Mistä johtuu kun tuo mun seiska pätkii mankan virtoja ja mittaristosta sumuvalon merkkivalo katoaa kun nopeus nousee +60km/h sekä mankan valot katoavat välillä kokonaan. volume myös hyppii. auto jopa sammuu joskus itekseen kun risteykseen pysähtyy. Ei vikakoodeja:think kaikki liittimet on käytetty auki ja putsattu.. auto siis 740 -95 m60b40
Projektimoottorissani on kolhu juuri siellä missä ei missään tapauksessa saisi olla, eli kyseessä non vanos m62 ja 2. ja 3. Pytyn välisessä kannaksessa lohkon tasopinnassa aika paha kolhu, joka on noin 0.5 mm syvä.
Kysymys kuuluukin voiko tuosta ottaa pois 0.5mm ilman että tulee muita ongelmia? Kansiksi on tulossa m60 kannet.
Paljonko vakio m62:ssa männän pää tulee lohkon tasopinnasta ylös?
Projektimoottorissani on kolhu juuri siellä missä ei missään tapauksessa saisi olla, eli kyseessä non vanos m62 ja 2. ja 3. Pytyn välisessä kannaksessa lohkon tasopinnassa aika paha kolhu, joka on noin 0.5 mm syvä.
Kysymys kuuluukin voiko tuosta ottaa pois 0.5mm ilman että tulee muita ongelmia? Kansiksi on tulossa m60 kannet.
Paljonko vakio m62:ssa männän pää tulee lohkon tasopinnasta ylös?
Ehdotuksia? Ideoita?
Paljealue on vakiona luokkaa 0,8mm. 0,3mm saa kompensoitua vakiota paksummalla kansipahvilla jota bmw tarjoaa tällaisiin tilanteisiin, loppu on pois paljealueesta. Tolla koneella en kyllä uskaltais ajaa 0,5mm paljealueella. Vaihtoehdoksi jää koneistaa männistä hivenen pois tai teettää/ostaa aftermarket kansipahvi joka on 0,5mm vakiota paksumpi.
Paljealue on vakiona luokkaa 0,8mm. 0,3mm saa kompensoitua vakiota paksummalla kansipahvilla jota bmw tarjoaa tällaisiin tilanteisiin, loppu on pois paljealueesta. Tolla koneella en kyllä uskaltais ajaa 0,5mm paljealueella. Vaihtoehdoksi jää koneistaa männistä hivenen pois tai teettää/ostaa aftermarket kansipahvi joka on 0,5mm vakiota paksumpi.
Kiitos tästä tiedosta, huomenna koneistaja katsoo mitä asialle voi tehdä. Hän katsoo voisiko tuota tigillä ihan hiirenverran täyttää ja sitten oikaista siten, että lastu olisi mahdollisimman pieni. Uudet tiivisteet on jo tilattu joten ei haluttaisi toiseen kertaan niitä ostaa.
Onko normaalia että sylinterin seinämät ovat hieman laikukkaat? kaikissa sylintereissä näyttäisi olevan suurinpiirtein samalla korkeudella muutama hieman erinäköinen läntti. Pinta on ihan saman tuntuinen kuin muuallakin. Naarmuja ei näy missään.
Varmaan pieni vuoto bensalinjassa ja pääsee tyhjentymään ajan kanssa. Esim. bensanpaineensäätimen O-renkaassa pieni jälki, takaiskuventtiilissä tai joku suutin vuotaa.
Pumppu uusittu koko pakettina ääntämisen takia.... ...blablabla...
Tutkiskellaan, .... ..
Tutkittu, akkuhanse perkele kyykkäs
Vanha akku rokkas kesällä hyvin kun käytettiin, uudella akulla kylmästä säilytyksestä ilman roikkia tai muita vippaskonsteja käyntiin kuin palmun alta
"...joku ihme fetissi viiskolmekymppiin..."
'20 G30 530e iPerformance ex:'08 E60 530xdA /// Sport edition // '93 E34 530iA "M60 / Pikkulohko" sekä kaiken maailman kippoja...
Eräs asia on jäänyt vaivaamaan ja haluaisin varmistaa ettei aiheuta ongelmia. Eli toisenpuolen nokkaketju oli löysällä. Uskaltaako koneen käynnistää ja odottaa öljynpaineen nousua, vai toimiiko tuo kiristäjä öljynpaineella?
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus www.mh-motor.fi0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Eräs asia on jäänyt vaivaamaan ja haluaisin varmistaa ettei aiheuta ongelmia. Eli toisenpuolen nokkaketju oli löysällä. Uskaltaako koneen käynnistää ja odottaa öljynpaineen nousua, vai toimiiko tuo kiristäjä öljynpaineella?
Oli löysällä? vaihdoit siis kiristimen?
Taitaa olla jousikiristenen ja öljyvaimenteinen murikka.
En vaihtanut kiristäjää. Koko kone ei ole minulla käynytkään. Huom nokkaketjun laahaimen kiristäjä.
nokat voi ajatuksen verran pyörähtää vasten jolloi on löysällä kettinki koska öljy on hävinnyyt siitä kiristimeltä... kiristyy kun tulee öljynpaine ( oletan ettei nokan pulteja ole käytetty auki.)
Comment