pitääkö muilla s5d-310/320z laatikko räminää kytkin ylhäällä vaihde vapaalla tai kun ajetaan "liian isolla vaihteella" ? vapaalla räminä häviää kun kytkimen painaa pohjaan. Ja kylmällä koneella ääntä ei kuulu juuri ollenkaan.
Ääni kuulostaa ihan sellaselta että haarukka sielä pääsis rämiseen kun työsylinteri ei paina sitä. Toisaalta taas kun nettiä tutkin niin voisi olla laatikosta kytkinakselin laakeri väljä.
Kampuran silmälaakeri ja kytkimen painelaakerit on uusia niillä ajettu pari sataa kilometriä.
Uskaltaako tolla paljon ajella enään vai rämiseköö nämä kaikki noin ?
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by EmH View PostPaljo nuo punaset vag (NGK 48041) puolat ottaa virtaa? En löytäny googlella mitään. :think
Nämä
https://www.finjector.com/fin/sytyty...41-p-733859-42
Leave a comment:
-
-
Paljo nuo punaset vag (NGK 48041) puolat ottaa virtaa? En löytäny googlella mitään. :think
Nämä
Leave a comment:
-
-
Joo, voipi olla parempi alkaa säästeleen h veivihin ja takomäntiin seuraavaan kokoonpanoon :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Meldoz View PostNiin mie luinki sinun topicista, sille ei vissii löytyny syytä?
Tässä tulossa käsiin yks m52b28 ja mietin tekiskö niiden osista ns m50b28 vanoksen.
Vai räjähtääköhä se vaa käsiin jos menis sen 600~ yli.
Leave a comment:
-
-
Niin mie luinki sinun topicista, sille ei vissii löytyny syytä?
Tässä tulossa käsiin yks m52b28 ja mietin tekiskö niiden osista ns m50b28 vanoksen.
Vai räjähtääköhä se vaa käsiin jos menis sen 600~ yli.
Leave a comment:
-
-
557hp oli mulla ja toimi muutaman kesän. Mutta driftatessa halkes sit pari mäntää.
Leave a comment:
-
-
Onko tietoa/kokemusta mihin m52b28 mäntä ja m50nv veivi kestää jos nostais tuosta turbosta tilavuutta m52b28 kammella :think
Tällä hetkell m50b25nv ja tehot 500~ pinnas.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarkki907 View PostTällä tyylillä neuvottiin ajoittamaan, hommasin pätkän pukkia ja paininkupin
Toimivaksi totesin ja aikaisempaa kokemusta kellolla ajoittamiseen ei ollut.
Leave a comment:
-
-
Nv imu pakona
Tällä tyylillä neuvottiin ajoittamaan, hommasin pätkän pukkia ja paininkupin
Toimivaksi totesin ja aikaisempaa kokemusta kellolla ajoittamiseen ei ollut.
Leave a comment:
-
-
Toimii hyvin, kun ottaa sopivan pätkän joku 50-60mm leveää lattarautaa ja panee sen tulppapoteroiden päälle kiinni venakopan ruuveilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juppe View PostSekin varmaan kiinni vähän heittokellosta. Mä ostin Motonetista Bahcon kellon ja jalan. Jalan magneetti on niin paska, että se ei pysy missään kiinni kunnolla. Pitäis rakennella joku systeemi, minkä saisi kanteen kiinni, että saa sitten jalan magneetin siihen kii. Nokka-akselipukkien ruuveihin sitä kokeilin laittaa, mut tosiaan ei ota niihin kunnolla kii. Toki eri kone kyseessä, mut tuntuu noissa jaloissa olevan eroja.
Onko kukaan ajoittanut vakionokkia muuhun kuin vakioajoitukseen?
Kokemuksia siitä?
Täytyypä varsin mitata mikä tuo vakio ajoitus oikeastaan on.
Leave a comment:
-
-
Mulla on semmonen muotoiltu lattaraudan pätkä mikä pultataan venakopan pulttien alle ja siihen heittokellon magneetti jalka. Pysyy kyllä tukevasti paikallaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: