Originally posted by Dille_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Jakopielessä?
Nokalta lovi voiteluputken keskellä ja hihnapyörän lovi tapin kohdalla mutta laatikon tirkistys reijjästä ei näy lovea(eikä näy muitakaan merkkejä vaikka pyöritelty) ja kun lovi näkyy niin ei ole hihnapyörän lovi tapin kohdalla. Onko tyhmä nyt tajunnu jotain väärin vai miten tästä lähtä nyt eteneenja oireena että ampuu kaasariin käynnistäessä.
Last edited by säämi; 23-08-2017, 14:41.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOikein. Onko tehty jotakin remonttia vai halpa nettiautolöytö kun jakoa tarkastellaan ?Ja vikana on että ei lähe käyntiin ja paukuttaa kaasariin. Eli pitäiskö sieltä laatikon reijjästä näkyä merkki kun on jakopään merkit kohillaan?
Last edited by säämi; 23-08-2017, 16:01.
Comment
-
-
Originally posted by säämi View PostOikea löytö kyseessä kaverin kaveriltaJa vikana on että ei lähe käyntiin ja paukuttaa kaasariin. Eli pitäiskö sieltä laatikon reijjästä näkyä merkki kun on jakopään merkit kohillaan?
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKun hihnapyörän ja nokan merkit on kohdallaan, pitäisi myös virranjakajan pyörijän kärjen osoittaa jakajan reunalla olevaa lovea kohti. Ellei, niin jakajan kiinnitystä löysälle ja kääntö jakajan rungosta siihen suuntaan, että pyörijän kärki osoittaa kohti lovea. Sitten jakaja taas tiukalle, kansi paikalleen ja kone tulille.
Comment
-
-
Kestääkö vanhan 84mm porauksella olevan M10-lohkon porata 89mm? Tulossa tehokkaaseen vaparikäyttöön.
Ja minkähän takia kymppiin on saanu 89.06 kokoista ylikoko mäntää? 89mm lohkosta kun ei pysty noin vähän poraamaan ja hoonaamalla ei tule kuulemma hyvä. Mulla on tämmöiset 2002ti männät ja näille viisasta alakertaa koitan keksiä.
Toivottavasti se alakerta ei ole perunakellarin ylähylly.Last edited by turisti; 15-02-2018, 12:02.sigpic
- Vanha Liitto Powered by M10 -
Comment
-
-
Originally posted by aisi316 View PostPelaako m10:ssä 90mm porauksella s14 kannentiiviste ihan jees kun vaan modifioi jakokopan kohdan , hiemanhan siinä reikä on isohko 90 poraukselle mut meinaako mitään?
Comment
-
-
Originally posted by turisti View PostKestääkö vanhan 84mm porauksella olevan M10-lohkon porata 89mm? Tulossa tehokkaaseen vaparikäyttöön.
Ja minkähän takia kymppiin on saanu 89.06 kokoista ylikoko mäntää? 89mm lohkosta kun ei pysty noin vähän poraamaan ja hoonaamalla ei tule kuulemma hyvä. Mulla on tämmöiset 2002ti männät ja näille viisasta alakertaa koitan keksiä.
Toivottavasti se alakerta ei ole perunakellarin ylähylly.
Tuo mäntäkoko on kyllä mysteeri mullekin.
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostSaattaa kestääkin mutta osaako kukaan sanoa varmasti. Mulla on fiilis että niitä olisi porattu 90:ksi. Ehkä ei auta kun porata ja kokeilla. Ultraäänimittaus?
Tuo mäntäkoko on kyllä mysteeri mullekin.sigpic
- Vanha Liitto Powered by M10 -
Comment
-
-
Purettujen lohkojen seinämävahvuuksia pystyy karkeesti (riittävän tarkasti) mittaamaan jos vähän aikaa askartelee. Tai siis ainakin sylinteriseinämän paksuutta.
Mikä siinä muuten on että porukka kiertää kuin ruttoa sopivien uusien mukien hankintaa? Ne nyt ei niiin kalliita ole kuitenkaan remontoidun moottorin kokonaishinnassa.Last edited by petrolhead; 19-02-2018, 22:57.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostPurettujen lohkojen seinämävahvuuksia pystyy karkeesti (riittävän tarkasti) mittaamaan jos vähän aikaa askartelee. Tai siis ainakin sylinteriseinämän paksuutta.
Mikä siinä muuten on että porukka kiertää kuin ruttoa sopivien uusien mukien hankintaa? Ne nyt ei niiin kalliita ole kuitenkaan remontoidun moottorin kokonaishinnassa.Kaikki on suhteellista.
sigpic
- Vanha Liitto Powered by M10 -
Comment
-
Comment