Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Joo kyllä niiden jokaisen osan pitäs olla yksinään tasapainossa tehtaan jäljiltä. Ja sen b30 kampuran värinä ei oo niistä tasapainotuksista kiinni. Parhaiten sen värinän pitää kurissa, kun ei kierrätä 7k asti tai yli.
-
-
Originally posted by Suh0 View PostKäytä nyt ihmeessä se kampipaketti tasapainotettavana, jos siihen tulee pyöriviä massoja mitkä ei ole lähtöisin samasta koneesta kun kampi/saman painoisia mitä alunperin.
Ei olisi mitään paikkaa suositella Tampereen nurkilta? Google löysi Tammer-dieselin.
Leave a comment:
-
-
Käytä nyt ihmeessä se kampipaketti tasapainotettavana, jos siihen tulee pyöriviä massoja mitkä ei ole lähtöisin samasta koneesta kun kampi/saman painoisia mitä alunperin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostValeolta saa myös kaksoismassan mitoilla ja painolla tehtyä kovaa vauhtista, jos sellainen vaihtoehto kiinnostaa. Paketti sisältää asetelman ja jousitetun kytkinlevyn ja halvimmillaan löytyy edukkaasti. 10-booriselle kytkimelle mulla ei ole heti heittää numeroa. 22-booriselle numero on 835101.
Ehkä mä vaan tilaan sen LUK dmf rep setin. Jossain 500€ nurkissa tais pyöriä Ebayssa.
Tästäkin valinnasta saa ongelman näemmä tehtyä.
Leave a comment:
-
-
Valeolta saa myös kaksoismassan mitoilla ja painolla tehtyä kovaa vauhtista, jos sellainen vaihtoehto kiinnostaa. Paketti sisältää asetelman ja jousitetun kytkinlevyn ja halvimmillaan löytyy edukkaasti. 10-booriselle kytkimelle mulla ei ole heti heittää numeroa. 22-booriselle numero on 835101.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVakio 328 kaksoismassa ja kytkin näyttäs pitävän reilu 600Nm, niinntuskin sinne muuta tarvii pistää, jos ei keveempää halua. Toki kovalla vauhtiksella on kivempi lähtä liikkeelle mitä kaksoismassalla.
Super dampperi on kaupassa eikä toisessa päässä mun kampuraa.
Leave a comment:
-
-
Vakio 328 kaksoismassa ja kytkin näyttäs pitävän reilu 600Nm, niinntuskin sinne muuta tarvii pistää, jos ei keveempää halua. Toki kovalla vauhtiksella on kivempi lähtä liikkeelle mitä kaksoismassalla.
Leave a comment:
-
-
Mitäs vauhtipyörää ja kytkintä suositeltais? M52B30 ja perässä 328/M3 5-vaihteinen ZF.
Arastelen kevyttä vauhtipyörää pitkäiskuisen kampuran takia. Tästä syystä varmaankin uusi kaksoismassa tarvis hankkia, mutta 328i vai 3.0 M3 peräisin oleva? Mikäs kytkin siihen perään?
Ebay auki ja LUK dmf repair kit sofort kaufenilla? M3 vai 328i sopiva?
Jotain muuta? Ei haittais, jos olis edullinenKuitenkin tarvis kestää toisinaan vähän kiusaamista, mutta kevyiden vauhtiksien tuomia rallatuksia ei haluisi kuunnella neljän ruuhkassa Hämeenpuistossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Electroid View PostVastataan itsellle... kampuran anturia herjas ja laitoin uuden orginaalin TAAS tilaten. Täytyy etsiä kuiteista kauanko tuo edellinen kesti.
Leave a comment:
-
-
Paitsi jos autossa on ilmastointi, niin se ei toimi ilman ecun softausta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Soininen View PostTekniikan vaihto hommia ja pitäisi saada tietää käykö e36:sta peräisin oleva m52b28 ecu, e39 johtosarjaan ja toimiiko siinä :think
Niin ja e39:n johtosarja on peräisin m52 moottorista.
Leave a comment:
-
-
Tekniikan vaihto hommia ja pitäisi saada tietää käykö e36:sta peräisin oleva m52b28 ecu, e39 johtosarjaan ja toimiiko siinä :think
Niin ja e39:n johtosarja on peräisin m52 moottorista.
Leave a comment:
-
-
Vastataan itsellle... kampuran anturia herjas ja laitoin uuden orginaalin TAAS tilaten. Täytyy etsiä kuiteista kauanko tuo edellinen kesti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: