Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by teropa View Post
    E39:n jälkeen tulee E39 .

Olen ollut super-tyytyväinen, että palasin takas E39:iin. Auto kyllä vaatii tarpeeksi tehokkaan ja vääntävän moottorin, jotta nautinto olis maksimaalinen. Ei 540:kään mikään taivas ole tehojen puolesta, 100 heppaa ja 200nm lisää niin alkais olla kohallaan. Mutta kokonaisuutena varsin sivistynyt ja jopa tehokaskin paketti.

Minusta M5 simpukan vaihto oli aivan ehdoton modi tuohon. En tiiä, mitä siihen enää keksisi pistää. Mikä korventaa niin on, että ulkoväri pitäs saada aivan erilaiseksi ja sisusta myös. Jos sais ulkovärin tummaksi (joku niistä, mistä olen jo postaillut) ja sisustan Caramelliksi niin alkais olla siinä. Niin ja voishan sitä M5 lookkia vielä hioa vaihtamalla taustapeilin, vaihtais ulkopeilit tummentuviksi ja... .

Tero
    Ongelma on siinä, että sulla on se viimeinen alle 50tkm ajettu

Sisustan verhoilee uusiksi, se ei paljoa maksa.

Leave a comment:

• sirkus
    replied
    Originally posted by teropa View Post

Olen ollut super-tyytyväinen, että palasin takas E39:iin. Auto kyllä vaatii tarpeeksi tehokkaan ja vääntävän moottorin, jotta nautinto olis maksimaalinen. Ei 540:kään mikään taivas ole tehojen puolesta, 100 heppaa ja 200nm lisää niin alkais olla kohallaan. Mutta kokonaisuutena varsin sivistynyt ja jopa tehokaskin paketti.

Minusta M5 simpukan vaihto oli aivan ehdoton modi tuohon. En tiiä, mitä siihen enää keksisi pistää. Mikä korventaa niin on, että ulkoväri pitäs saada aivan erilaiseksi ja sisusta myös. Jos sais ulkovärin tummaksi (joku niistä, mistä olen jo postaillut) ja sisustan Caramelliksi niin alkais olla siinä. Niin ja voishan sitä M5 lookkia vielä hioa vaihtamalla taustapeilin, vaihtais ulkopeilit tummentuviksi ja... .

Tero
    Tosta http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?

Oliko sulla jo M5 ulkopeilit?

Leave a comment:

• jyrbba69
    replied
    Ajoin tossa pitkästi aikaa ihan helvetin tylsää 525d:tä josta puuttui vielä tehotkin, mutta se hiljaisuus ja kyydin tasaisuus sai laittamaan E91 samantien myyntiin

Seuraavaksi mennään "taaksepäin" ja ostetaan bensa E39.

Leave a comment:

• teropa
    replied

Tero

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by Heksula View Post
    Se turvakaukalo vaihe on vaan niin lyhyt aika. En sen takia tuskailis kauheesti. Lopulta huomaat että ne rattaatkin on myyty jo pois..
    No näinpä. Kyllähän se aluksi kauhistuttaa mutta hetken päästä huomaa että niitä rattaita ei edes jaksa raahata mukana jne

Leave a comment:

• Heksula
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kun olin pieni, meillä oli 100A. Nykyään laki (ja järki) vaatii tietynlaiset turvalaitteet lapsille. Ne ei vaan mahdu pikku-autoon. Meillä toinen auto Focus, turvakaukalon telakkaa ei voi käyttää kun ei mahdu. Pelkkä kaukalo takapenkillä, etupenkki on vedettävä ihan eteen ja pystyyn. Siihen ei mahdu enää ketään istumaan. Takakontin täyttää rattaat. Minä sitten istun takapenkillä kauppakassit sylissä
    Se turvakaukalo vaihe on vaan niin lyhyt aika. En sen takia tuskailis kauheesti. Lopulta huomaat että ne rattaatkin on myyty jo pois..

Leave a comment:

• veku
    replied
    Kun olin pieni, meillä oli 100A. Nykyään laki (ja järki) vaatii tietynlaiset turvalaitteet lapsille. Ne ei vaan mahdu pikku-autoon. Meillä toinen auto Focus, turvakaukalon telakkaa ei voi käyttää kun ei mahdu. Pelkkä kaukalo takapenkillä, etupenkki on vedettävä ihan eteen ja pystyyn. Siihen ei mahdu enää ketään istumaan. Takakontin täyttää rattaat. Minä sitten istun takapenkillä kauppakassit sylissä
    Tämä taitaa olla normaali tilanne ihan joka autossa,no kohta saat telakan vaihtaa erilaiseen ja tilanne paranee

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    40v sitten Datsun 100A oli perheautona yleisesti. Nyt ei mahduta enään E39 toukkaan

Leave a comment:

• Terno
    Guest replied
    Originally posted by Antsah View Post
    40v sitten Datsun 100A oli perheautona yleisesti. Nyt ei mahduta enään E39 toukkaan
    Samaa hihitelyt ittekkin.

Kun äiti oli nuori, oli heidän perhelomilla mukana 2 aikuista 3-4 lasta (ikä 3-15v) ja auto on oli ke20 gorilla. Ja hyin matkattiin.

Leave a comment:

• Antsah
    replied

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No ei kai mihinkään normiautoon perheen lisäksi mahdu samalla talvirenkaat ja fillari kyytiin :think
    Eikö tuo ole aika harvinainen tilanne ...minkä takia yllensä renkaita pitää kontissa kuljettaa paitsi jos niitä on menossa vaihtamaan tai myymään :think

Meillä on talvilomalla mukana yleensä 2aikusta +2 lasta+3 koiraa kuljetusboxessa (chihuahua) +4 sukset ja tavaraa viikon lomailuun joten auto on kattoa myöten täynnä ja katolla oleva suksiboxi myös täynnä.

Tämä yhtälö täyttyy max pari kertaa vuodessa,muuten boxia ei tarvita..

Jos on autossa koukku niin peräänhän vois laittaa kuomullisen kärryn johon mahtuu sitten loppu suku +kaverit

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Miksi tyytyä yhteen, piha täyteen vaan pirssejä ja valitsee niistä aina tarpeen mukaan
    Rahamiehet erikseen...

Leave a comment:

• ka00z
    replied
    No ei mahdu ei. Sen takia kirjoitinkin, että vaihtoehto olisi pakettiauto/kuorma-auto.

Pitkä hyttinen F-250 Ford, tilaa 6hengelle ja tavaratilaa yli 2m x ~1,7m. Mahtuu fillarit, renkaat ja klapipuut perheen lisäksi. Hintaakin vain 70% uuden f11 hinnasta.
    Fillari katolle?

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    No ei mahdu ei. Sen takia kirjoitinkin, että vaihtoehto olisi pakettiauto/kuorma-auto.

Pitkä hyttinen F-250 Ford, tilaa 6hengelle ja tavaratilaa yli 2m x ~1,7m. Mahtuu fillarit, renkaat ja klapipuut perheen lisäksi. Hintaakin vain 70% uuden f11 hinnasta.
    Niin no eikös nuo perheautot ole nimensä mukaisesti perheen kuljetukseen.

Romuille sitten kuorma-auto tai paku... Miksi tyytyä yhteen, piha täyteen vaan pirssejä ja valitsee niistä aina tarpeen mukaan

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    No ei kai mihinkään normiautoon perheen lisäksi mahdu samalla talvirenkaat ja fillari kyytiin :think

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎