Hyvä! Saatiin keskustelua aikaiseksi.
Johtuuko jotkut vanoksen ns. kylmäkalisteluista tuosta, että suodatinkotelo valuu tyhjäksi? Vähän vaikuttaisi siltä ja selvästikin jokin vaikutus tuolla tulppaamisella oli.
Mikä tuosta kotelosta hajoaa tai kuluu? Onko takaiskussa joku jousi mikä kuoleentuu? Onko kukaan tehnyt asialle mitään muuta kuin ostanut tuon hieman yli 200 euron arvoisen suodatinasetelman? Ajattelin joskus, että kokeeksi pesisi ultraäänellä koko kotelon öljynvaihdon yhteydessä. Voiko toiminnassa olla eroa tarvikesuodatin vs. alkuperäinen?
Suodatinpöntön lappoaminen öljynvaihdon yhteydessä ei ole suuri vaiva, joten se ei sinällään estä tutkimuksia. Nopealla nettitutkauksella ei löytynyt suoraan mitään vihjeitä asiasta BMW tai Land Rover-keskusteluista.
Johtuuko jotkut vanoksen ns. kylmäkalisteluista tuosta, että suodatinkotelo valuu tyhjäksi? Vähän vaikuttaisi siltä ja selvästikin jokin vaikutus tuolla tulppaamisella oli.
Mikä tuosta kotelosta hajoaa tai kuluu? Onko takaiskussa joku jousi mikä kuoleentuu? Onko kukaan tehnyt asialle mitään muuta kuin ostanut tuon hieman yli 200 euron arvoisen suodatinasetelman? Ajattelin joskus, että kokeeksi pesisi ultraäänellä koko kotelon öljynvaihdon yhteydessä. Voiko toiminnassa olla eroa tarvikesuodatin vs. alkuperäinen?
Suodatinpöntön lappoaminen öljynvaihdon yhteydessä ei ole suuri vaiva, joten se ei sinällään estä tutkimuksia. Nopealla nettitutkauksella ei löytynyt suoraan mitään vihjeitä asiasta BMW tai Land Rover-keskusteluista.
Comment