Osaisikokohan tässä ketjussa joku auttaa?
Moottori M54B22 ja automaatti. "Ongelmana" on liikkeelle lähdettäessä ja ajaessa kaasua lisätessä (vähänkin enemmän vedätettäessa) erikoinen jotenkin orastavasti peltisen/resonoivan/kurnuttavan tuntuinen ääni konehuoneesta. Ääni ei ole kovinkaan kova mutta selvästi havaittavissa (emäntä ei kuule mitään erikoista ), eikä sitä ilmene tasakaasulla ajettaessa.
Korjaamolla tulivat aluksi siihen tulokseen, että olisi nokkaketjun kiristin vaihdon tarpeessa. Noh, tuon vaihto ei asiaan auttanut. Nyt tilasivat sitten näitä vanoksen tiivisteitä.
Liittyvätkö nuo tiivisteet kuinka tuohon nokkaketjun kiristimeen vai ovatko erillinen asia? onko muilla kokemuksia tähän, että voisivatko nuo tiivisteet auttaa? Tätä viestiketjua luettuani tuntuu että vanos jutut liittyy enempi tehottomuuteen tms kulkuun kuin niinkään tällaiseen outoihin ylimääräisiin ääniin?
Huono ja ympäripyöreä kuvaus, mutta tulisiko kenelläkään mitään tähän liittyen mieleen?
Moottori M54B22 ja automaatti. "Ongelmana" on liikkeelle lähdettäessä ja ajaessa kaasua lisätessä (vähänkin enemmän vedätettäessa) erikoinen jotenkin orastavasti peltisen/resonoivan/kurnuttavan tuntuinen ääni konehuoneesta. Ääni ei ole kovinkaan kova mutta selvästi havaittavissa (emäntä ei kuule mitään erikoista ), eikä sitä ilmene tasakaasulla ajettaessa.
Korjaamolla tulivat aluksi siihen tulokseen, että olisi nokkaketjun kiristin vaihdon tarpeessa. Noh, tuon vaihto ei asiaan auttanut. Nyt tilasivat sitten näitä vanoksen tiivisteitä.
Liittyvätkö nuo tiivisteet kuinka tuohon nokkaketjun kiristimeen vai ovatko erillinen asia? onko muilla kokemuksia tähän, että voisivatko nuo tiivisteet auttaa? Tätä viestiketjua luettuani tuntuu että vanos jutut liittyy enempi tehottomuuteen tms kulkuun kuin niinkään tällaiseen outoihin ylimääräisiin ääniin?
Huono ja ympäripyöreä kuvaus, mutta tulisiko kenelläkään mitään tähän liittyen mieleen?
Comment