Originally posted by jhelen
View Post
Diesel bemarit palaa?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostEli jos joku antaa rajat mihin moottorin pitää mennä, ja jos moottorivalmistaja ei osaa rakentaa konetta, niin rajojen antajien pitäis korvata se ettei valmistaja vaan osaa?Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostNoh 2 litraisissa ongelmaa, mutta ei mun E61 3 litraisessa.
Päästörajat on eri luokkaa, mutta kuitenkin. Ei se ihan 1:1 mene moottorin koon ja ongelmien suhteen. Eikä taida 550Dssäkään olla ongelmaa?
Jännä juttu tässä munkin autossa, 2014 m50d f15, kampanja oli auki vielä n.1vk sitten, mutta ei enää. Selityksenä oli, että kaikkiin avattu aktio, ja sitten vasta lopulta arvottu mikä siihen kuuluu ja mikä eisigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostMiksi rajoja pitää asettaa? Me kuollaan kaikki muutenkin.
En ole itsekään ituhippeyden kannalla, mutta ei nyt sentään ihan kaikkipaskaksvaan -meiningilläkään tähän maailmaan voi suhtautua.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostJännä juttu tässä munkin autossa, 2014 m50d f15, kampanja oli auki vielä n.1vk sitten, mutta ei enää. Selityksenä oli, että kaikkiin avattu aktio, ja sitten vasta lopulta arvottu mikä siihen kuuluu ja mikä eiIB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostJos haluaisi vähän ilkeästi spekuloida, niin saattahan imagosyistä olla suotuisampaa ilmoittaa että palovaaralliset mallit valmistusajankohtineen ovat vain kapea siivu, kuin myöntää rehellisesti että itse asiassa täytyykin joka ikinen korealaisosalla varustettu käyttää tarkastettavana. Voihan sitä aktiota myöhemmin kohun laimennettua laajentaa enemmänkin.
On varmaan ihan selvää, että miljoonia uusia EGR-härpäkkeitä ei materialisoidu merkkihuoltojen hyllyille käden käänteessä vaan osien valmistus ja varsinkin tarkastustyön suorittaminen ottaa aikansa.Ajossa: F10 520d SE (2012)
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostEli jos joku antaa rajat mihin moottorin pitää mennä, ja jos moottorivalmistaja ei osaa rakentaa konetta, niin rajojen antajien pitäis korvata se ettei valmistaja vaan osaa?
Autoteollisuudessakin on intressejä moneen suuntaan: tiukemmat rajat kun usein merkitsevät komponettivalmistajille tilaisuutta myydä uusia mötiköitä autonvalmistajille - ja myöhemmin kovemmalla hinnalla jälkimarkkinoille.
Jos kiinnostusta riittää, niin käykääpä vähän tonkimassa, millaista tieteellistä faktaa löytyy NOx-rajoitusten tueksi. Vakuuttaako?Ajossa: F10 520d SE (2012)
Comment
-
-
Originally posted by radiaani View PostOn kaikin puolin järkevää puuttua nopeasti versioihin, joissa riski on suurin ja jättää vähäisemmät riskit myöhemmäksi.
On varmaan ihan selvää, että miljoonia uusia EGR-härpäkkeitä ei materialisoidu merkkihuoltojen hyllyille käden käänteessä vaan osien valmistus ja varsinkin tarkastustyön suorittaminen ottaa aikansa.
On kuitenkin toinen tarina, kuinka tämä on saatu konkretisoitua kuluttajille suunnattuun (autonsa syttymistä parhaillaan odottavien) viestintään tavalla, joka herättää enemmän luottamusta kuin epäilyksiä, ja kannustaa odottamaan rauhallisesti tilanteen kehittymistä. Varmasti myös siitä syystä, että samalla moni asiaa itsekseen pohtiva lukee lehdistä uutisia myös ensivaiheen kampanjan ulkopuolelle rajattujen autojen paloilmoituksista.
No rapatessa roiskuu, se on varmasti kaikkien leikkiin ryhtyneiden vain hyväksyttävä tässä vaiheessa.
Originally posted by radiaani View PostJos kiinnostusta riittää, niin käykääpä vähän tonkimassa, millaista tieteellistä faktaa löytyy NOx-rajoitusten tueksi. Vakuuttaako?Last edited by JaniLap; 21-09-2018, 07:58.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by radiaani View PostLähtökohdan kuitenkin pitäisi olla se, että rajoja ei annettaisi mielivaltaisesti vaan niille olisi kunnolliset faktaperusteetkin olemassa.
Autoteollisuudessakin on intressejä moneen suuntaan: tiukemmat rajat kun usein merkitsevät komponettivalmistajille tilaisuutta myydä uusia mötiköitä autonvalmistajille - ja myöhemmin kovemmalla hinnalla jälkimarkkinoille.
Jos kiinnostusta riittää, niin käykääpä vähän tonkimassa, millaista tieteellistä faktaa löytyy NOx-rajoitusten tueksi. Vakuuttaako?Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
Comment