Originally posted by Throttle
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kysymys kuuluu että tarviiko athenan liekkirengas kannen tiiviste uraa itse renkaalle. Rengas on yhtä paksu kuin tiiviste ja rengaissa on toisella puolella kaksi uraa. mietiskelin itse että jos työstää uran lohkoon niin silloihan rengas jaa tiiviste pinnan alle jolloin ei ole ns. täydessä puristuksessa.
Jos renkaissa on urat niin eikös ne näin ollen puristu lohkoon. Ymmärtääkseni ne ovat tällöin kertakäyttö renkaat.
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostKysymys kuuluu että tarviiko athenan liekkirengas kannen tiiviste uraa itse renkaalle. Rengas on yhtä paksu kuin tiiviste ja rengaissa on toisella puolella kaksi uraa. mietiskelin itse että jos työstää uran lohkoon niin silloihan rengas jaa tiiviste pinnan alle jolloin ei ole ns. täydessä puristuksessa.
Jos renkaissa on urat niin eikös ne näin ollen puristu lohkoon. Ymmärtääkseni ne ovat tällöin kertakäyttö renkaat.
Kynnet kanteen päin.
Renkaat voi käyttää uudelleen.
Comment
-
-
Hei! Olen laiska enkä jaksa lukea koko topiccia. Tulee mun korviin välillä sellasta siirappia että saan aivokasvaimen, eli kertokaas joku nyt tyhmälle:
Miten saan helpoiten selville onko mun kolmenelkun m20 2.5 vai 2.7?
Kyseisen moottorin sisuskalusto ylipäätänsä on senverran vierasta tavaraa ettei meikäläinen niistä selkoa ottais vaikka purkaisin atomeiksi, kun ei ole edes varmasti vakio b25:sta vertailukohteeksi saatavilla. Eikä myöskään innostus riitä käyttöauton moottorin purkamiseen pelkän tiedon saamiseksi, joten oliskohan tämän selvittämiseen jotain helpompaa keinoa? :think
kiitos ja anteeksiE30 -90 M20 Turbo
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Dille_ View PostHei! Olen laiska enkä jaksa lukea koko topiccia. Tulee mun korviin välillä sellasta siirappia että saan aivokasvaimen, eli kertokaas joku nyt tyhmälle:
Miten saan helpoiten selville onko mun kolmenelkun m20 2.5 vai 2.7?
Kyseisen moottorin sisuskalusto ylipäätänsä on senverran vierasta tavaraa ettei meikäläinen niistä selkoa ottais vaikka purkaisin atomeiksi, kun ei ole edes varmasti vakio b25:sta vertailukohteeksi saatavilla. Eikä myöskään innostus riitä käyttöauton moottorin purkamiseen pelkän tiedon saamiseksi, joten oliskohan tämän selvittämiseen jotain helpompaa keinoa? :think
kiitos ja anteeksi
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiE View PostRiittää, tai ainakin riitti aikoinaan itselläni .
Itselläni oli pakkauusi motronic m20b20 mittari ja e34 535i:ssä kulunut mittari, vaihdoin siihen kuluneeseen isoon mittariin tuon m20 koneisen piirilevyn ja sain oikein hyvin toimivan mittarin.
Jotenkin vistolta tuntui palastella useamman satasen hintaista uutta morkulaa ja toivoa että se toimisi risteytettynä toiseen, mutta onneksi palkitsi.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Dille_ View PostJa etsin kampurasta tekstiä? numeroita? mittoja x?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEi tarvitse uraa.
Kynnet kanteen päin.
Renkaat voi käyttää uudelleen.
Noh selvispähän toi uudelleen käytettävyyskin
Tack tack!
Edit. Olikos kellään tietoa noista PPF:n kankien mukana tulleiden ARP 2000 pulttien kiristys momenteista? Paketissa ei ollut asennus ohjetta, käväsin arp:in sivuilla mutta kun tyrkyttää kokoajan, että syötä tuotenumero.
Kanteen tulevien pulttien mukana tuli ohje kyllä.Last edited by Ezpej; 08-11-2012, 20:37.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMiten kannattaa tehdä? Autossa l-jet b20 kone, tarkoitus joskus istuttaa stroukattu moottori, ollut kiinni autossa missä Motronic.
Heitänkö l-jetillä vesilintua vai pärjääkö silläkin?
Antureita ym jäänee yli?
Comment
-
Comment