Originally posted by aae30
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Gedd View PostJoo, toimii kun junan vessa. Lämmöt 85-90 viileämmillä keleillä ja kuumilla keleillä toki nousee ruuhkassa samoihin kun alkuperäsellä kun flekti ei ota yhtään aiemmin kiinni tuolla.
Sellaisella voisi saada ruuhkassa lämpöjä laskettua.
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostMites muilla m62 roughness arvot inpalla katsottuna?
Screeni otettu muistaakseni suht lämpöisestä koneesta tyhjäkäynnillä(500rpm).
Ja onko toi arvo mikään mittari sille, että kannattaako enää edes tulppia vaihtaa moottorin loppuun polkemisen sijaan?
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostMites muilla m62 roughness arvot inpalla katsottuna?
Screeni otettu muistaakseni suht lämpöisestä koneesta tyhjäkäynnillä(500rpm).
Ja onko toi arvo mikään mittari sille, että kannattaako enää edes tulppia vaihtaa moottorin loppuun polkemisen sijaan?
Aika samoissa mennään. Heti kun kaasua hipasee niin putoaa 0.
Comment
-
-
Originally posted by mrrk View PostMielestäni Mobilin laatu muuttui noin 10 ? vuotta sitten, omakohtaisia kokemuksia on koneen osalta kyseinen pieni ääni kylmänä sekä todella pelottava meteli nostajista kun oli ajanut radalla pari kierrosta lappu lattiassa. Korjaantui öljymerkkiä vaihtamalla.
Laatikossa alkoi Mobililla syncrot takeltelemaan. öljyillä ajettu noin 5 tkm.Merkin vaihto ja pari kilometriä niin jo huomasi eron parempaan.
Lukkoperä alkoi ulisemaan ja nappasi välillä kiinni ja välillä vain toinen puoli piti, piti talven aikana remontoida mutta ei ehtinyt niin kokeilin eri öljymerkkiä ja kas kumma toimi normaalisti eikä ulissut. Kesän ajetut öljyt oli että ei oikein voi vanhoiksi sanoa
Omiin laitteisiin ei tule Mobilia enää mihinkään.
Kuparitahna toimii pakosarjan muttereissa
En laita edes ruohonleikkuriin.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostLambdat, nokka/kampianturit, jakopää, vanosE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by kalevik View PostMinullakin oli 2 kahdessa sylinterissä (5 ja 7) muista poikkeava arvo. Lisäsin pariin tankilliseen suuttimenpuhdistus-ainetta, palasivat ruotuun muiden kanssa :think
Comment
-
-
Oliko niin, ettei M62 enää löysty nuo öljypumpun pultit?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOliko niin, ettei M62 enää löysty nuo öljypumpun pultit?
No pumppu on ihan sama ni eiköhän se löysty.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOliko niin, ettei M62 enää löysty nuo öljypumpun pultit?
Comment
-
-
M60 ja M62 öljypumput on tehty eri materiaaleista vaikka muoto on sama.
Kokemuksen mukaan mitä noita on tullut pyöriteltyä niin M62 pultit pysyy paikoillaan mutta on silti löysässä.
Painottaisin sihdin avaamisen tärkeyttä koska siellä ne yllätykset tuntuu olevan piilossa.
Juuri laitoin takaisin paikoilleen 260 tkm ajetun pumpun ja paras minkä olen käytetyissä nähnyt. Eli on ollut sopiva öljynvaihtoväli. Silti sihdistä löytyi ylimääräistä materiaalia
Edelliseen sikeflex postaukseen viitaten voi varmaan laittaa myös että ei ehkä kannata runkopulttilla kiristää öljypumpun ketjua...
Siellä on kuusiokololle paikka ja ohjeet löytyy 5 minuutissaLast edited by mrrk; 19-06-2015, 10:05.
Comment
-
Comment