Pakkasen aiheuttamia oireita? :think Sigun m52b28 @ 398tkm
Joutuu sahaamaan käyntiin ja käy hetken vajailla.
Muuten toimii suht normaalisti paitsi että rötää/meinaa tukehtua kun antaa kierroksia paikallaan.
Joo pitää kattoo vikakoodit jossain, kun ei oo itsellä inpa kaapelia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Pistät viinaa tankkiin, m50nv koneen veivit ja athenan pahvi, niin se kestää sen 500 hyvin. Alulohko on ometettavasti heikompi kuin rauta, mut eipä tuota oo vielä löytyny semmosta konetta, joka ois sen vuoksi hajonnu.
Ja vaikka m50 moottoreita ei irtona ole tarjolla, niin nettiautossa näyttää olevan 525 e34sia ja 325 e36 tarjolla mistä semmosen äkkiä tempasee ja myy loppu auton osina.Last edited by Pazi88; 06-01-2019, 22:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post1. 400 tienoilla alkaa vakio veivit antamaan periksi. Männät hajoaa helposti nakutuksesta, mutta viinalla kesto on jotain 600hp yläpuolella
2. Toinen heikko kohta on vakio pahvi. Mut sekin antaa myöhemmin periksi mitä veivit. Kierteet ei kovin helposti anna perksi kun käyttää vakio pultteja ja ei keitä sitä konetta.
3. Aika hyvin kannet menee ristiin tietyin rajoituksin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bomble View PostIltaa, nytkyn tollasta m50 konetta ei ole tullut sopivasti tyrkylle niin mites tuollainen m52b28 sinkkuvanos kone?
Kysymykset siis kuuluukin:
1. Kuinka paljon vakio männät/veivit kestävät ahdettuna?
2. Mitäs heikkoja kohtia näissä on muutakun lohkon kierteet?
3. Onko m50b25 lähellekkään sama moottori, käykö kannet ristiin yms?
Ja olen lukenut ja luen vieläkin näitä topikkeja läpi, missään ei vaan varsinaisesti suoria vastauksia ole:think
2. Toinen heikko kohta on vakio pahvi. Mut sekin antaa myöhemmin periksi mitä veivit. Kierteet ei kovin helposti anna perksi kun käyttää vakio pultteja ja ei keitä sitä konetta.
3. Aika hyvin kannet menee ristiin tietyin rajoituksin.Last edited by Pazi88; 06-01-2019, 19:32.
Leave a comment:
-
-
M52 turbo
Iltaa, nytkyn tollasta m50 konetta ei ole tullut sopivasti tyrkylle niin mites tuollainen m52b28 sinkkuvanos kone?
Kysymykset siis kuuluukin:
1. Kuinka paljon vakio männät/veivit kestävät ahdettuna?
2. Mitäs heikkoja kohtia näissä on muutakun lohkon kierteet?
3. Onko m50b25 lähellekkään sama moottori, käykö kannet ristiin yms?
Ja olen lukenut ja luen vieläkin näitä topikkeja läpi, missään ei vaan varsinaisesti suoria vastauksia ole:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostPitääkö männänrenkaiden liikkua urassa ihan vapaasti? Haittaako, jos tuntuu pientä hankausta, vaikka rengas liikkuukin helposti käsin ilman erityistä voimaa.
1st groove
End clearance mm 0.10 ... 0.30
Axial play mm 0.020 ... 0.060
2nd groove
End clearance mm 0.20 ... 0.40
3rd groove
End clearance mm 0.25 ... 0.50
Leave a comment:
-
-
Pitääkö männänrenkaiden liikkua urassa ihan vapaasti? Haittaako, jos tuntuu pientä hankausta, vaikka rengas liikkuukin helposti käsin ilman erityistä voimaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roisto View PostItse kysymykseen ei mulla oo vastausta mutta oletko sittenkään selvinpäinElä vedä herneitä, oli vaan sen verran hassu että piti mainita
Tarinalle tuli onnellinen loppu ja molemmat pakosarjat on nyt ostettu! Kiitoksia henkilölle, joka otti salamana yhteyttä yksityisviestillä (axum) ja Vibexille. Ihan tässä liikuttuu, kun näin huolehditaan ja nopeasti nähdään vaivaa! Täältähän sitä pitää aina apua kysellä ensimmäisenä -"veljiltä".... niinkuin tämä kukka rintataskussa kekkuloiva kaheli, Tami sanoisi.
Hyvät joulut!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by L7R View PostKäykö M54 pakosarja-katit M52tuu'hun?
Searchi ei sanonut sitten mitään. Kerrassan mykkä.
Lisäänpä vielä vielä, että pitäisi saada moiset löydettyä ja asennetetuttua (vaikein sana jonka olen selvinpäin kirjoittanut) ennen joulua. Katsastus meni jo. Ovat harvinaisempempia kuin norppa Näsijärvessä Voi tulla jännä reissu lähteä jouluna reissuun ja katsoa kuinka monta sataa kilometriä pääsee. Ja kuinka pitkään pystyy jatkamaan kilvettömällä autolla matkaa. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by L7R View PostKäykö M54 pakosarja-katit M52tuu'hun?
Lisäänpä vielä vielä, että pitäisi saada moiset löydettyä ja asennetetuttua (vaikein sana jonka olen selvinpäin kirjoittanut) ennen joulua. Katsastus meni jo. Ovat harvinaisempempia kuin norppa Näsijärvessä Voi tulla jännä reissu lähteä jouluna reissuun ja katsoa kuinka monta sataa kilometriä pääsee. Ja kuinka pitkään pystyy jatkamaan kilvettömällä autolla matkaa. :thinkElä vedä herneitä, oli vaan sen verran hassu että piti mainita
Leave a comment:
-
-
Käykö M54 pakosarja-katit M52tuu'hun?
Lisäänpä vielä vielä, että pitäisi saada moiset löydettyä ja asennetetuttua (vaikein sana jonka olen selvinpäin kirjoittanut) ennen joulua. Katsastus meni jo. Ovat harvinaisempempia kuin norppa Näsijärvessä Voi tulla jännä reissu lähteä jouluna reissuun ja katsoa kuinka monta sataa kilometriä pääsee. Ja kuinka pitkään pystyy jatkamaan kilvettömällä autolla matkaa. :thinkLast edited by L7R; 18-12-2018, 21:33.
Leave a comment:
-
-
Siellä männässä ei ole mitään pitämässä sitä männänrengasta paikallaan, joten ne kyllä pääsee vapaasti siellä liikkumaan miten itse haluavat. Toisin kuin joissain 2-tahti koneissa esim. missä voi olla aika katastrofaalinen vaikutus jos männänrenkaan katkos pääsee pyörähtämään pako/imuaukon kohdalle:
Jos öljyrengas on moniosainen, niin siinä näiden osasten asettelulla on merkitystä, koska jos kaikkien katkos on samassa kohtaa, niin siinä voi käydä vähän köpelösti ja sen öljyrengas paketin rakenne hajota. Mutta näistä on kyllä ollu männänrengas pakettien kohdalla ohjeet miten laittaa.
Leave a comment:
-
-
Itse siinä käsityksessä, että tuo pyöriminen koskisi vain nikasil lohkoja.
Leave a comment:
-
-
Mä oon joskus kuullu että jossain koneessa ne laitetaan tiettyihin suuntiin mutta en muista kyllä yhtään että mihin.
Sitä en tiedä määritteleekö bmw ne tiettyyn suuntaan m50 koneessa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: