Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Halvat tarvikkeet ei tahdo kestää. Lisäksi jos termarikoppa/vesipumppu puottaa kuumalla koneella jäähdytinnestettä anturin päälle, niin sekin niitä hajottaa aika tiheään.
-
-
Tyhmänä uus bemaristina, en ymmärrä miksi M52 syö noita kampuran antureita?
Onko M52tu anturimodaus (sillä adapteri sarjalla ja spacereilla) jo kohta välttämättömyys?
Leave a comment:
-
-
Tuli swapattyä vanhan patalaiskan m43sen tilalle m52b28.
Mitäs raati mieltä? Immi taitaa olla vainaa kun ei imuvuotoja löytynyt eikä putsaus auttanut?
Jopa vikakoodiakin herjaa.
Löytyiskös keltään satakunnan alueelta hyväkuntosta immiä?
Leave a comment:
-
-
Joo tulin siihen tulokseen että laitan uuden mekaanisen tilalle, esim. autodocilla INA merkkinen 32e. Rulliakaan kun ei ole tarve uusia nyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostM52B28TU mekaaninen hihnankiristin rapisee tyhjäkäynnillä. Meneekös tuohon hydraulinen malli suoraan tilalle kun oem osanumero näyttää tarjoavan kumpaakin mallia?
Last edited by Skarpa; 14-03-2019, 19:14.
Leave a comment:
-
-
M52B28TU mekaaninen hihnankiristin rapisee tyhjäkäynnillä. Meneekös tuohon hydraulinen malli suoraan tilalle kun oem osanumero näyttää tarjoavan kumpaakin mallia?
edit: tarvitsee ainakin pultteja ilmeisesti uusia ym. ja erilainen hihnapyörä tuohon hydrauliseen versioon?Last edited by Tomba87; 14-03-2019, 18:27.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEi mitään. Nostopiste.
OK hyvä tietää. Meinaa olla vähän ahdasta tuolla imusarjan alla, tai siis plenumin ja lohkon välissä. Tarvii aika huolella miettiä paikat tyhjäkäyntimoottorille ja öljyn erottimelle ja vesiputkea joutuu muokkaamaan niinkuin näkyykin.
Leave a comment:
-
-
M52 single vanos: Mitä ympyröidyssä kiinnikkeessä on vakiona kiinni?
Leave a comment:
-
-
Liittyy nyt löyhästi myös m52(tu) koneisiin,mut siis työnalla m54b30,ja tarkotus istuttaa e46 m54b25 tilalle. Tarkotus ei ollu alkaa enempiä laittamaan ;normihuollot eli stefat,tiivisteet,kytkintä yms tarpeellista.
Kysymys kuuluu et onko näissä koneissa ollu sylinteriputkissa miten kulumaa 200-300tkm ajettuina? Tuossa koneessa löyty parissa pytyssä pystynaarmuja mitkä ei oo syviä,mut hoonaukset aavistuksen kuluneet niissä sylintereissä. Öpumpun imusihdistä löyty tiivistelisilikoni jäämiä nii tuumailin oisko öljynkierto joskus kärsiny:think
Leave a comment:
-
-
Onkohan kuinka paljon eroa e38:n m52tu moottorin öljypohjassa kun e34 m50 moottorin öljypohjassa. Kun tarjolla olisi tälläinen e38:sta peräisin oleva öljypohja jossa pahka on myös moottorin etupuolella niinkuin e34 m50 moottorissakin. Pohja siis tulossa e28 koriseen ja m52 moottoriin :think
Leave a comment:
-
-
Sattuuko kukaan tietämään, mikä on venttiilien kulma M52:ssa? (ja M50:ssä)
Oma mittailu sanoisi, että imuvena 20 astetta ja pakovena 18 astetta pystysuorasta, mutta mittausvälineissä on ehkä vähän toivomisen varaa.
EDIT: Ja mihinkö sitä tarvitaan? No tähän tietty:
EDIT2: Netistä parista paikasta tulee vastaan arvot imuvena 20,25 astetta ja pakovena 19,25 astetta.Last edited by Skarpa; 13-02-2019, 11:26.
Leave a comment:
-
-
Aiemmin aina painottanut dieselissä kampurat, en tiedä enkä sano mitään laitteiden tarkkuudesta mutta mitä lensun kanssa taannoin puhuin, hän oli sitä mieltä että ei saa yhtä tarkkaa tulosta kun siihen täysin tarkoitetulla koneella. Dieselissä kun samalla koneella painotetaan muunmuassa isot vr:n kardaanit yms.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tuukkaw View PostTammerdieselissä onnistuu kampuran ja vauhtipyörän tasapainotus.
Asikaspalvelu aina aivan hirveää ollu jo vuosia.
Leave a comment:
-
Leave a comment: