kun lähden ajamaan niin kaikki ovet menee lukkoon.
Itse en tuota toimintoa arvosta,saako tuon toiminnan normaaliksi jotenkin
Mutta juu..Perus-softilla saa koodailtua tuon ominaisuuden pois.
Originally posted by Hemu__ View PostMitähän mahtaa tarkoittaa kuhlwasserst. prufen kun ilmestyi eilen ajotietokoneeseen ja ei tullut sen jälkeen enään takaisin? Jäähdytysvesi palanut?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla häikkänä kaukolukituksessa,kun normaalistikkin se on ottanu tyyliin 5m päästä korkeintaan ja nyt ei ota välillä ollenkaan?patterit on kyllä avaimeen vaihdettu eikä asiaa auttanut.
Toinen ropleema ilmeni pissapojista,jotka ei puske ollenkaan nestettä.Kesällä tuli tehtyä vähän laiha seos säiliöön ja pieni epäilys kävi että onko päässyt jäätymään sinne letkuihin.Nyt on kuiteski pidelly plussa kelejä eikä siltikään mitään näy tulevan.mutta mitä olen lukenut niin melko monella ilmennyt ongelmaa pissapojan kanssa?Joko suuttimissa jotain tai sitte sähköhäikkää?
Comment
-
-
Minkä moista alustaa olette seiskoihinnen vaihtanut? Itse olen vähän tätä harkinnut http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=1403 ?Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Originally posted by Ylkka View PostMinkä moista alustaa olette seiskoihinnen vaihtanut? Itse olen vähän tätä harkinnut http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=1403 ?
Btw. Jos jollain on seiskassa takapenkkien sähköisten niskatukien säädöt rikki, niin täällä onnistuu moisten korjaus. Tuli kehiteltyä ratkaisu hommaan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment