Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
340tkm mittarissa, koneelle joutu jo sen verran tekemään että venttiilivarrenkumit uusia. Vanhat oli ihan väljät ja muoviset.
-
-
Originally posted by Jka View PostMielenkiinnosta pitää kysyä paljonko porukka on ajanut näillä koneilla. Omalla nyt 460tkm ja ei oo itse koneelle tehty mitään muuta kun öljyjä vaihdellut.
Leave a comment:
-
-
Mielenkiinnosta pitää kysyä paljonko porukka on ajanut näillä koneilla. Omalla nyt 460tkm ja ei oo itse koneelle tehty mitään muuta kun öljyjä vaihdellut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Djantikka View Post. Näyttää muuten olleen orkkis koko vanhemmassa M52B25 koneessa 228 ja uuemmassa tuo 240 mikä on taas ollu m52b28 persiissä alunalkaen :think mikähän juju tässä... :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEi taida olla orggis vautis sitten jos on kova, kun m52:een perässä on aina kaksoismassa tehtaan jäljiltä. No joka tapauksessa toimii se b28 koneen perässäkin. Eihän se yhtä hyvin pidä mitä 240mm kytkin, mutta ei tunnu olevan ongelma kunhan kytkinpaketti ei oo jo elämänsä ehtoo puolella.Mutta joo, kuten sanottu, niin paketti on uusi paketissa niin tokkopa tulee sen kanssa ongelmia... Näyttää muuten olleen orkkis koko vanhemmassa M52B25 koneessa 228 ja uuemmassa tuo 240 mikä on taas ollu m52b28 persiissä alunalkaen :think mikähän juju tässä... :think
Leave a comment:
-
-
Ei taida olla orggis vautis sitten jos on kova, kun m52:een perässä on aina kaksoismassa tehtaan jäljiltä. No joka tapauksessa toimii se b28 koneen perässäkin. Eihän se yhtä hyvin pidä mitä 240mm kytkin, mutta ei tunnu olevan ongelma kunhan kytkinpaketti ei oo jo elämänsä ehtoo puolella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMeinaatko m50 koneen kovaa vauhtista? Sun pitää vaihtaa sen vauhtiksen oma kytkinpaketti, pultit ja kytkinhaarukka kans. Sitten passaa. Ja se on 12mm pienemmällä levyllä. Ei 2mm. Mut pitää kyllä tarpeeksi b28:ssakin.Ja joo löytyy uus kytkinpaketti ja muut kilkkeet tohon, sillä meinasinkin vaihdella ton vauhtiksen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Djantikka View PostPikanen kysymys, mulla on M52B28 kaksoismassa pyörällä, voinko heittää sinne tuon vanhemmasta mallista kiinteän vauhtipyörän? Se on 2mm pienempi eli toki kytkin on siinä eri, mutta muuten käykö paikalleen ja toimiiko?
Leave a comment:
-
-
M52 Vauhtipyörä
Pikanen kysymys, mulla on M52B28 kaksoismassa pyörällä, voinko heittää sinne tuon vanhemmasta mallista kiinteän vauhtipyörän? Se on 12m pienempi eli toki kytkin on siinä eri, mutta muuten käykö paikalleen ja toimiiko?Last edited by Djantikka; 25-09-2018, 11:35.
Leave a comment:
-
-
Tu tiivisteissä on pari pultin reikää vähemmän ja lämpösuoja integroituna kattien vuoksi.
Leave a comment:
-
-
Mikä ero b28 ja b28tu pakosarjan tiivisteillä? tulossa siis b28 pakosarjat b28tu koneeseen.
Kukaan korvannut huohotusjärjestelmää öljyn keräys säiliöllä?, noissa ei taida olla muuta huomioon otettavaa kuin letkujen halkaisija ettei ala ahdistamaan.
Leave a comment:
-
-
Koitetaas jos täältä sattuis saamaan jotain apua. Eli koneremontin jälkeen tekee sellaista lämpimällä koneella että kierrokset notkahtelee ja sammuu :think Imusarjassa suhisee ja joku pihisee kun sammuu mutta vaikea paikallistaa mistä tulee.. kaikki katottu läpi silmämääräisesti ja näyttäis olevan ok. Brake cleanerillä koitettu myös että kaikki liitokset pitäis olla tiiviitä ja letkut ehjiä. Ja siis kylmällä koneella käy nätisti.
Leave a comment:
-
-
GS6-37BZ tai GS6-37DZ -laatikon sovitus M5X-koneen perään. Kirjoittelin ylös, mitä itse asiasta tiedän:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Axum View PostMuistaakseni oli joskus juttua mutta mikä oli ratkaisuna käynnistyksessä tapahtuvaan "ryntäytykseen"?
Leave a comment:
-
-
Muistaakseni oli joskus juttua mutta mikä oli ratkaisuna käynnistyksessä tapahtuvaan "ryntäytykseen"?
Leave a comment:
-
Leave a comment: