Oliko noi Jomin säädettävät nyt ihan susipaskoja? Perä miten löysä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostEi tullu mieleen katsoa vanhasta mallia ?F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostTarkoitus olisi asentaa lukuvalollinen taustapeili sigun 320:seen,
mistä olette ryöstäneet virtaa siihen?
Mikä väriset johdot? Mihin kannattaa vetää johdot?
Check panel löytyy.
Ei ole vissiin -85 vielä saanut karttavaloa, mutta tuolta e30_87.pdf ja sivulta 77/173 näet kytkennän, neuvoa osaan vielä sen verran, että virtajohdon pitäisi olla violetti vihreällä raidalla,
ja että sivulta 152/173 näet(S340) mihin tuon johdon pitäisi liittyä mennäkseen oikean sulakkeen taakse.
Näin siis mun tulkinnallaSorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posthttp://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/
Ei ole vissiin -85 vielä saanut karttavaloa, mutta tuolta e30_87.pdf ja sivulta 77/173 näet kytkennän, neuvoa osaan vielä sen verran, että virtajohdon pitäisi olla violetti vihreällä raidalla,
ja että sivulta 152/173 näet(S340) mihin tuon johdon pitäisi liittyä mennäkseen oikean sulakkeen taakse.
Näin siis mun tulkinnallaE30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Miljoonannen kerran: mitkä akut E30 mittaristossa? Eli millä varaosanumerolla tms tiedoilla meen kyselee mittariston akkuja?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostMiljoonannen kerran: mitkä akut E30 mittaristossa? Eli millä varaosanumerolla tms tiedoilla meen kyselee mittariston akkuja?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOliko noi Jomin säädettävät nyt ihan susipaskoja? Perä miten löysä?
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View Post:think Olisiko helpompaa ryöstää sisävalolta virta ja hieman isompaa sulaketta?
Ryöstöviritykset on myöskin täysin perseestä, jokkismiesten juttuja.
Ja miksi kysyä neuvoa jos on jo päättänyt tehdä jokkisvirityksellä? Joku vaivautu sulle linkittämään virtapiirikaavion josta käy ilmi miten se PITÄISI tehdä. Tällä foorumilla menee neuvot niin hukkaan :/
Originally posted by ruupanen View PostMiljoonannen kerran: mitkä akut E30 mittaristossa? Eli millä varaosanumerolla tms tiedoilla meen kyselee mittariston akkuja?Last edited by petrolhead; 21-09-2011, 16:28.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAhaa, luulin että vanha on sipannut.
Sitte ois seuraava onkelma! Pitäs saada päästöt kuriin tai ainankin semmonen lappu mikä kelpais konttorille. Mitähän tekis kun koneena on m20b20 M-sportin rakentamana 2,5l ja joku hiottu kiree neä paikallaa ni HC aika pilvissä! :think Kierroksilla tippuu arvot kyllä ihan hyviksi mutta tyhjäkäynnillä ei näytä hyvältä ja käyntikin on "vähän" epätasaista.
Nooh jos sitä huomenna vaikka tarkistelis venttlien säädöt ja ihmettelis lisää Pitäs vaan nopeeta saada leima paperiin ni pääsis ajelee..
Rättinivelenkin ajattelin huomenna vaihtaa. Olikos se niin että siihen pitäs uuden mutterit ainankin laittaa kun sen vaihtaa?? Vissiin joutuu koko kardaanin tiputtaa pois että saa vaihdettuu?Last edited by ChilileipÄ; 21-09-2011, 20:02.F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by hellion View PostTuohon tulpattuun letkulähtöön A pitäisi tulla venttiilikoneiston huohotinletku, joka sulla näyttää roikkuvan tuolla jossain akun ja koneen välissä tällä hetkellä.
Kuuluuko tuohon venttiilikopan ja letkupaikan välille jotakin extra-osia? Laitoin uuden metritavarasta tehdyn letkun suoraan venttiilikopasta tuohon letkulähtöön.
Putsasin tuon osan B (tyhjäkäyntisäätimen?) Bräkleenillä, ja heilutellessa kuuluu nyt Klak-klak ääni.
Kylmänä tuo motti käy nättiä 850 rpm tyhjäkäyntiä, lämpimänä kun saisi johonkin 750rpm tienoolle niin sittenpä tuo pelaisi täydellisesti. Mitenhän tuota saisi nostettua?
Tuossapa vielä linkki aiempaan viestiin
E39 525DA Touring -01, 540tkm
Comment
-
Comment